Ferenc Kuken/Modrá Dáša Ferenc Kuken/Modrá Dáša

komentáře | popis | fotky | Ferenc Kuken | 24.12.24 14:59 | 25x v oblíbených
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo



Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.



Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1



Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem



Podvozek Protulum verze Race



Disky Braid Winrace A + slick avon



Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální dataloger, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka



2021 až 202?



Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek



Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15



Trubková ramena v unibalech



Velké brzdy se čtyřpísty Brembo











Vrchy Hobby Cup 2019 - Konice | 250 | Filip Horníček




Filip Horníček ŠKODA FELICIA Test MREC Násedlovice 2020




Filip Horníček - Škoda Felicia - 3.Vírské serpentiny 2020 - MREC




Filip Horníček - Škoda Felicia - Retardér - XXXIX. Zámecký vrch 2020 - Náměšť nad Oslavou - MREC




VRBENSKÝ VRCH 2020 - Filip Horníček




ALBRECHTICKÝ VRCH 2020 - Filip Horníček




Filip Horníček - Škoda Felicia - I. GMS Albrechtický kopec 2020 - MREC




DIVÁCKÁ 13 2020 - Filip Horníček




Filip Horníček - Škoda Felicia - Divácká 13°2020




Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021

Filip Horníček - Škoda Favorit Rally - XVI.Divácká 13 - Diváky u Hustopečí - MHCC 2021




VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )

Vrchy Hobby Cup 2022 - 15. závod Konice (ne) | 339 | Filip Horníček




První závody po přestavbě auta.

Vrbenský vrch 2024

VRBENSKÝ VRCH 2024 - Filip Horníček




Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)

Vrchy Hobby Cup 2024 - 11. závod Konice (so) | 192 | Filip Horníček

Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:

15:57:22
05.04.2023
Ferenc Kuken
V základu...2
zvětšit Ferenc Kuken/Modrá Dáša - obrázek od Ferenc Kuken vložen 05.04.2023 15:57:22
15:56:56
05.04.2023
Ferenc Kuken
Maká se .....
zvětšit Ferenc Kuken/Modrá Dáša - obrázek od Ferenc Kuken vložen 05.04.2023 15:56:56
21:49:18
23.11.2021
Ferenc Kuken
-> MVM 23.11.21 21:05:23: V pohodě sem rad za názor i ostatních. žádný učeny z nebe nespadl. No já zrovna nikdy nebyl ten co by jel podvod. Ale varianta zde taková byla ze by jsme jeli třídu 1600
21:05:23
23.11.2021
MVM
-> Ferenc Kuken: V klidu. Je to Tvůj motor, a asi úplně levny to nebylo.. Jako ty nýty tam jsou jen pomocný, předpokládám ze to klasika drží ten plíšek kvůli tý zavitovy vložce. O houby jde. . Hlavně ať to funguje, at to nevypadá že se montuju do věcí,po čem je mi houby. Ale taky uz se v tom nějaký ten patek pohybuju...

4

Jo, a nebylo lepší udelat z toho rovnou 1.6? Dneska pry stejně lidi jedou ( i-legálně) ve 14kach větší motory.. A pry ta 1,6 vyjde na stejny peníze... Samozřejmě tim nenabádam k podvodum ..
upraveno 1x, naposled 23.11.2021 21:09:10
20:47:59
23.11.2021
Ferenc Kuken
-> radekp:
zvětšit Ferenc Kuken/Modrá Dáša - obrázek od Ferenc Kuken vložen 23.11.2021 20:47:59
20:40:53
23.11.2021
Ferenc Kuken
-> MVM 23.11.21 07:52:43: Nevím no. Jako neříkám že nemáš pravdu ale uvidíme třeba to nějak předělame ještě kdo ví. Zatím čekám na sekvenci takže nemam ani usazený motor v autě.
20:38:48
23.11.2021
Ferenc Kuken
-> radekp: Jelikož to není moje stavba tak jen vím že je to kovany a má to 200koní odbržděných. Točí to 9tis. Otáček. Stavěl to Jirka Pražák z Kyjova
07:52:43
23.11.2021
MVM
-> Ferenc Kuken 22.11.21 18:04:36: Při vší úctě. Být prvotně přesvědčen o tom, že když to jezdí tam,či tam,musí to byt taky dobrý.. je hodně optimistický.Vždycky je možnost řešit technickou záležitost více způsoby. Ja netvrdim že toto je špatně, pouze jsem se zamyslel,jestli se dá těm nýtkům věřit. Ty rezonance v 9000ot,a celkový vibrace v sáni od středního pásma nejsou malý. Neni úplně fajn když něco motor spapá. -> Eidy: Eidy by mohl vyprávět že takto " pichám do vosiho hnízda". 3 No ty matičky v airboxu,... jo bývá to tak někdy řešený, ale je to ještě větší zlo než ty nýty 3 Takže buď to je ok, nebo se to šprajcne v sedle... Jediná jistota jsou sítka na trumpetach,ale to zhoršuje proudění a účinnost.
upraveno 1x, naposled 23.11.2021 09:26:08
07:17:31
23.11.2021
radekp
-> Ferenc Kuken: no myslel jsem vsechny parametry motoru. Ty svody jsou taky nadherne
23:52:34
22.11.2021
Eidy
-> MVM 22.11.21 17:57:12: Ty jo, to já bych se strašně bál. Ani jsem si předtím nevšiml. Třeba to vydrží, ale já bych šrouboval samojistný matice a lepil.
23:14:24
22.11.2021
koko
-> Ferenc Kuken: souhlas s Michalem. s těmi nýty bych byl hodně opatrný. Kdysi mi projel šroubek z trumpety u weberu motorem. Máš asi představu jaký byl výsledek.
18:04:36
22.11.2021
Ferenc Kuken
-> MVM 22.11.21 17:57:12: Jedem to tak i v jiných autech a v pohodě.
17:58:56
22.11.2021
castrol
-> Ferenc Kuken 22.11.21 17:50:19: no veru ,na ten by sa dalo pozerat namiesto tv 1
17:57:12
22.11.2021
MVM
-> Ferenc Kuken 10.11.21 22:59:35: Tady těm v tom airboxu... Prvně jsem blbě kliknul vedle.
17:50:19
22.11.2021
Ferenc Kuken
-> castrol 22.11.21 17:16:51: Díky. Až je škoda to dávat do auta 1
17:48:26
22.11.2021
Ferenc Kuken
-> MVM 22.11.21 17:08:29: Jaké myslíš?
17:16:51
22.11.2021
castrol
-> Ferenc Kuken: moturek je na157
17:08:29
22.11.2021
MVM
-> Ferenc Kuken: Jak moc věříš těm trhacim nýtkům?
16:50:12
22.11.2021
Ferenc Kuken
Abychom věděli jak velké brzdy se vlezou. 294mm + čtyřpístkové brzdiče.
zvětšit Ferenc Kuken/Modrá Dáša - obrázek od Ferenc Kuken vložen 22.11.2021 16:50:12
Extreme Tyres