![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto tu už jednou bylo, ale nějak pořád nebylo jasný co z toho nakonec bude. Teď už je tak nějak hotový, tak to sem můžu dát. Je to taková normální bílá Felda s motorem z Fábie na Ačkovym karburátoru, vlastně to celý skládali a ladili v Motor Excelu. Podvozek je rozšířenej o 4cm na každý straně, má to chlazený kotouče vepředu a obyč kotouče vzadu s destičkama DS2500, plus tréningáče. Převodovka je pokrácená na 3,4,5 stupni.
pro ty co mají rádi takový ty highlights z časopisů tak to máte tady formální cestou:
Motor a převodovka:
Blok motoru s vnitřnostma z Fábie 1,4 8V, odlehčená kliková hčídel. Hlava upravená Felda MPi z Motor-Excelu. Plnění - karburátor favorit úprava Motor-Excel, upravené sání fávorit. El. benzínová pumpa Pierburg. Odlehčený setrvačník (něco kolem 4kg), chlazení oleje tepelným výměníkem Setrab, prevodovka SP 4,12 a kratší 3,4,5st + zajištění 3st proti posunutí. Uložení motoru a převodovky v tvrdých silentblokách. Výfuk je zatím ve výrobě.
Podvozek:
Přední chlazené kotouče Renault 238mm s brzdiči Sierra, zadní kotouče Golf GTi destičky Ferodo DS2500, HP tréningáče, rozšířená zadní i přední náprava o 8cm. Upravená přední ramena.
Karoserie:
Odlehčená od koberců a plastů v interiéru a od tlumících hmot mezi motorem a interiérem. Vevařená rozpěra mezi zadní tlumiče + šroubovaná rozpěra předních tlumičů. BodyKit Felicia KIT Car včetně karbóónovejch zrcátek a zdního křidýlka.
Elektrika:
Odebrán kabelový svazek motoru a řídící jednotky MPi + vlastní rozvod a ovládání benzínové pumpy a zapalování. Manuální zapínání ventilátoru chladiče.
------------------------- -------------------------- ------
10.10.2010
plány do budoucna:
(to je to co se uskuteční na 100%)
1) svody 4-1 a dál podomácku vyrobený 50mm střed a konec - 29.10.2010 Hotovo
2) laminátový zadní vrata
3) makrolony
4) přechod z chlazenejch 238 na 260mm přední brzdy - Hotovo
5) podložky pod náboj s odklony na zadní nápravě - Hotovo
(to co se uskuteční jenom možná)
1) přechod z podložek na dlouhé poloosy + "A" těhlice s tlumičema
2) přechod z podložek na širokou KIT nápravu
29.10.2010:
Vejfuk je celej hotovej, zvuk to má krutej a do otáček to jde taky moc pěkně :) někdy sem hodim video až to natočim
22.6.2011:
Poskládal jsem nějakou převodofku. SP 4,8 a 3,4,5 kratší ... v max cca 155km/h
pro ty co mají rádi takový ty highlights z časopisů tak to máte tady formální cestou:
Motor a převodovka:
Blok motoru s vnitřnostma z Fábie 1,4 8V, odlehčená kliková hčídel. Hlava upravená Felda MPi z Motor-Excelu. Plnění - karburátor favorit úprava Motor-Excel, upravené sání fávorit. El. benzínová pumpa Pierburg. Odlehčený setrvačník (něco kolem 4kg), chlazení oleje tepelným výměníkem Setrab, prevodovka SP 4,12 a kratší 3,4,5st + zajištění 3st proti posunutí. Uložení motoru a převodovky v tvrdých silentblokách. Výfuk je zatím ve výrobě.
Podvozek:
Přední chlazené kotouče Renault 238mm s brzdiči Sierra, zadní kotouče Golf GTi destičky Ferodo DS2500, HP tréningáče, rozšířená zadní i přední náprava o 8cm. Upravená přední ramena.
Karoserie:
Odlehčená od koberců a plastů v interiéru a od tlumících hmot mezi motorem a interiérem. Vevařená rozpěra mezi zadní tlumiče + šroubovaná rozpěra předních tlumičů. BodyKit Felicia KIT Car včetně karbóónovejch zrcátek a zdního křidýlka.
Elektrika:
Odebrán kabelový svazek motoru a řídící jednotky MPi + vlastní rozvod a ovládání benzínové pumpy a zapalování. Manuální zapínání ventilátoru chladiče.
------------------------- -------------------------- ------
10.10.2010
plány do budoucna:
(to je to co se uskuteční na 100%)
1) svody 4-1 a dál podomácku vyrobený 50mm střed a konec - 29.10.2010 Hotovo
2) laminátový zadní vrata
3) makrolony
4) přechod z chlazenejch 238 na 260mm přední brzdy - Hotovo
5) podložky pod náboj s odklony na zadní nápravě - Hotovo
(to co se uskuteční jenom možná)
1) přechod z podložek na dlouhé poloosy + "A" těhlice s tlumičema
2) přechod z podložek na širokou KIT nápravu
29.10.2010:
Vejfuk je celej hotovej, zvuk to má krutej a do otáček to jde taky moc pěkně :) někdy sem hodim video až to natočim
22.6.2011:
Poskládal jsem nějakou převodofku. SP 4,8 a 3,4,5 kratší ... v max cca 155km/h
JirkaF / Fela KITCAR 1.4 - komentáře:
Prodáno ... skoro za 80 tis![157](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
kolko![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Furt za ní chci moc![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
a furt je na prodej co zani chces
Jinak neustálé problémy s kontaktním rozdělovačem :( ... odtrh si dělá co chce a koní se tím nějakej funkční předstih :(
Novinky:
1) auto se neprodalo
2) Poskládal jsem nějakou převodofku. SP 4,8 a 3,4,5 kratší ... v max cca 155km/h
1) auto se neprodalo
2) Poskládal jsem nějakou převodofku. SP 4,8 a 3,4,5 kratší ... v max cca 155km/h
A to já zas už néé
Já bych bral možná nějakej tuning ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jirko, bojím se, že tady nic neprodáš... tady jsi totiž na virtu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nechce někdo třeba jenom tu kastli? Fakt uplně zdravá, jen klasika zadní vrata zevnitř hnijou, ale stejně by tomu slušely lamináty.
Jinak nějaký novinky...
1) Předělaný brzdy na 260ky
2) odklony v zadu taky hotový
3) pořídil jsem krásnej shift light
4) auto je na prodej :) ale když se neprodá nevadí
1) Předělaný brzdy na 260ky
2) odklony v zadu taky hotový
3) pořídil jsem krásnej shift light
4) auto je na prodej :) ale když se neprodá nevadí
Nepér, o vejfuku, jsem ti psal do PM... Střed z ropáka chce upravit ... jinak je nanic.
-> Nepér: jen takový možná mimo soutěž. kolega když si dělal favorita, tak vejfuk od podobných možná stejných svodů pokračoval z feldy 1.9D
jinak měl to blok favorit, vnitřonosti fabia a T písty. nejdřív weber karburaci později MPi
jinak měl to blok favorit, vnitřonosti fabia a T písty. nejdřív weber karburaci později MPi
-> JirkaF: Tak alternátor jsem vyřešil, teď bych potřeboval vejfuk :D Svody mám nějaký podobný a nevim, co na to dál. Tak aby to jelo, ale zase aby to nedělalo moc kravál.
-> Nepér:
Popravdě moc nevim co bych ti posílal, postav si na ponk blok z fábie, přidělej k němu fábiackej držák, tak jak tam má bejt a přilož feldí alternátor tak aby byly řemenice v rovině a chybějící kus mezi držákem a altíkem vyrobíš. Já si to nekreslil ani nějak neměřil, prostě jsem naohejbal a posvařoval dva plocháče tak aby to drželo ve správný poloze. Na foto to taky není protože to je už na autě vrchem to vidět přes alternátor neni a zespodu mám lyžinu která kreje motorovej prostor tak, že to taky nevyfotim.
Jinak jestli si můžeš ještě vybrat, tak tu 1,4 raději postav do feldího bloku, vyhneš se tak dalším problémům který jsem musel řešit, jako třeba to že použiješ feldí prsa a pak musíš použít i feldí sací koš a proto ti nebude pasovat fabiacka vana ... a protože má fábie měrku oleje jinde než felda, tak budeš muset vanu upravovat tak aby si měl co tou měrkou měřit... a další hromadu blbostí který tě zdržej a prodražej celou přestavbu.
Popravdě moc nevim co bych ti posílal, postav si na ponk blok z fábie, přidělej k němu fábiackej držák, tak jak tam má bejt a přilož feldí alternátor tak aby byly řemenice v rovině a chybějící kus mezi držákem a altíkem vyrobíš. Já si to nekreslil ani nějak neměřil, prostě jsem naohejbal a posvařoval dva plocháče tak aby to drželo ve správný poloze. Na foto to taky není protože to je už na autě vrchem to vidět přes alternátor neni a zespodu mám lyžinu která kreje motorovej prostor tak, že to taky nevyfotim.
Jinak jestli si můžeš ještě vybrat, tak tu 1,4 raději postav do feldího bloku, vyhneš se tak dalším problémům který jsem musel řešit, jako třeba to že použiješ feldí prsa a pak musíš použít i feldí sací koš a proto ti nebude pasovat fabiacka vana ... a protože má fábie měrku oleje jinde než felda, tak budeš muset vanu upravovat tak aby si měl co tou měrkou měřit... a další hromadu blbostí který tě zdržej a prodražej celou přestavbu.
-> JirkaF: Pošleš mi řešení toho držáku alternátoru?
Tak jelikož jsem nesehnal odtah tak se Běšin už letos nezůčastnim :( tak pojedu aspoň v neděli poslalomovat. ...
Jinak už se chystá ten vejfuk![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Jinak už se chystá ten vejfuk
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
nádherný auto...tiše závidím...
-> JirkaF: 09.10.10 18:11:27 díky![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)