skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si udělal radost a 29.9. 2015 jsem dovezl z Ustí nad Labem škodu 1000mb . Bylo vyrobené 18.8. 1968. Zámerem bude dat ji do puvodniho stavu .
Provedené práce
Kompletně od strojene
Podlaha a čumák obrousen na plech
2 vrstvy základní antikorozní nátěr
piskováni předni a zadni naprava
nastrikano černou barvou
Provedené práce
Kompletně od strojene
Podlaha a čumák obrousen na plech
2 vrstvy základní antikorozní nátěr
piskováni předni a zadni naprava
nastrikano černou barvou
Škoda 1000MB - komentáře:
22:44:57
31.12.2015
31.12.2015
exwrcteam
jestli chces LP blatnik tak tu jeden volnej mam napis dyztak sz
22:48:34
26.12.2015
26.12.2015
zralous
-> wigorodeo: zkusil bych podložit panty až co povolí zámky.. Pokud se nechceš zdržovat s distančním plíškem, tak na ozkoušení stačí vkládat podložky pod jednotlivé šrouby na pantech.
11:59:04
26.12.2015
26.12.2015
wigorodeo
Bohužel sem debil a před demontáži sem se nepodíval jak to bylo každopádně takhle to nechat nechci
20:45:21
25.12.2015
25.12.2015
Bukaj
-> wigorodeo: A před demontáží tam ta spára takto blbě nebyla? Pokud ne, tak je to docela jasný...
19:13:07
25.12.2015
25.12.2015
wigorodeo
tohle sou puvodni vrata
16:08:28
25.12.2015
25.12.2015
Bukaj
-> wigorodeo: Zkus tam navěsit původní vrata a budeš mít hned jasno
15:47:00
25.12.2015
25.12.2015
wigorodeo
to by bylo vidět na a sloupkach ne ????? kdy by se to sevřelo
00:02:14
25.12.2015
25.12.2015
Bukaj
-> wigorodeo: Ještě mne napadlo, jestli se ti to nemohlo sevřít, když jsi svařoval prahy?
23:58:18
24.12.2015
24.12.2015
Proof84
Nedávno som ich menil a sám som mal čo robiť,chce to trpezlivosť
00:31:20
23.12.2015
23.12.2015
wigorodeo
Ja to mam jak na levé tak na prave straně uplne stejně a potrebuji stím něco udělat takhle je to hrůza
00:08:44
23.12.2015
23.12.2015
Bukaj
-> wigorodeo: Skoro to vypadá, že bylo auto bourané na předek...
...ale abych Tě neděsil, tak tuhle spáru slícovat nejde snad u žádného MB bez použití hrubých donucovacích prostředků - a vždy je dole u skla minimální mezera a nahoru se otevírá. Problém s tím bývá u řidičových dveří při použití klasického zrcátka - na rám dveří - odírá sloupek...
...ale abych Tě neděsil, tak tuhle spáru slícovat nejde snad u žádného MB bez použití hrubých donucovacích prostředků - a vždy je dole u skla minimální mezera a nahoru se otevírá. Problém s tím bývá u řidičových dveří při použití klasického zrcátka - na rám dveří - odírá sloupek...
23:35:37
21.12.2015
21.12.2015
zralous
-> wigorodeo: Ano, bylo by třeba vidět, jak vypadá zbytek, práh a B sloupek..
21:06:02
21.12.2015
21.12.2015
Jozka
-> Felinka 1.3mpi: Dost divoký.. jestli je zbytek jakž takž, posunul bych nahoru, co půjdou - tj. co "snesou spáry" vododorovný (hlavně pod střechou) a pak už jedině kladivem opatrně "couvnout" s horním pantem, resp. s jeho držákem.