skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 136 LS
Rok výroby 1989
MOTOR:
1.6 MPI 55kw(bez uprav),vyměněno ložisko převodovky,lamela,přitlač ák,
motor vylakován do černé barvy,leštěná rozpěrná tyč
PODVOZEK:
náprava z felicie se stabilizatorem
posilovač řízení
HP Sporting na Felicii 1.6 verze tuning
předek snížen o -6cm
zadek snížen o -6cm
EXTERIER:
Karoserie komplet po GO
V předních dveřích kliky z Audi,zadní dveře zahlazené-výřez SPZ z Passata B6,přimračena zadní světla
vytahnuté lemy:předek-2cm a zadek 3cm
Barva: RS Modrá
Na oknech folie 70% zatmaveni s atestem
přední maska zahlazena,kapota vyhlazena a zamračena
spojlery od nuclear racing
Alu kola Keskin KT5 15x7 na gumách 195/45
zadní bílé lampy
Střešní okno
zrcádka kapky
světla natřeno po krajích na černo.V před. blinkrech čiré žárovky svití žlutě.Parkovačky z bílích led diod,hlavní světla modre H4
Leštěné víčko nádrže z Yamahy FZR 1000
INTERIÉR:
sedačky,koberec.stropnice Felicie,Palubka(potažena mikroplyšem),černé výplně dveří
sportovní volant
AUDIO:
Radio:
Přední repro: Rainbow CSX 265(jsem s něma nadmíru spokojen)
Subwoofer: Hert ES 300 D
zesilovač: Eyebrid Y150 (2.kanál)
zesilovač: Dragster DAB 4075 (4.kanál)
www.zkouknito.cz/video-ex cellent-infinity-and-xclus ive-weekend-19-26-10-2008? m=1e6a50c0...
Škoda Octavia 1.9 TDI
Rok výroby 2002
MOTOR:
1.9 TDI 66kw(Originál) nyní Vyměněny seriové trysky za Sprint 764,chip.Výkon změren na brzdě 141HP a to je krasný:-D
PODVOZEK:
Podvozek WMAX
předek snížen o -8 cm
zadek snížen o -7 cm
EXTERIER:
Kola: CABO Rims 113 chrome 18x7.5,gumy:FALKEN ZE-912 new - 215/35 R18 84W
AUDIO:
Radio:
Přední repro: Rainbow CSX 265
Subwoofer: hHelix W12 Compatition
zesilovač: Eyebrid Y150 (2.kanál)
zesilovač: Dragster DAB 4075 (4.kanál)
Rok výroby 1989
MOTOR:
1.6 MPI 55kw(bez uprav),vyměněno ložisko převodovky,lamela,přitlač ák,
motor vylakován do černé barvy,leštěná rozpěrná tyč
PODVOZEK:
náprava z felicie se stabilizatorem
posilovač řízení
HP Sporting na Felicii 1.6 verze tuning
předek snížen o -6cm
zadek snížen o -6cm
EXTERIER:
Karoserie komplet po GO
V předních dveřích kliky z Audi,zadní dveře zahlazené-výřez SPZ z Passata B6,přimračena zadní světla
vytahnuté lemy:předek-2cm a zadek 3cm
Barva: RS Modrá
Na oknech folie 70% zatmaveni s atestem
přední maska zahlazena,kapota vyhlazena a zamračena
spojlery od nuclear racing
Alu kola Keskin KT5 15x7 na gumách 195/45
zadní bílé lampy
Střešní okno
zrcádka kapky
světla natřeno po krajích na černo.V před. blinkrech čiré žárovky svití žlutě.Parkovačky z bílích led diod,hlavní světla modre H4
Leštěné víčko nádrže z Yamahy FZR 1000
INTERIÉR:
sedačky,koberec.stropnice Felicie,Palubka(potažena mikroplyšem),černé výplně dveří
sportovní volant
AUDIO:
Radio:
Přední repro: Rainbow CSX 265(jsem s něma nadmíru spokojen)
Subwoofer: Hert ES 300 D
zesilovač: Eyebrid Y150 (2.kanál)
zesilovač: Dragster DAB 4075 (4.kanál)
www.zkouknito.cz/video-ex cellent-infinity-and-xclus ive-weekend-19-26-10-2008? m=1e6a50c0...
Škoda Octavia 1.9 TDI
Rok výroby 2002
MOTOR:
1.9 TDI 66kw(Originál) nyní Vyměněny seriové trysky za Sprint 764,chip.Výkon změren na brzdě 141HP a to je krasný:-D
PODVOZEK:
Podvozek WMAX
předek snížen o -8 cm
zadek snížen o -7 cm
EXTERIER:
Kola: CABO Rims 113 chrome 18x7.5,gumy:FALKEN ZE-912 new - 215/35 R18 84W
AUDIO:
Radio:
Přední repro: Rainbow CSX 265
Subwoofer: hHelix W12 Compatition
zesilovač: Eyebrid Y150 (2.kanál)
zesilovač: Dragster DAB 4075 (4.kanál)
De Tomaso - komentáře:
-> De Tomaso: urcite se jej optam,myslim ze ma i el. schemata................t
akovych tech komercnejsich vozu
-> fana: Děkuji,ale ještě to není ono
-> Patrik.: Jede to luxusně.Ja jsem s tím spokojen a kdo říká že 1.6 je težky motor a že to nejede.Těžký možná je,ale ve fáčku to jede dobře
-> pitrs-84@: A myslíš že by ses s ním nějak mohl domluvit na příští víkend.Chtěl bych to mít už v provozu![136](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/136.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![136](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/136.gif)
> De Tomaso: v podstate jednoduse bych mrknul kam ten svazek vede a koncove patice bych problikal zkouseckou dokud bych ho nenasel,hotovo dvacet ,sice mam VAG ale elektriku ja nedelam ale muj garazovej soused dela autoelektro,se tim zivi............
2 Patrik: jednotka ? že by z 1,6
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
pěkne Fačko musi to jet co?dalo to velkou práci stim motorem a co jednotka z čeho ji tam mas?![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
--DE TOMASO: MOC PĚKNÝ FÁČKO,OPRAVDU SUPROVNÍ.
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> pitrs-84@:
Tak to jsi mě rozesmál.Hele mám dotaz.Vyznáš se trochu v elektrice nebo resp. jestli víš kde umistit snímač na pal. pc.Sehnal jsem k tomu návod jak zapojit jenže malý problém.Píšou tam na první vstřik prvního válca na čer. kontakt.Jenže malý problém,ten snímač tam nedosáhne.Takže bych to vedl ke svazku k řid. jednotce.Jenže tam vedou všechny 4 vstřiky a každý je označen červeně.Tak jsem z toho docela zmaten
a nevím kde umistit snímač.Tak jestli náhodou nevíš??
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
vim ne
nesu hlupy,kdoby taky dal foto do profilu jak to zrovna nedobrzdil!":?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> pitrs-84@: To je tak schválně a zrcadka jsem říkal že šteluji.Byly v plánu od začatku jenom šli nakonec![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
ta fotka v profilu vypada jako bys to nedobrzdil:-) jinak kooukam ze bez zrcatek to neslo![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
krásny fačko.... ma to styl.pekny :o)
-> Creams: Doufám že tam dojedu![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
V to doufám, že je klid :-D teď to testneš za náma na chatu do Jeseniku... jinak ještě nevím zdali pojedu ve čtvrtek či pátek
-> pitrs-84@: EE,IMO dělala problém,protože čip v klíči nebyl na správnem místě
A tekla mi voda tak jsem koupil těleso termostatu a je zatím klid![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> De Tomaso: izolackou?
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> pitrs-84@: Dík za zájem,ale už jsem vše vyřešil a zatím vše ok
-> De Tomaso: nedelam v DPO ale mam praci i garaz v arealu masokombanatu,(potravinar
ske zavody)mam tam normalni praci a kousek od ni taky v arealu garaz tam mam i vlastni diagnostiku kdybys chtel nekdy nebo nekdo,no nic jen sem chtel pomoct s termostatem
-> pitrs-84@: Dík ale jestli děláš v DPO tak na diagnostice jsem byl.Jinač už je vše vyřešeno.Teď jsem se byl projed a vše šlape jak má,tak uvidíme![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> De Tomaso: to bych ti rekl tak ze IMO. jinac v praci mame jednasestku motor z oktavky,hod tady foto jak to vypada a ja v praci mrknu jestli je to stejny,a kdyz tak ti to vezmu