skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální dataloger, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy se čtyřpísty Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální dataloger, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy se čtyřpísty Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
-> Ferenc Kuken: no myslel jsem vsechny parametry motoru. Ty svody jsou taky nadherne
-> MVM 22.11.21 17:57:12: Ty jo, to já bych se strašně bál. Ani jsem si předtím nevšiml. Třeba to vydrží, ale já bych šrouboval samojistný matice a lepil.
-> Ferenc Kuken: souhlas s Michalem. s těmi nýty bych byl hodně opatrný. Kdysi mi projel šroubek z trumpety u weberu motorem. Máš asi představu jaký byl výsledek.
-> MVM 22.11.21 17:57:12: Jedem to tak i v jiných autech a v pohodě.
-> Ferenc Kuken 22.11.21 17:50:19: no veru ,na ten by sa dalo pozerat namiesto tv 

-> Ferenc Kuken 10.11.21 22:59:35: Tady těm v tom airboxu... Prvně jsem blbě kliknul vedle.
-> castrol 22.11.21 17:16:51: Díky. Až je škoda to dávat do auta 

-> MVM 22.11.21 17:08:29: Jaké myslíš?
-> Ferenc Kuken: moturek je na

-> Ferenc Kuken: Jak moc věříš těm trhacim nýtkům?
Abychom věděli jak velké brzdy se vlezou. 294mm + čtyřpístkové brzdiče.
-> radekp: No nevím zdali ti na vše odpovím ale ptej se :)
-> Ferenc Kuken: motor vypada nadherne! Prozradis o nem nejake data?
-> Venca.: No do obalu z feldy či Fabie nevím. Já pojedu sekvenci od Pepi Dohnálka. Bude to v obalu citroen( na motoru na to mám už i mezikus udělaný přímo na to)
Kde se dá pořídit sekvence na felicii?
Parádní úpravy
Parádní úpravy

-> Čokin: Díky. Taky pěkně pojede už na ty koně..

-> Ferenc Kuken: Moc pěkný engine


