skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
22:06:38
28.02.2012
28.02.2012
Fávo forever
-> Milan 136: Díky
20:22:31
28.02.2012
28.02.2012
Milan 136
-> Fávo forever: Wurth dělá ochranu podvozku černou a šedou a je to taková guma. Jinak nevím
21:49:54
27.02.2012
27.02.2012
Fávo forever
-> Milan 136: Díky a nevíš o nějaké dnešní náhražce plastizolu? Potřebuju pod ním něco obrousit a pak tam zase něco dát..
21:45:56
27.02.2012
27.02.2012
Milan 136
-> Fávo forever: základovku obyč syntetiku protikorozní a vrchní jsem si nechal namíchat taky syntetiku v RAL.
Hempel myslím
Hempel myslím
21:41:56
27.02.2012
27.02.2012
Fávo forever
-> Milan 136: Chtěl jsem se zeptat, jakou základovku a vrchní barvu jsi použil při likvidaci lišky na pick upu?
18:00:42
18.02.2012
18.02.2012
Milan 136
-> kamikaze: Díky moc. Konzultace není problém
16:44:42
17.02.2012
17.02.2012
kamikaze
-> Milan 136: Ha, budu mít někoho na konzultaci, nalápění mě čeká taky Jinak moc pěkná práce
19:34:08
16.02.2012
16.02.2012
Milan 136
Díky moc za chválu
11:47:05
16.02.2012
16.02.2012
Max
-> Milan 136: to naklápění je moc pěkný. Viděl jsem spoustu variant,ale tohle je nejpreciznější provedení. Klobouk dolů
07:25:44
16.02.2012
16.02.2012
suri
-> kraska98: pick up mal len starú tvár , samozrejme interiér , plasty dostal nové
23:05:31
15.02.2012
15.02.2012
MATTESS
-> kraska98: že by se pick-up s novým předkem nedělal?
Jinak precizní prácička, jako vždy
Jinak precizní prácička, jako vždy
22:56:28
15.02.2012
15.02.2012
kraska98
Nádherný pickupek,skoro se až nechce věřit že je na denní ježdění,jinak takto.že když je to rok výroby 01,tak proč to má předek pre faceliftem?
22:02:55
15.02.2012
15.02.2012
Milan 136
-> tunerlada: Děkuju. Jo jasně že jo, pěkně pomalu vrčí a jede
21:42:02
15.02.2012
15.02.2012
tunerlada
-> Milan 136: luxusnii prace funguje to plynule jako u kokty ?
19:34:08
27.01.2012
27.01.2012
Milan 136
-> De&coN: Do serv jsem vyvrtal díru, udělal závit M4 a natočil tam šroub M4. závit jsem udělal tak hluboko co mi dovolil závitník a ten šroub jsem ještě na konci obrousil na průměru, aby zalezl asi 5 mm dál než je závit. Hlavička toho šroubu úplně neseděla přesně do světla.
Tak jsem jí dal pryč a dal tam ty kuličky. je v nich taky M4 závit a ještě je to zalepený lepidlem
Tak jsem jí dal pryč a dal tam ty kuličky. je v nich taky M4 závit a ještě je to zalepený lepidlem
19:30:40
27.01.2012
27.01.2012
Deacon
-> Milan 136: A proč jsi tam bastlil ty kolíčky ze serv z Fábie? To je nějak lepený? Přecijenom je to pěknej nápad, ale nebude šroub v závitu bytelnější?
19:28:21
27.01.2012
27.01.2012
Milan 136
-> De&coN: Díky moc. Teď to tam ještě namontovat
jo, určitě pojedu
jo, určitě pojedu
10:38:41
27.01.2012
27.01.2012
Deacon
-> Milan 136: Pěkný to máš. Opět čistá práce, jako je u tebe už zvykem Mlhovky už taky nejsou čína, to je dobře. Pojedeš se podívat na ČK?