
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Vrchy hobby cup Konice 2025 (jel jsem jen jeden den)
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Vrchy hobby cup Konice 2025 (jel jsem jen jeden den)
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
Sloupek řízení Fabie 3 na místě. Jde to pomalu ale jde ....

-> Eidy: Bez čepičky jo
-> Ferenc Kuken 21.06.23 20:26:19: Zase budeš mít spálenou šišku, to si nevybereš. 

-> Eidy: Děkuji. snažím se, ale teď mi nastala taková věc že asi budu muset na stolici. nějak mi nesedí přední osa... 

-> Ferenc Kuken: Pokračuješ dobře. To se mi líbí.
-> MVM 23.11.21 21:05:23: V pohodě sem rad za názor i ostatních. žádný učeny z nebe nespadl. No já zrovna nikdy nebyl ten co by jel podvod. Ale varianta zde taková byla ze by jsme jeli třídu 1600
-> Ferenc Kuken: V klidu. Je to Tvůj motor, a asi úplně levny to nebylo.. Jako ty nýty tam jsou jen pomocný, předpokládám ze to klasika drží ten plíšek kvůli tý zavitovy vložce. O houby jde. . Hlavně ať to funguje, at to nevypadá že se montuju do věcí,po čem je mi houby. Ale taky uz se v tom nějaký ten patek pohybuju...

Jo, a nebylo lepší udelat z toho rovnou 1.6? Dneska pry stejně lidi jedou ( i-legálně) ve 14kach větší motory.. A pry ta 1,6 vyjde na stejny peníze... Samozřejmě tim nenabádam k podvodum ..

Jo, a nebylo lepší udelat z toho rovnou 1.6? Dneska pry stejně lidi jedou ( i-legálně) ve 14kach větší motory.. A pry ta 1,6 vyjde na stejny peníze... Samozřejmě tim nenabádam k podvodum ..