![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozhod jsem se auto předělám zpět na seriové vozidlo, ale zase se mi to nějak vymklo z rukou
a dopadlo to tak jak to dopadlo :)
Vím že Fela RS neexistovala ale co nebylo může být :)
Interiér:
sedačky komplet octávia v plánu přečalounit na RS stylu
volant Fabia II kožený s funkčním airbagem
budíky ve stylu RS
pedály RS
řadička RS
kožená rukojeť ruční brzdy
loketní opěrka
KLIMA, servo, ABS, vyhřívané sedadla, el. zrcátka a vyhřívaná
el. okna i zadní s automat dojezdy a ovládané i z DO auto. zavžení po zamknutí, auto. otevření povelem DO
2x airbag
DO s vystřelovacím klíčkem
koberečky RS
Motor:
1,6 VW
aktual 2008
čip Motor Excel
vačka ME
hlava ME
78kW a další úpravy:
filtr - vložka KN a úprava boxu
svody 4 do 1
výfuk střed Remus konec soieta koncovka RS
svíčky iridium
odlehčený setrvačník
použitý přípravek RVS pro kovokeramický povrch všech pohyblivých komponent v motoru
Exterier:
nárazníky atest
folie atest
maska ellri atest
křídlo atest
chromované kryta klik a zrcátek atest
Alu chrom 15" gumy 195/45/15 zapsány v TP
zadní kotouče děrované golf III
přední kotouče děrované Zimerman atest
HP podvozek snížené na 5 drážku :)
stabilizátory vepředu a vzadu
podložky předek 2,5 zadek 3cm
zaklepané lemy
zavařený otvor na kapotě k topení
páté dveře ala octavia II výlis na RZ a hranka až ke světlům
zadní světla Golf III
stěrače banány, ostřikovače Fábie
aktual 2008:
čirá optika s anděly a xenony Vektra
zamračená kapota
audio zástavba
volant FabiaII v kůži
new kola Borbet BS chrom 8x15 ET20 pneu 195/45/15
další plány:
zavaření gumových lišt nad dveřmi
rozšíření lemů a prahů
motor: svody 4-2-1 ME + koplet vyfuk, vrtání 77!!!!!!!!!!!!!!!!
snížení podvozku
new přední nárazník a úprava zadního
úprava interiéru černá + cappuccino lamino-kůže
změna muzyky
a dopadlo to tak jak to dopadlo :)
Vím že Fela RS neexistovala ale co nebylo může být :)
Interiér:
sedačky komplet octávia v plánu přečalounit na RS stylu
volant Fabia II kožený s funkčním airbagem
budíky ve stylu RS
pedály RS
řadička RS
kožená rukojeť ruční brzdy
loketní opěrka
KLIMA, servo, ABS, vyhřívané sedadla, el. zrcátka a vyhřívaná
el. okna i zadní s automat dojezdy a ovládané i z DO auto. zavžení po zamknutí, auto. otevření povelem DO
2x airbag
DO s vystřelovacím klíčkem
koberečky RS
Motor:
1,6 VW
aktual 2008
čip Motor Excel
vačka ME
hlava ME
78kW a další úpravy:
filtr - vložka KN a úprava boxu
svody 4 do 1
výfuk střed Remus konec soieta koncovka RS
svíčky iridium
odlehčený setrvačník
použitý přípravek RVS pro kovokeramický povrch všech pohyblivých komponent v motoru
Exterier:
nárazníky atest
folie atest
maska ellri atest
křídlo atest
chromované kryta klik a zrcátek atest
Alu chrom 15" gumy 195/45/15 zapsány v TP
zadní kotouče děrované golf III
přední kotouče děrované Zimerman atest
HP podvozek snížené na 5 drážku :)
stabilizátory vepředu a vzadu
podložky předek 2,5 zadek 3cm
zaklepané lemy
zavařený otvor na kapotě k topení
páté dveře ala octavia II výlis na RZ a hranka až ke světlům
zadní světla Golf III
stěrače banány, ostřikovače Fábie
aktual 2008:
čirá optika s anděly a xenony Vektra
zamračená kapota
audio zástavba
volant FabiaII v kůži
new kola Borbet BS chrom 8x15 ET20 pneu 195/45/15
další plány:
zavaření gumových lišt nad dveřmi
rozšíření lemů a prahů
motor: svody 4-2-1 ME + koplet vyfuk, vrtání 77!!!!!!!!!!!!!!!!
snížení podvozku
new přední nárazník a úprava zadního
úprava interiéru černá + cappuccino lamino-kůže
změna muzyky
RS 1,6 EVO II - komentáře:
světla dobrý,ale nemračený by to bylo lepší ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
krasa.
dyt to řikam 8000K je to nej :)
-> TG: no nafotit to moc nejde :-) je to myslim jedna fotka kolujici po netu kolorovana ve photoshopu :)
-> U-Geen: jj vim ty barvy, xenomann to ma nafoceny na strankach preci..
-> Creams: tak to mam spravny informace taktez :-)
-> Creams: tak to mam spravny informace taktez :-)
-> Creams: JJ 6000K se nejvíce podobá dennímu světlu.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
JJ četl jsem nějaké diskuze a doporučuji 6000K jelikož údajně 8000K na vodě je špatně vidět ... je to jen na design více do modra osobně bych volil 6000K
-> TG: nj... na toledo se bohuzel zadny cockovy, natoz xenon lampy nedelaj :)
-> U-Geen: ja je budu mit v origo xenon lampach co octy maji...
-> TG: nee, tim jinou ma barvu, pak to prechazi do fialovy atd... ja mam 5kK a je to na muj vkus uz skoro moc modry :-) pravda mam to v normal parabole
-> TG: tak tak a to cu :)
-> U-Geen: a tim vic modry svetlo to je :-)))
-> TG: cim vic K tim min to sviti
-> Rosta: tak ty budou svitit sakra dost :-))) ja budu davat do svoji kokty zrovna 6000K a myslim ze i to staci ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Rosta:
tak to seš o pul lepčí
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pan Kutil: jj xenonem 8000K :)
-> Rosta: Ahoj, vidim v oblíbenech blikat a točit se nápis NEW!, tak bez váhání klikám a nestačim se divit, parádní
, jsem zvědavej jak bude svítit a jestli třeba xenónem
...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tak to vypadá good!!!A nepřijedeš se ukázat do Běšin???
U-Geen:to nemám ani ho nechci,ale na zadní straně předních sedaček je koženka