skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
20:34:15
05.05.2012
05.05.2012
Milan 136
-> myschaak AZNP K.Hora:
20:30:52
05.05.2012
05.05.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Milan 136: taky mě zítra čeká ta firemní felda...maska a výztuha jsou již skladem,vemu to aj s olejem a filtrama ať může kolega drantit
20:37:24
29.04.2012
29.04.2012
Milan 136
-> Tomaso435: myslíš jestli bylo po rozebrání vidět něco nestandartního?
Krom výfukových kanálů čistých stejně jako sacích asi nic
Krom výfukových kanálů čistých stejně jako sacích asi nic
20:36:11
29.04.2012
29.04.2012
Milan 136
a hotovo
těsnění použito Erling. Origo Temac je sice šedej, ale testovat ho se mi nechce
těsnění použito Erling. Origo Temac je sice šedej, ale testovat ho se mi nechce
20:30:37
29.04.2012
29.04.2012
Tomaso435
-> Milan 136: pocituješ nějaký vomrvení na to cng? vs benál?
20:29:05
29.04.2012
29.04.2012
Milan 136
Tak máme za sebou výměnu těsnění pod hlavou a potrubíma, klapkou atd.
Přesahy v pořádku, na hlavě naštěstí jen takový tmavý mapy, nic hlubokýho.
Šrouby šly povolit dobře. Po montáži zpět dostal motor novou chladící kapalinu včetně nádobky a nový olej Castrol Magnatec 10W40
Přesahy v pořádku, na hlavě naštěstí jen takový tmavý mapy, nic hlubokýho.
Šrouby šly povolit dobře. Po montáži zpět dostal motor novou chladící kapalinu včetně nádobky a nový olej Castrol Magnatec 10W40
21:15:56
28.03.2012
28.03.2012
Milan 136
-> MATTESS:
21:12:39
28.03.2012
28.03.2012
MATTESS
-> Milan 136: až oči přecházejí
08:21:20
05.03.2012
05.03.2012
Mantrabeach
-> Milan 136: nj škoda,ale ještě musím trubky vyměnit
21:13:11
04.03.2012
04.03.2012
Milan 136
-> suri: jí nic nevrtal...
-> Mantrabeach: tak trochu škoda. ale máš to hezky udělaný
-> Mantrabeach: tak trochu škoda. ale máš to hezky udělaný
15:03:25
02.03.2012
02.03.2012
Mantrabeach
prdele že sem to nevěděl dřív,pokud by to vyšlo skoro na stejný prachy tak nebylo co řešit
12:00:30
02.03.2012
02.03.2012
M@rtin
-> Mantrabeach: Sežeň si třmeny, měl bych kotouče ATE Powerdisc .....
Měl by jsi to pak jak Ondrakrupi
62.141.13.20/bmi/.../4_10 5_5621__2011-05-16_19-00-1 1_43.jpg
Měl by jsi to pak jak Ondrakrupi
62.141.13.20/bmi/.../4_10 5_5621__2011-05-16_19-00-1 1_43.jpg
11:16:34
02.03.2012
02.03.2012
suri
-> Mantrabeach: padnou na tehlici po prevrtani dier a na kotúči zväčšiť stredovú dieru
06:41:51
02.03.2012
02.03.2012
Mantrabeach
-> Milan 136: čau,když na to tak u tebe koukám,třmeny ze siery padnou na držák felicie bez úpravy?jestli jo tak sem debil a měl sem rovnou taky dát chlaďáky:D