skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
-> Ferenc Kuken 24.12.24 15:28:48: To stavěl nějakej "motorář"?
-> Milan 136: No za ty prachy až moc zajímavé ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Zajímavý nálezy.
A ten šroubek taky ne. Navíc když nikde nechybí ......
-> Eidy: Dělal to motorář co to stavěl. Mel to rozdělaný celý jen nesundával hlavu. Jinak bylo vše dole i vačky. A písty asi nevytahoval. Magneticky to neni
-> Ferenc Kuken 15.12.24 16:27:26: Ahoj. To je teda nemilé. Takže znova rozborka, předpokládám. Bylo to rozberaný komplet nebo jen spodek? A ty šupinky jsou magnetický, hliníkový...? Mohlo by to napovědět. Kroužky jsou ok?
-> Eidy 15.12.24 15:14:39: Ahoj. Měl jsem metalízu v oleji takže se to nechalo zkontrolovat. Byly tam špatný šály mělo to nějaký oděrky na sobě. Ale po včerejšku jsem zjistil že tam asi je nějaký problém stále. Proplachoval sem motor třemi výměnami oleje a metalíza je pořád ....
-> Ferenc Kuken 09.12.24 15:07:36: Co bylo potřeba udělat?
-> Eidy: Zatím ne, asi budu muset
Ale naštěstí se na to přišlo včas
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Ferenc Kuken: Nepříjemná záležitost. Poslal jsi foto výrobci/prodejci?
Takhle vypadalo vahadlo po prvních závodech. Pedálovka zakoupena u p.Mušky z FiberWorks racing kde staví buginy na autokros. Nahoře přiložené origo vahadlo co se běžné koupi.... a já si v tom Vrbně pak říkal že ty brzdy přestávají brzdit nějak ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Ještě jedna z Laudonu. A v popisu přidány dvě videa ze závodů