skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
-> vhml: To samozdrejme chápu . Takže pokud mu udělám vedení na chladič tak by mi tenhle chladič mohl stačit jo ? Velikost je 524x312
-> Ferenc Kuken 27.06.24 20:20:25: o dírách to není. Ten vzduch nemá žádnej důvod pracně téct chladičem, když může utéct kolem.
Jak říkal náš učitel elektrotechniky, a on je ten princip stejnej: Proud, narozdíl od vás pánové, není žádnej blbec, a vždycky jde cestou nejmenšího odporu.
Jak říkal náš učitel elektrotechniky, a on je ten princip stejnej: Proud, narozdíl od vás pánové, není žádnej blbec, a vždycky jde cestou nejmenšího odporu.
-> Eidy: ale nevím jestli není fakt malej no
-> Eidy: Nemám..... ale má to díru z nárazníku dost a z masky taky
-> Ferenc Kuken: Z vlastní zkušenosti vím, že to není nutně o velikosti chladiče, ale o proudění vzduchu skrz něj. Máš to pořádně “oplechovaný” okolo? Vzduch je línej a bude se tlačit všude okolo, jen aby nemusel krz chladič.
-> Eidy: špatně se to chladí jinak vše funguje. Musím dat nejspíš větší chladič
-> Ferenc Kuken: Jaký problém? Neřadí to? Nechladí to? Nejede to?
Dnes letiště na test a doladění.... nějaký problém se našel ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Felinka 1.3mpi: Děkuji
Snažil jsem se
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Ferenc Kuken: pěkná stavba![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Výroba koncovky na spolkové ložisko VW 6q pro pancéřovou hadici