
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 136L/A
Motor: 1289ccm, základ z motoru 136L, rovné písty, vačka 280/280 skp. A, karburátor skp. A, odlehčená řemenice, zvětšené kanály, slícované s sacím potrubím, náplň: Castrol 10w60, palivové čerpadlo Facet Red 170l/h.
Chlazení: Dočasně malý chladič 1.3,ventilátor 230W (Peugeot 205 GTI)
Výfuk: Škoda Felicia skp. A
Převodovka:
Obal Felicia 1,6.
Stálý převod 4,18 (rovný zub).
5 stupňová kolečka (rovný zub).
Lamelový samosvorný diferenciál
Maximální rychlost 130 - 150km/h podle kol.
Stavba P.Bartášek
Náplň: Castrol Syntrax 75w140
Podvozek: Tlumiče HP Sporting skp. N . stabilizátor na zadní nápravě.
Brzdy: Děrované kotouče 236mm, destičky Ferodo DS2500.
Bubny - obložení Ferodo
Hydraulická ruční brzda
Závodní brzdová kapalina Castrol SRF
Vybavení interiéru: Sedačky Sparco Sprint V, pásy Schroth 6 bodové, Vevařený rám dle přílohy J, Volant RRS černý semiš, hasící přístroj Speedpro 2kg náplň, 6ti polový odpojovač elektrického systému, boční skla u posádky podlepena bezpečnostní folií 3M, Interkom Terratrip Professional.
Karoserie: Upraveny lemy kvůli větším kolům.
Světelná rampa 2x dálka, 2x mlha
Kola a Pneumatiky: 13" , Avon - sucho, mokro
Motor: 1289ccm, základ z motoru 136L, rovné písty, vačka 280/280 skp. A, karburátor skp. A, odlehčená řemenice, zvětšené kanály, slícované s sacím potrubím, náplň: Castrol 10w60, palivové čerpadlo Facet Red 170l/h.
Chlazení: Dočasně malý chladič 1.3,ventilátor 230W (Peugeot 205 GTI)
Výfuk: Škoda Felicia skp. A
Převodovka:
Obal Felicia 1,6.
Stálý převod 4,18 (rovný zub).
5 stupňová kolečka (rovný zub).
Lamelový samosvorný diferenciál
Maximální rychlost 130 - 150km/h podle kol.
Stavba P.Bartášek
Náplň: Castrol Syntrax 75w140
Podvozek: Tlumiče HP Sporting skp. N . stabilizátor na zadní nápravě.
Brzdy: Děrované kotouče 236mm, destičky Ferodo DS2500.
Bubny - obložení Ferodo
Hydraulická ruční brzda
Závodní brzdová kapalina Castrol SRF
Vybavení interiéru: Sedačky Sparco Sprint V, pásy Schroth 6 bodové, Vevařený rám dle přílohy J, Volant RRS černý semiš, hasící přístroj Speedpro 2kg náplň, 6ti polový odpojovač elektrického systému, boční skla u posádky podlepena bezpečnostní folií 3M, Interkom Terratrip Professional.
Karoserie: Upraveny lemy kvůli větším kolům.
Světelná rampa 2x dálka, 2x mlha
Kola a Pneumatiky: 13" , Avon - sucho, mokro
Fabi - Favorit 136L/A - komentáře:
-> Nepér: Vačka tam je tovární 280/280 áčková, kanály v sání i v hlavě 28mm, odlehčená řemenice, jinak to je v sérii. Ten druhý motor co mám je kompletní áčko, včetně odlehčených ventilů a duralových misek ale repasuje se pomalu, tyhle speciální díly nejsou moc k sehnání...

Tak ještě vačku k tomu sání, adekvátně upravit kanály v hlavě, slícovat a 70 kW tam musí bejt...
-> onba: Děkuju 

Pěkný auto, gratuluji 

-> peter l: Děkuji, ale stejně to pořád není takové jaké bych si to přál 

No tak toto auto sa mi strasne paci





Opravdu ? Měli jste mávat Škodováci sobě 

Byli jsme zrovna na Sychrově na výletě, když jste jeli kolem 

-> tonek.favo: Vím vím, a nechci, favorit je sám o osobě hodně měkký auto a já se nechci zabít 

Být tebou zaměřím se taky na zbytečný kg
dle fotek se toho dá odstranit ještě dost a nestojí to nic 


-> jok3r: Taky jde o to v jakym stavu ty brzdice sezenes vid .. Kdyz bys je dal repasnout tak uz ta sranda vyjde na nejakych 6-7tis .. :) jasny ze s kotoucema a mozna deskama ..
-> Fabi: ja dal dopredu 259mm chladaky a cela ta sranda vysla asi na 1500+desky
-> Fabi:
no vidíš


-> OndraKrupi: Podložkám bych se rád vyvaroval :) uvidíme třeba se hecnu a přes zimu dám 4 pístky



-> Fabi: 236kotouč no přes 0,5mm podložku nasadil :-) jinak to zas tak draho nevyjde:-)
-> OndraKrupi: Jedna věc byli finance a druhá že bych nenasadil 13" kola 

a proč si dopředu nedal chlaďáky?
Kotouče jsou ze Speedpra,výrobce neznám,a pískající desky mi nevadí,auto je na závody 

Kotouče máš Zimmerman sport? Pokud ano, bacha na desky, po ohřátí brzd mi ATE desky pískají. Budu muset hledat jinou kombinaci.
-> david 136: Pohárový je protože odpovídá motoru,který se jezdil v pohárech Favoritů a dosahoval výkonu kolem 90 koní,není to takový jako Ačko ale zase né takový jako Nko,prostě něco mezi 
