skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 1000 MBG
Rok výroby: 7/1967
14. série
Zajímavost: určena na vývoz do Francie
Celkový stav tachometru je 286 tisíc,po go motoru má najeto 26 tisíc
Původní spz: HB 45-35
Toto MBG měl dědův kamarád z vojny. Kupoval ho jako funglovku v Mototechně Pardubice. MBG bylo určeno na vývoz, ale protože ho potloukly kroupy, zůstalo v ČSSR.
Původní majtel p. Bláha si vše důkladně zapisoval. Nejzásadnější milník je 80rok, kdy byla vyvařená karoserie, opravdu poctivě, a rok 81 go motoru za 3000kčs (klika,vložky,písty,rozvo d,olejové čerpadlo atd...).Jezdili s ním na dovolené do Jugošky a NDR a celý vychodní blok.
MBG bylo stále v provozu, ikdyž v garáži měl novou ladu Samaru ( dnes má najeto 13tisic). Nakonec bylo odstaveno v mokré stodole na paletách se zataženou ručkou, takto tam stálo 15 let než se mi dostalo do ruky. Ikdyž bylo odstavené, motor byl pravidelně promazáván a protáčen klikou.
V roce 2004 bylo odhlášeno, ale zjistil jsem, že půjde vrátit zpět do provozu. Tak to je teď pro mě hlavní úkol, stihnout to do léta. vzhledem k tomu, že to je dědův opravdu dobrý kamarád, tak to je jako by bylo auto v rodině.
Automaticke sytice sehnany na burze a rozdelovac take
sada svodu a filtrboxu vcetne origo karbecu take sehnana diky zdejsimu členovi
Fotky budu průběžně přidávat.
Blinkry a cecka sehnany z nerezu...aspon je to navěky
po 20ti letech opet ma značky sice evropansky ale lepší než žadny a zustal mi t.p.
užasny pocit to auto řídit:)
Rok výroby: 7/1967
14. série
Zajímavost: určena na vývoz do Francie
Celkový stav tachometru je 286 tisíc,po go motoru má najeto 26 tisíc
Původní spz: HB 45-35
Toto MBG měl dědův kamarád z vojny. Kupoval ho jako funglovku v Mototechně Pardubice. MBG bylo určeno na vývoz, ale protože ho potloukly kroupy, zůstalo v ČSSR.
Původní majtel p. Bláha si vše důkladně zapisoval. Nejzásadnější milník je 80rok, kdy byla vyvařená karoserie, opravdu poctivě, a rok 81 go motoru za 3000kčs (klika,vložky,písty,rozvo d,olejové čerpadlo atd...).Jezdili s ním na dovolené do Jugošky a NDR a celý vychodní blok.
MBG bylo stále v provozu, ikdyž v garáži měl novou ladu Samaru ( dnes má najeto 13tisic). Nakonec bylo odstaveno v mokré stodole na paletách se zataženou ručkou, takto tam stálo 15 let než se mi dostalo do ruky. Ikdyž bylo odstavené, motor byl pravidelně promazáván a protáčen klikou.
V roce 2004 bylo odhlášeno, ale zjistil jsem, že půjde vrátit zpět do provozu. Tak to je teď pro mě hlavní úkol, stihnout to do léta. vzhledem k tomu, že to je dědův opravdu dobrý kamarád, tak to je jako by bylo auto v rodině.
Automaticke sytice sehnany na burze a rozdelovac take
sada svodu a filtrboxu vcetne origo karbecu take sehnana diky zdejsimu členovi
Fotky budu průběžně přidávat.
Blinkry a cecka sehnany z nerezu...aspon je to navěky
po 20ti letech opet ma značky sice evropansky ale lepší než žadny a zustal mi t.p.
užasny pocit to auto řídit:)
Tomáš/ Š1000 MBG - komentáře:
19:43:17
06.02.2014
06.02.2014
šadesa
karásnej příběh,a krásný mbg
19:37:20
06.02.2014
06.02.2014
Tom.MBG
to jo kdyz sem pro to jel a mordoval ven zasekle pakny delal to semnou jako by mu bylo 30 a moc mi pomohl.takto u auta byl po celou dobu co se nakladalo. taky mi trvalo pres pul roky nez mi ho prodal ale skoda ze tam nebyla dvojkarburace.
19:15:58
06.02.2014
06.02.2014
Koblet
Paradni kousek. Toho dědy je mi na té fotce skoro líto. Vypadá to na těžké loučení.
19:06:19
06.02.2014
06.02.2014
David 1000
pěkna!! děda se asi těžko loučil co??lup oblibené