
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 136L r.v. 89
Favika jsem koupul v prosinci 06 v naprosto zuboženém stavu. za 1500kč co taky čekat. Už předem jsme s tátou počítali s tím, že nás čeká hromada práce,než nastane taková chvíle, abych mohl být na svoje první auto patřičně hrdý, což taky jsem. Já jakožto naprostý hňup nejprve na dílně spíš překážel a zastával funkci podej-přines-obrus-vyřízn i ,ale časem už sem se myslím stal plnohodnotným kutilem. Nejvíc mě ale těší to, že se mi favorit před očima pomalu šroubek po šroubku skládal, takže vím co kde hledat, jak co funguje,a jak se co udržuje v chodu. Trvalo nám půl roku,víkend po víkendu, večer za večerem, vytvořit z vraku fungující auto ve stoprocentním stavu. Díkybohu už od května 07 s favíkem jezdím jako drak a bez nejmenšího problému mě vždy všude dovezl. (nepočítám-li jak mi čtyřikrát došel benzin :-)
A co všechno na autě proběhlo?
Kompletně celá podlaha,přední i zadní podběhy,konce prahů, kufr (hlavně teda místo pro rezervu a uchycení tlumičů),motorový prostor,5té dveře a v nich díry po bývalém spojleru, lemy zadních blatníků, to všechno se muselo vyvařit. Oba přední blatníky byli vyměněny za nové. Potom následovala výměněna třech dveří, všech tlumičů a obou náprav za zánovní kousky z formana.
Motor a převodovka je taktéž z formana takže pod kapotou vrčí 135ka s karburátorem. Motor sme prohlídli a protože byl jak novej, vyměnil se jen olej, veškerý filtry, seřídíla se vůle ventilů spolu s předstihem a došlo i na seřízení karbce. Dále pak nové brzdové hadice a brzdové válečky, destičky, nástřik dutin rezistinem, celej spodek nastříkanej takovou tou gumovou věcí jejíž jméno mi vypadlo.
V interiéru došlo taky k mnoha změnám.. tedy vlastně k jedné. Všechno co bylo původně uvnitř se vyházelo a bylo nahrazeno tmavěhnědým interiérem LS z roku 92.
Nakonec jsem sehnal liťáky z Fiatu Tipo R14 185/60 , bylo potřeba jen trochu rozšířit středy a teď už se to v zatáčkách konečně chová jak auto. Na zimu mám 175/65 R14 tak sem zvědavej co to udělá až pojedu na hory..bojim bojim
Shrnutí
Kastle
- r.v 89 po kompletní generálce
- nový lak avia style (takovej chameleon, obcas se zda tmava obcas svetla)
Motor
- favorit 135 karbec (r.v 92 z výroby bez katu)
- Nové náplně, filtry, svíčky, kabely, rozdělovač
- Převodovka Forman
- nalítáno 98000km z toho 6000km je moje práce
Spodek
- Nápravy Forman r.v 92
- Tlumiče + pružiny Forman
- repase brzd
- nástřik podlahy
Interiér
- Komplet tmavěhnědý interiér r.v 92 ( LS ), včetně sedaček, koberců, prostě všechno
Audio
- papírové repro pochybného původu
- Radio taky bůhví odkud
- v kufru mi trochu bubnuje šaman (homemade basák)
Thanx
-Tatíkovi za nehorázné množství práce, kterou na autě udělal a vůbec za to,že se mnou v práci a doma vydržel.
-Němovi za lak, prostory, hromadu nářadí a jeho neustálou buzeraci mé osoby bez které bych nikdy nepracoval pořádně.
Favika jsem koupul v prosinci 06 v naprosto zuboženém stavu. za 1500kč co taky čekat. Už předem jsme s tátou počítali s tím, že nás čeká hromada práce,než nastane taková chvíle, abych mohl být na svoje první auto patřičně hrdý, což taky jsem. Já jakožto naprostý hňup nejprve na dílně spíš překážel a zastával funkci podej-přines-obrus-vyřízn i ,ale časem už sem se myslím stal plnohodnotným kutilem. Nejvíc mě ale těší to, že se mi favorit před očima pomalu šroubek po šroubku skládal, takže vím co kde hledat, jak co funguje,a jak se co udržuje v chodu. Trvalo nám půl roku,víkend po víkendu, večer za večerem, vytvořit z vraku fungující auto ve stoprocentním stavu. Díkybohu už od května 07 s favíkem jezdím jako drak a bez nejmenšího problému mě vždy všude dovezl. (nepočítám-li jak mi čtyřikrát došel benzin :-)
A co všechno na autě proběhlo?
Kompletně celá podlaha,přední i zadní podběhy,konce prahů, kufr (hlavně teda místo pro rezervu a uchycení tlumičů),motorový prostor,5té dveře a v nich díry po bývalém spojleru, lemy zadních blatníků, to všechno se muselo vyvařit. Oba přední blatníky byli vyměněny za nové. Potom následovala výměněna třech dveří, všech tlumičů a obou náprav za zánovní kousky z formana.
Motor a převodovka je taktéž z formana takže pod kapotou vrčí 135ka s karburátorem. Motor sme prohlídli a protože byl jak novej, vyměnil se jen olej, veškerý filtry, seřídíla se vůle ventilů spolu s předstihem a došlo i na seřízení karbce. Dále pak nové brzdové hadice a brzdové válečky, destičky, nástřik dutin rezistinem, celej spodek nastříkanej takovou tou gumovou věcí jejíž jméno mi vypadlo.
V interiéru došlo taky k mnoha změnám.. tedy vlastně k jedné. Všechno co bylo původně uvnitř se vyházelo a bylo nahrazeno tmavěhnědým interiérem LS z roku 92.
Nakonec jsem sehnal liťáky z Fiatu Tipo R14 185/60 , bylo potřeba jen trochu rozšířit středy a teď už se to v zatáčkách konečně chová jak auto. Na zimu mám 175/65 R14 tak sem zvědavej co to udělá až pojedu na hory..bojim bojim
Shrnutí
Kastle
- r.v 89 po kompletní generálce
- nový lak avia style (takovej chameleon, obcas se zda tmava obcas svetla)
Motor
- favorit 135 karbec (r.v 92 z výroby bez katu)
- Nové náplně, filtry, svíčky, kabely, rozdělovač
- Převodovka Forman
- nalítáno 98000km z toho 6000km je moje práce
Spodek
- Nápravy Forman r.v 92
- Tlumiče + pružiny Forman
- repase brzd
- nástřik podlahy
Interiér
- Komplet tmavěhnědý interiér r.v 92 ( LS ), včetně sedaček, koberců, prostě všechno
Audio
- papírové repro pochybného původu
- Radio taky bůhví odkud
- v kufru mi trochu bubnuje šaman (homemade basák)
Thanx
-Tatíkovi za nehorázné množství práce, kterou na autě udělal a vůbec za to,že se mnou v práci a doma vydržel.
-Němovi za lak, prostory, hromadu nářadí a jeho neustálou buzeraci mé osoby bez které bych nikdy nepracoval pořádně.
Vitos Favorit 136 - komentáře:
nič novýho? 



Sakra tohle auto se mi během dneška (teď už vlastně včerejška) objevilo minimálně 5krát vpravo nahoře v okénku "náhodný obrázek z aut"... to není moc náhodný když tam je pořád to samý 

Cece fotky nejsou :-(
1. není teď čím fotit
2. Nejsou gumy na liťácích (teda jsou, ale 2mm :-)
..ale pokusim se to napravit
1. není teď čím fotit
2. Nejsou gumy na liťácích (teda jsou, ale 2mm :-)
..ale pokusim se to napravit
Já chci vidět nový fotky!
Ať vidíme ty pěkný liťáčky cos tam měl ještě před zimou 




Kleptik -> tyyji, zrovna kdyz se chci podivat, tak je auto pryc...to je pesek 

kubajz, něchceš hagusy??? mám dvoje ;o);o);o)
někdo mi smazal autí z profilu. aou tak nic sory šéfe už nemůžu machrovat

Kleptík -> tak ho ukaz covece, rad se podivam.. ne ze bych ti neveril, ale visjak... 

vau pěknej fazůlek. ale já mám lepší.........

tomaso -> jen se tu pochlub ty vopicaku :-)
Strisku sem sehnal z jedny bouracky, auto slo na srot, taky sem si ji nechal.
Sraz? klidne, sice nikoho osobne neznam, ale klidne bych se prijel s favem ukazat. Staci mi jen dat vedet
Sraz? klidne, sice nikoho osobne neznam, ale klidne bych se prijel s favem ukazat. Staci mi jen dat vedet
to lízátko je odemně





-> Vitos: Tak koukám pěkný nový foto
Myslim že by sme mohli udělat nějakej takovej minisrázek Hradečáků z virtu a tak podobně...
A kde jsi sehnal tu stříšku nad zadním oknem? To máš novou nebo je z vrakáče?
Chtěl jsem koupit novou ale nikde nemaj 

Myslim že by sme mohli udělat nějakej takovej minisrázek Hradečáků z virtu a tak podobně...

A kde jsi sehnal tu stříšku nad zadním oknem? To máš novou nebo je z vrakáče?


dna69: Kdyz ta prestavba je asi nejzajimavejsi :-) ... njn asi by to chtelo hodit nejaky foto, jak atuo vypada pres zimu.. dobra, neco vykoumu :-)
a ty ses odkud, se muzem nekde potkat
a ty ses odkud, se muzem nekde potkat
Tak se kdyžtak zastav a nebo na nějakým sraze... zase nafotim a pošlu
Máš tu totiž jen jednu fotku hotovýho auta a to ještě zezadu... Tak bych spíš smazal nějakou z přestavby (nebo je vložil v menším) a dal sem ještě asp. tu z náhledu.

Máš tu totiž jen jednu fotku hotovýho auta a to ještě zezadu... Tak bych spíš smazal nějakou z přestavby (nebo je vložil v menším) a dal sem ještě asp. tu z náhledu.
