skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Śkoda 1100DeLuxe. 1968.
Exterier , povodný nálezový stav , kompletne rozobraný , každý diel samostatne jemne prebrusený a prelakovaný čírim lakom , odstránitelné logo škoda works.. vnutorné časti , podlaha a motoroví priestor cierny mat.
Interier povodný DeLuxe komplet vyčitený, vyvońaný,krásny, nepoškodený.
Motor škoda136, povodný karburátor dif.24, prevodovka 5stup., predná náprava s kotučmi š100, chromy, doplnky, gumovina repasované, zakonzervované.
Kolesá povodné. Zadné rozšírené. Atd..
Exterier , povodný nálezový stav , kompletne rozobraný , každý diel samostatne jemne prebrusený a prelakovaný čírim lakom , odstránitelné logo škoda works.. vnutorné časti , podlaha a motoroví priestor cierny mat.
Interier povodný DeLuxe komplet vyčitený, vyvońaný,krásny, nepoškodený.
Motor škoda136, povodný karburátor dif.24, prevodovka 5stup., predná náprava s kotučmi š100, chromy, doplnky, gumovina repasované, zakonzervované.
Kolesá povodné. Zadné rozšírené. Atd..
1000MB OLD Style - komentáře:
Myslim ze u noveho majitela jej bude lepsie
-> fidelmc: Exkolega měl kdysi ve 110L motor (jen) ze 130L a BS-ko DIF-24 a docela mu pelášila, tedy co 4q dovolil.. ale odpovědněji porovnat nemůžu, s origo 130L jsem najezdil takových 10 km..
Zajimalo by me, jak to jezdi s jednokomorou karbecem, jestli bych ho nahodil na 130 motor v MB, preci jen to navozuje origo vzhled , nez sedr :)
Nedávno som ju bol poobzerať u nového majiteľa 

čau kamoš. dneska sme sa videli v lučenci na shelke a potom cestou do bb- červený forman. vo zvolene som na teba trúbil. daj si prosím ťa do poriadku brzdovky, lebo ti nesvieti ani jedna. ty to kľudne zašlapneš a autá za tebou v núdzovom brzdení. celkovo osvetlenie vzadu vobec nevidieť.a ešte máš strašne krivé obe zadné kolesá. inak moc pjekná embéčka. zdraví ťa milano
-> klimotomas : preco si zvolil ciernu matnu do motoroveho priestou ? :)
presne tak , každý chce len sériovky a všetko v originály, ale ved tie sú v múzeách , keď to má byť mazel tak podľa mojích predstáv, a aj keby to mala byť 1000MB s elektirckými oknami a zkrkadlami a pod..... a ináč veľmi pekný kúsok



Proč ne, originálů je fakt už docela dost a pokud to původně nebyl libovej původní kousek s malým nájezdem km a origo lakem k rozleštění.. nakonec i tak autor píše, že dílo je odstranitelný.
Má to jedno úskalí - jsem měl podobnej nápad v půli devadesátých, jako dočasný řešení problémů s lakem.. Akorát mě pak napadlo, že bych těžko mohl zabránit dalším umělcům, aby v něm pokračovali proti mý vůli třeba až na okna, tak jsem nezrealizoval..
Má to jedno úskalí - jsem měl podobnej nápad v půli devadesátých, jako dočasný řešení problémů s lakem.. Akorát mě pak napadlo, že bych těžko mohl zabránit dalším umělcům, aby v něm pokračovali proti mý vůli třeba až na okna, tak jsem nezrealizoval..
Jo,je pěkná.
Mne sa ten nápad páči,je to zase niečo originálne

Mě se tahle tisícovka dost líbí. Nejen proto, že je jiná něž všechny ostatní. Ale i samotnou grafikou.
-> itchy: 

je tu vela chorych hlav, podla mna tiez super a originalne
Seriovek je všude dost,konečně tu je zase něco noveho a zajimaveho..
-> exwrcteam: Tohle je náhodou podle mě hodně povedený...
80% lidi na virtu by se melo jit vazne lecit...
-> Alex41: na jednej strane to ale auto v podstate zachraňuje, vkus opravy je diskutabilný, na druhej strane kedže je tu väčšina originalistov tak je jasné že to nemôže dobre, zvlášť keď už je to také staré auto..
-> Alex41: to ano ale na MBéčku je to takový raritní