skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
-> Eidy: vyřadil sem ho ale pak jsem měl 130stupnu na oleji na 3km
já teda věřím v setrab a nikdy žádný problém. ted překopaný na silný kolena a teflonový hadice a tuk tuk tuk, po letech jsme se svezli bez motoproblémů s teplotama v říši snů motoráře:-)
těžko říct, jestli je ta čína a ušetřené peníze výhra, mě za ty starosti ty ušetřený peníze nestojí, přeci jen to dostává strašně zabrat.
těžko říct, jestli je ta čína a ušetřené peníze výhra, mě za ty starosti ty ušetřený peníze nestojí, přeci jen to dostává strašně zabrat.
-> Ferenc Kuken 16.07.24 10:51:20: A jak jsi to vyřešil/vylepšil?
-> vhml: Ten první byl taky Alík i na předchozím motoru kde to bylo OK
-> Eidy: Ano chladi
-> Ferenc Kuken 15.07.24 22:56:07: provozuju tyhle ve 2 autech z aliexpressu a bez problému, kdežto Honzovi Freiu na LR original Setrab tekl. Jelikož seděl i odstín barvy, tak si nedělám iluze, že jim to vyrábí jiná čínská fabrika
-> Ferenc Kuken: Takže už to chladí?
-> Eidy: Nekoupil. Dam výměník
-> Ferenc Kuken: Tak to je fakt pešek. Koupil jsi třetí? Ten už snad vydrží.
Tenhle typ teď a tam prasklo to šroubení co je v tělě chladiče
-> Eidy: První 100% byla čína ale jel jsem ho i na předchozím motoru a OK. Druhý jsem koupil na 2racing provedení bylo uplně jiné tedy než ten první. Přiložím ti sem foto. Tlačí to nějakých 4,7....
Tenhle typ sem měl prvně
Tenhle typ sem měl prvně
-> Ferenc Kuken: Chladič? Co je to zač? Kolik to tlačí?
-> radekp: Měl jsi se zastavit. Praskl mi zase chladič oleje..... na letišti jeden a teď druhy ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
A díky :) jsem z toho sám nadšený
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
A díky :) jsem z toho sám nadšený
-> Ferenc Kuken: včera jsem Tě viděl naživo, jede to moc hezky!
Dnes koulám na livestream, co se stalo na startu?
Dnes koulám na livestream, co se stalo na startu?
-> Eidy: Dobře. Ja fakt nevím v tomhle. Přeci jenom to točí 9tis. Tak to nechci uvařit zbytečně. Ale děkuji za radu
-> vhml: Svatá pravda.
-> Ferenc Kuken: Ten chladič malej není. Jen ten vzduch jde všude okolo. Já to řešil dlouho. Zadeklování chladiče mi srazilo teplotu o 10°C při normální jízdě a bylo to fajn. Nedávno jsem díry ve spoileru ze 2/3 "zazdil" klaksonama a najednou jsem měl na okruhu teplotu přibitou na 80°C namísto 90-100°C jako mnoho let předtím. Dej si tu práci, ucpi všechen prostor okolo a bude to chladit jako sviňa. Uvidíš.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Ferenc Kuken: Ten chladič malej není. Jen ten vzduch jde všude okolo. Já to řešil dlouho. Zadeklování chladiče mi srazilo teplotu o 10°C při normální jízdě a bylo to fajn. Nedávno jsem díry ve spoileru ze 2/3 "zazdil" klaksonama a najednou jsem měl na okruhu teplotu přibitou na 80°C namísto 90-100°C jako mnoho let předtím. Dej si tu práci, ucpi všechen prostor okolo a bude to chladit jako sviňa. Uvidíš.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml: Já s tím chlazením nikdy problém neměl. Na předchozím motoru sem to měl taky jen tak bylo to OK ale zas teď je to úplně jiný motor no. Tak já to vyzkouším a díky za radu. Člověk se učí pořad no
-> Ferenc Kuken 27.06.24 20:27:45: ano, musíš to zatěsnit, že to co nárazník nabere, nebude moci utéct jinudy než chladičem skrz.