skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Říjen 2005
Po ročním shánění jsem ji objevil 1100MBX !
21. série
Vyrobena 17.3.1969
Prodána 26.3.1969
Originál barva 8220 červeň rubínová
Motor originál, tachometrových 70tkm
v roce 1981 provedena odborná odporná GO, šíleným způsobem vyměněny práhy a přestříkána na nehezkou zelenou.
Původní barva je tmavá červená 8220, kterou bych jí rád vrátil.
Tady tak trochu renovační deník:
06/08 - demontáž a rozebrání motoru. To prapodivné bláto, které jsem z toho vypustil se už ani nedá nazvat olejem. Zaráží mě, že jsem jej ještě před vyndáním z auta nastartoval. Na obrázcích už je motor skoro jak novej:-) S původním stavem nesrovnatelné.
27.4.09 Motor odvezen na go
5.5.09 Zrepasovaná převodka řízení. Nový šnek,matice, ložiska. Přetěsnění.
18.5.09 Repas dynama. Nová ložiska, uhlíky.
29.5.09 Přivezen zgenerálkovaný motor, původní zůstal jen blok:-) Teď ho ještě kosmeticky doladit..
8.8.09 Odstrojení karoserie, přípraveno na vyvaření. Prvotní pocit, že karoserie je až na podlahu téměř zdravá je nenávratně pryč. Nutná výměna všech podběhů, obou podlah kufru, mostu nápravy a samozřejmě podlahy karoserie.
7.7.11 Kastle je konečně u šikuly klempíře.. a konej mistře svoje dílo:-)
3.11.13 Hotová výměna všech podběhů, podlahy, vnitřních prahů, mostu nápravy, podlah zav. prostoru.
27.12.13 Hotová opava z. blatníků, spasovány dveře, čela a kapoty. Připraveno pro lakování.
30.1.14 Karoserie je u lakýrníka.
1.5.14 Započata GO přední nápravy.
25.7.14 Zrenovované mechanizmy stahování oken, hotová přední náprava.
16.11.14 Pustil jsem se do brzdo spojky, přebroušení a vyleštění brzdového a spojkového válce, vyčištění nádobky, výměna gumiček a těsnění.
2.12.14 Osazení zrenovované nádrže (Nový plovák, těsnění, hadice, motex..), připravena pro montáž.
12.12.14 Karoserie je po laku.
15.12.14 Dokončení GO komponentů poloos, podélných ramen a zadních brzd.
26.12.14 Motor osazen komponenty, připraven pro montáž do auta.
27.12.14 Repas chladiče. Je to ten správný s měděným voštím:-)
30.12.14 Spojková, palivová a brzdové trubky obroušeny, nalakovány bezbarvým lakem, připraveny k montáži
11.1.15 Vyčištění a vyleštění nerezových sloupků stahování oken a osazení sametkami.
16.1.15 Kompletace klik dveří
26.1.15 Výroba L+P plechové kolejnice stahování okna dveří - od originálu k nepoznání:)
22.2.15 Montáž linet předních stahovacích oken
24.2.15 Výroba a osazení sametek "B" sloupků (původní se dochovaly vždy jen z jedné strany), montáž těsnicích profilů
1.4.15 Renovace disků kol, nové duše a zánovní Chemlony i na rezervu:)
25.5.15 Karoserie na nápravách s motorem konečně doma
29.11.15 Montáž lišt střechy a blatníků, klapačky, zapojení a osazení předních světel. Plastové lišty, nápisy a blinkry a z. lampy u lakýrníka - bude nástřik bezbarvým lakem s UV filtrem.
6.12.15 Montáž mřížky zadního čela, mřížky blatníků, lišty přední kapoty, těsnění zavazadlového prostoru
7.12.15 Kompletace ventilátoru topení, osazení spojovací manžetou a spojovacím tubusem
8.12.15 Zapojení elektroinstalace motorového prostoru a zadních světel
9.12.15 Částečné zapojení elektroinstalace přístrojové desky
10.12.15 Lakované díly jsou zpět, montáž nápisu š-kod-a krytu rezervy
19.12.15 Dnes dozapojena elektroinstalace, Montáž zadních světel.
21.12.15 Rozborka motorku stěrače, započata go. vyměření otvorů pro blinkry( pěknej vojeb teda:))
26.12.15. Kompletace a montáž motorku stěračů. Rozborka a sborka proběhla snad 8x, zpětné nýtování statorového vynutí byl opravdový porod!! Kompletace palivového vedení.
28.12.15 Rozměření a vyvrtání děr pravého blinkru, montáž zemnicího pásku a plusového kabelu baterie.
13.1.16 Montáž stabilizátoru přední nápravy (konečně dorazily poslední držáky z lakovny), Výroba replik držáků Fanfar podle Podle Jožkovo originálu, montáž rozvodu topení pod palubní deskou.
15.1.16 Výroba a montáž repliky nýtu vzpěry zadní kapoty, osazení štítků zadní kapoty
27.1.16 Sedadla, výplně dveří i zadních bočnic odvezeny k čalouníkovi.
28.1.16 Renovace palubní desky. Mám z ní opravdu radost, od originálu opravdu k nerozeznání.
30.1.16 Vyleštění, osazení znakem a montáž lišty levého předního blatníků.
11.2.16 Správná olejová vana očištěna a zušlechtěna bezbarvým komaxitem.
12.2.16 Vylazení zadních stahovacích okének k dokonalosti, teď už tam nepoteče:), osazení sametkami.
13.2.16 Nalití motorového i převodového oleje, základní nastavení rozdělovače, příprava na 1. start.
14.2.16 První start. Po prvním neúspěšném pokusu (rozdělovač otočen o 180°) přehození kabelů na víčku rozdělovače a při pokusu 2. chytla prakticky na otočení:-D
7.4.16 Přetočení na rozdělovače na rozvodech do správné polohy, prohozeny kabely a nastavení předstihu na 5°. Spasování, svrtání a olakování držáků zástěrek. Namontován provizorní filtrbox na krátký filtr - ten správný stále k nesehnání:(
8.4.16 Dolazení motorového prostoru a zadní části podvozku k naprosté spokojenosti, natažení bowdenů ovládání klapky motoru topení a rolety chladiče.
9.4. Dodělání prostoru pro cestující, připraveno do Lakovny na drobnou retuš před čalouněním.
30.5.16 Montáž zástěrek, zadního nárazníku (po 2 letech se mi vrátil z chromu) a zadní mlhovky.
Auto u lakýrníka na dolazení drobných vad laku před montáží čalounění.
6.5.16 Auto vyzvednuto z lakovny, bohužel poslední zástřiky pouze v plniči. Ta správná barva bohužel dorazila až dnes, takže zbytek až po čalounění. Interiér však dolazen ke spokojenosti. Převezeno na čalounění.. Začíná se poslední etapa:)
Náš Jakub odzkoušel originál B5 pana majitele, komu z nás se to poštěstí..?
9.5.16 Dorazily nachromované díly fanfárek, může se začít kompletovat.
11.8. Fanfáry komplet, připravena i ručka ve správné barvě. Na interiéru se stále pracuje.
3.1.17 Auto bude koncem ledna připraveno k odvozu od čalouníka, snad bude výsledek dle očekávání...
11.2.17 Tak jsme z čalounění doma. Převládá spokojenost, ale na detailech se bude muset ještě zapracovat.
16.4.17 Opraveny 3 bolavá místa na laku. Pan lakmajstr se s tím popral náramně, i takhle bych byl spokojen ale v neděli se bude ještě zalešťovat:-)
23.4.17 Finální zaleštění opravených míst i celé karoserie... spokojenost:-) Auto se stěhuje do Švýcarska, tady to snad konečně dorazím!!
25.4.17 Montáž nalévacího hrdla palivové nádrže, tentoktát už s úspěchem, lak to přežil!!!
Dělám na interiéru... gumové koberce tunelu na místě
3.5. Doskládány pravé dveře, už chybí jen tapecírunk.
4.5. A dnes i ty levé.
13.5. Fanfárky na místě a dokonce i troubí!!!
16.5.17 Dnes počalouněno plato pod zadními sedadly. Mám radost, jak se mi to povedlo:-)
29.5.17 Dokončena přístrojovka, přepínače pro blinkry a světla funkční a na svých místech. Už jen sehnat pěkný volant:-/
7.6.17 Nalepeno čalounění l. př. podběhu, zasklená lz větračka
8.6.17 Nalepen p.př. podběh, zasklena pz větračka, pracuje se na prostoru za z. sedadly
9.6.17 Plato nad baterkou a pod sedadly hotovo, nandány obě z. bočnice, zkušebně nahozeny opěráky.
13.6.17 Sedadla v autě.
15.9.17 Po víkendovém leštění dnes nasazen rámeček předního okna. Někomu se může jevit jako prkotina, ale kdo si tím prošel, ví své...
Tudíž až na venkovní zpětné zrcátko exteriér hotov:-)
30.9. Tapety př. dveří na místě. Vyleštěny kličky a páčky, osazeny na svá místa.
27.10. Pásy hotovy a připraveny na montáž. Látka nově obarvena, přezky a upevňovací oka z pohledové strany vyleštěny. Není to teda úplně origo, ale lepší, než ty pomlácené. K leštěným lištám to bude ladit;-)
2.11.17 Sadadla musela znovu ven, aretace opěradel byla zalita barvou a při zapření se pokládala. Vybroušeno a znovu poskládáno, teď už to funguje báječně. Při té příležitosti napáchány i boční krycí plechy.
4.11.17 Sedadla opět v autě, aretace polohy opěradel funguje, jak má. Nalepena těsnicí guma řidičových dveří.
8.11. Hotov hever a příruční nářadí, řízení zpátky na přední nápravě.
12.11. Pásy na svých místech, přední náprava také.
14.12. Přetěsněny obě sáknoucí víka diferenciálů, montáž dobových opěrek hlavy.
26.1.18 Stěrače stírají
27.1.18 Vyroben přípravek na nanýtování spodního pásku rezervy, nanýtováno. Zajištěná rezerva n svém místě.
28.1.18 Montáž druhého maznicového rejdového čepu. Seřízení geometrie př. nápravy.
16.2. Namontováno nové zrcátko na blaťák a nalita chladicí kapalina. Dělám na těch zbídačenejch krytech "A"sloupků.
17.2. Konečně nastartováno a pořádně prohřáto, seřízení volnoběhu a bohatosti směsi. Zdá se, nikde nic neteče, ani nesákne:-)
15.3. Kryty “A” sloupků se těší na své místo.
13.4. Dělá se na volantu...
14.4. Nandány kryty “A” sloupků, konečně nalepena i těsnicí guma levých dveří. Ještě volant a introš je fertig:)
14.5. Nasazen zrenovovaný volant a interiér prohlášen hotovým. Bohužel motor musel znovu ven. Jó když se vložky dóle těsní silikonem, není se čemu divit. Hlavně, že jsou všichni profíci...
21.8.19 Po více, než roce motor opět v autě. Olej nalitý, zítra start...
13.9. Motor vrčí, nikde nic neteče, spokojenost!
20.9. Odprášeno, umyto. Skoro hotovo. Na jaře zaleštit lak a uz snad jen jezdit.
Snad jsem se 1. fotce z alba trochu přiblížil.
Mrkněte na poslední obrázky, jsou to skeny z katalogu s označenými pozicemi, které sháním. Budu vděčný za cokoliv!!
-Díly sehnány.. Děkuji Jožkovi, Bukajovi a Dakosovi!!!
Kdyby se někomu náhodou válelo doma:
Palubní deska komplet šedá (matná, drsná) -De Luxe - Nesehnatelné v použitelném stavu. Zrenovoval jsem si původní.
Zachovalý interiér nejlépe pískové barvy (není podmínkou), může být i z 1000/1100MB -mám
Originál šusplechy k motoru- mám
Držáky zástěrek- mám
táhlo motorku stěračů (jen ta část spojená s osou motorku)- dodala firma Jožka, děkuji!!
plastové dorazy větracích okének - sehnáno opět díky firmě Jožka:-) Tak chybí ještě 2 kousky.. Po detailním pátrání opravdu patří i dozadu- a ty už mám taky:)
Zadní část gumového koberce středového tunelu - mám
Pásky pro upevnění rezervy - mám
Filterbox na delší fitr pro 1100MB - pracuje se na něm
Pěkné sluneční clonky - mám
Plechové kryty "A" sloupků - mám
Pásy Moravan s Al. přezkou-mám
Paradoxně oba zadní gumové koberce- mám
Pěkný, nepoškozený volant Sehnáno. Neprasklý, špatně skladovaný, musím zrenovovat...
Přípravek na sundavání poklic
Po ročním shánění jsem ji objevil 1100MBX !
21. série
Vyrobena 17.3.1969
Prodána 26.3.1969
Originál barva 8220 červeň rubínová
Motor originál, tachometrových 70tkm
v roce 1981 provedena odborná odporná GO, šíleným způsobem vyměněny práhy a přestříkána na nehezkou zelenou.
Původní barva je tmavá červená 8220, kterou bych jí rád vrátil.
Tady tak trochu renovační deník:
06/08 - demontáž a rozebrání motoru. To prapodivné bláto, které jsem z toho vypustil se už ani nedá nazvat olejem. Zaráží mě, že jsem jej ještě před vyndáním z auta nastartoval. Na obrázcích už je motor skoro jak novej:-) S původním stavem nesrovnatelné.
27.4.09 Motor odvezen na go
5.5.09 Zrepasovaná převodka řízení. Nový šnek,matice, ložiska. Přetěsnění.
18.5.09 Repas dynama. Nová ložiska, uhlíky.
29.5.09 Přivezen zgenerálkovaný motor, původní zůstal jen blok:-) Teď ho ještě kosmeticky doladit..
8.8.09 Odstrojení karoserie, přípraveno na vyvaření. Prvotní pocit, že karoserie je až na podlahu téměř zdravá je nenávratně pryč. Nutná výměna všech podběhů, obou podlah kufru, mostu nápravy a samozřejmě podlahy karoserie.
7.7.11 Kastle je konečně u šikuly klempíře.. a konej mistře svoje dílo:-)
3.11.13 Hotová výměna všech podběhů, podlahy, vnitřních prahů, mostu nápravy, podlah zav. prostoru.
27.12.13 Hotová opava z. blatníků, spasovány dveře, čela a kapoty. Připraveno pro lakování.
30.1.14 Karoserie je u lakýrníka.
1.5.14 Započata GO přední nápravy.
25.7.14 Zrenovované mechanizmy stahování oken, hotová přední náprava.
16.11.14 Pustil jsem se do brzdo spojky, přebroušení a vyleštění brzdového a spojkového válce, vyčištění nádobky, výměna gumiček a těsnění.
2.12.14 Osazení zrenovované nádrže (Nový plovák, těsnění, hadice, motex..), připravena pro montáž.
12.12.14 Karoserie je po laku.
15.12.14 Dokončení GO komponentů poloos, podélných ramen a zadních brzd.
26.12.14 Motor osazen komponenty, připraven pro montáž do auta.
27.12.14 Repas chladiče. Je to ten správný s měděným voštím:-)
30.12.14 Spojková, palivová a brzdové trubky obroušeny, nalakovány bezbarvým lakem, připraveny k montáži
11.1.15 Vyčištění a vyleštění nerezových sloupků stahování oken a osazení sametkami.
16.1.15 Kompletace klik dveří
26.1.15 Výroba L+P plechové kolejnice stahování okna dveří - od originálu k nepoznání:)
22.2.15 Montáž linet předních stahovacích oken
24.2.15 Výroba a osazení sametek "B" sloupků (původní se dochovaly vždy jen z jedné strany), montáž těsnicích profilů
1.4.15 Renovace disků kol, nové duše a zánovní Chemlony i na rezervu:)
25.5.15 Karoserie na nápravách s motorem konečně doma
29.11.15 Montáž lišt střechy a blatníků, klapačky, zapojení a osazení předních světel. Plastové lišty, nápisy a blinkry a z. lampy u lakýrníka - bude nástřik bezbarvým lakem s UV filtrem.
6.12.15 Montáž mřížky zadního čela, mřížky blatníků, lišty přední kapoty, těsnění zavazadlového prostoru
7.12.15 Kompletace ventilátoru topení, osazení spojovací manžetou a spojovacím tubusem
8.12.15 Zapojení elektroinstalace motorového prostoru a zadních světel
9.12.15 Částečné zapojení elektroinstalace přístrojové desky
10.12.15 Lakované díly jsou zpět, montáž nápisu š-kod-a krytu rezervy
19.12.15 Dnes dozapojena elektroinstalace, Montáž zadních světel.
21.12.15 Rozborka motorku stěrače, započata go. vyměření otvorů pro blinkry( pěknej vojeb teda:))
26.12.15. Kompletace a montáž motorku stěračů. Rozborka a sborka proběhla snad 8x, zpětné nýtování statorového vynutí byl opravdový porod!! Kompletace palivového vedení.
28.12.15 Rozměření a vyvrtání děr pravého blinkru, montáž zemnicího pásku a plusového kabelu baterie.
13.1.16 Montáž stabilizátoru přední nápravy (konečně dorazily poslední držáky z lakovny), Výroba replik držáků Fanfar podle Podle Jožkovo originálu, montáž rozvodu topení pod palubní deskou.
15.1.16 Výroba a montáž repliky nýtu vzpěry zadní kapoty, osazení štítků zadní kapoty
27.1.16 Sedadla, výplně dveří i zadních bočnic odvezeny k čalouníkovi.
28.1.16 Renovace palubní desky. Mám z ní opravdu radost, od originálu opravdu k nerozeznání.
30.1.16 Vyleštění, osazení znakem a montáž lišty levého předního blatníků.
11.2.16 Správná olejová vana očištěna a zušlechtěna bezbarvým komaxitem.
12.2.16 Vylazení zadních stahovacích okének k dokonalosti, teď už tam nepoteče:), osazení sametkami.
13.2.16 Nalití motorového i převodového oleje, základní nastavení rozdělovače, příprava na 1. start.
14.2.16 První start. Po prvním neúspěšném pokusu (rozdělovač otočen o 180°) přehození kabelů na víčku rozdělovače a při pokusu 2. chytla prakticky na otočení:-D
7.4.16 Přetočení na rozdělovače na rozvodech do správné polohy, prohozeny kabely a nastavení předstihu na 5°. Spasování, svrtání a olakování držáků zástěrek. Namontován provizorní filtrbox na krátký filtr - ten správný stále k nesehnání:(
8.4.16 Dolazení motorového prostoru a zadní části podvozku k naprosté spokojenosti, natažení bowdenů ovládání klapky motoru topení a rolety chladiče.
9.4. Dodělání prostoru pro cestující, připraveno do Lakovny na drobnou retuš před čalouněním.
30.5.16 Montáž zástěrek, zadního nárazníku (po 2 letech se mi vrátil z chromu) a zadní mlhovky.
Auto u lakýrníka na dolazení drobných vad laku před montáží čalounění.
6.5.16 Auto vyzvednuto z lakovny, bohužel poslední zástřiky pouze v plniči. Ta správná barva bohužel dorazila až dnes, takže zbytek až po čalounění. Interiér však dolazen ke spokojenosti. Převezeno na čalounění.. Začíná se poslední etapa:)
Náš Jakub odzkoušel originál B5 pana majitele, komu z nás se to poštěstí..?
9.5.16 Dorazily nachromované díly fanfárek, může se začít kompletovat.
11.8. Fanfáry komplet, připravena i ručka ve správné barvě. Na interiéru se stále pracuje.
3.1.17 Auto bude koncem ledna připraveno k odvozu od čalouníka, snad bude výsledek dle očekávání...
11.2.17 Tak jsme z čalounění doma. Převládá spokojenost, ale na detailech se bude muset ještě zapracovat.
16.4.17 Opraveny 3 bolavá místa na laku. Pan lakmajstr se s tím popral náramně, i takhle bych byl spokojen ale v neděli se bude ještě zalešťovat:-)
23.4.17 Finální zaleštění opravených míst i celé karoserie... spokojenost:-) Auto se stěhuje do Švýcarska, tady to snad konečně dorazím!!
25.4.17 Montáž nalévacího hrdla palivové nádrže, tentoktát už s úspěchem, lak to přežil!!!
Dělám na interiéru... gumové koberce tunelu na místě
3.5. Doskládány pravé dveře, už chybí jen tapecírunk.
4.5. A dnes i ty levé.
13.5. Fanfárky na místě a dokonce i troubí!!!
16.5.17 Dnes počalouněno plato pod zadními sedadly. Mám radost, jak se mi to povedlo:-)
29.5.17 Dokončena přístrojovka, přepínače pro blinkry a světla funkční a na svých místech. Už jen sehnat pěkný volant:-/
7.6.17 Nalepeno čalounění l. př. podběhu, zasklená lz větračka
8.6.17 Nalepen p.př. podběh, zasklena pz větračka, pracuje se na prostoru za z. sedadly
9.6.17 Plato nad baterkou a pod sedadly hotovo, nandány obě z. bočnice, zkušebně nahozeny opěráky.
13.6.17 Sedadla v autě.
15.9.17 Po víkendovém leštění dnes nasazen rámeček předního okna. Někomu se může jevit jako prkotina, ale kdo si tím prošel, ví své...
Tudíž až na venkovní zpětné zrcátko exteriér hotov:-)
30.9. Tapety př. dveří na místě. Vyleštěny kličky a páčky, osazeny na svá místa.
27.10. Pásy hotovy a připraveny na montáž. Látka nově obarvena, přezky a upevňovací oka z pohledové strany vyleštěny. Není to teda úplně origo, ale lepší, než ty pomlácené. K leštěným lištám to bude ladit;-)
2.11.17 Sadadla musela znovu ven, aretace opěradel byla zalita barvou a při zapření se pokládala. Vybroušeno a znovu poskládáno, teď už to funguje báječně. Při té příležitosti napáchány i boční krycí plechy.
4.11.17 Sedadla opět v autě, aretace polohy opěradel funguje, jak má. Nalepena těsnicí guma řidičových dveří.
8.11. Hotov hever a příruční nářadí, řízení zpátky na přední nápravě.
12.11. Pásy na svých místech, přední náprava také.
14.12. Přetěsněny obě sáknoucí víka diferenciálů, montáž dobových opěrek hlavy.
26.1.18 Stěrače stírají
27.1.18 Vyroben přípravek na nanýtování spodního pásku rezervy, nanýtováno. Zajištěná rezerva n svém místě.
28.1.18 Montáž druhého maznicového rejdového čepu. Seřízení geometrie př. nápravy.
16.2. Namontováno nové zrcátko na blaťák a nalita chladicí kapalina. Dělám na těch zbídačenejch krytech "A"sloupků.
17.2. Konečně nastartováno a pořádně prohřáto, seřízení volnoběhu a bohatosti směsi. Zdá se, nikde nic neteče, ani nesákne:-)
15.3. Kryty “A” sloupků se těší na své místo.
13.4. Dělá se na volantu...
14.4. Nandány kryty “A” sloupků, konečně nalepena i těsnicí guma levých dveří. Ještě volant a introš je fertig:)
14.5. Nasazen zrenovovaný volant a interiér prohlášen hotovým. Bohužel motor musel znovu ven. Jó když se vložky dóle těsní silikonem, není se čemu divit. Hlavně, že jsou všichni profíci...
21.8.19 Po více, než roce motor opět v autě. Olej nalitý, zítra start...
13.9. Motor vrčí, nikde nic neteče, spokojenost!
20.9. Odprášeno, umyto. Skoro hotovo. Na jaře zaleštit lak a uz snad jen jezdit.
Snad jsem se 1. fotce z alba trochu přiblížil.
Mrkněte na poslední obrázky, jsou to skeny z katalogu s označenými pozicemi, které sháním. Budu vděčný za cokoliv!!
-Díly sehnány.. Děkuji Jožkovi, Bukajovi a Dakosovi!!!
Kdyby se někomu náhodou válelo doma:
Palubní deska komplet šedá (matná, drsná) -De Luxe - Nesehnatelné v použitelném stavu. Zrenovoval jsem si původní.
Zachovalý interiér nejlépe pískové barvy (není podmínkou), může být i z 1000/1100MB -mám
Originál šusplechy k motoru- mám
Držáky zástěrek- mám
táhlo motorku stěračů (jen ta část spojená s osou motorku)- dodala firma Jožka, děkuji!!
plastové dorazy větracích okének - sehnáno opět díky firmě Jožka:-) Tak chybí ještě 2 kousky.. Po detailním pátrání opravdu patří i dozadu- a ty už mám taky:)
Zadní část gumového koberce středového tunelu - mám
Pásky pro upevnění rezervy - mám
Filterbox na delší fitr pro 1100MB - pracuje se na něm
Pěkné sluneční clonky - mám
Plechové kryty "A" sloupků - mám
Pásy Moravan s Al. přezkou-mám
Paradoxně oba zadní gumové koberce- mám
Pěkný, nepoškozený volant Sehnáno. Neprasklý, špatně skladovaný, musím zrenovovat...
Přípravek na sundavání poklic
Zralouš / 1100MBX - komentáře:
19:23:04
09.01.2007
09.01.2007
zralous
1ETONY: no, ono neni ani co, práce a zase jen práce, sem zvědavej, jak se povede ta výměna podlahy, z toho mám strach asi největší..
19:50:33
06.03.2006
06.03.2006
1ETONY
Nejdřív jsem chtěl napsat proč tu máš Golfa, pak jsem zjistil, ze to je Rapid ...... ale radeji bych tu videl poradne fotek MBX ... moc zavidim ...
14:50:29
20.02.2006
20.02.2006
xMart
Jejky ja se tesil na novy info o MBX a misto toho zelena priserka : ) ale nic ve zlym.
Jen by me zajimalo proc vetsina tunningaru dava na svy auta takovyhle plastove pusobici barvy. Svitive oranzova a podobne.
Jen by me zajimalo proc vetsina tunningaru dava na svy auta takovyhle plastove pusobici barvy. Svitive oranzova a podobne.
16:21:15
19.02.2006
19.02.2006
honza havlik
ten rapid to se ti povedlo sedi to ktomu a neni to preplacany ...
15:49:57
19.02.2006
19.02.2006
mbcko
čau. je to pěkně udělaný, práce super....
18:39:15
18.02.2006
18.02.2006
Aladin
byl pěkný...
18:37:25
18.02.2006
18.02.2006
Aladin
-> zralous: srry, ale je to humus ten Rapid...
18:19:28
18.02.2006
18.02.2006
zralous
Doufam, že se nikoho nedotknu, když si sem na pár dní lupnu fotky svýho rapida, mam v jeho sekci ňák plno a pár lidiček chtělo skouknout fotky, tak jen než si tam trochu poklidim..., hold málo času.
17:57:15
05.12.2005
05.12.2005
Zdeněk/Mercedes
zralous az na blatniky a calouneni spickovej stav a pujde do originalni skoda modrozeleny :))) mnamky tak za rok za dva :)
12:58:20
05.12.2005
05.12.2005
Jirik - zrušená registrace
Gratuluji k úspěšnému sehnání MBX.
Hlavně jí dej tu červenou, tahle barva je strašná.
Hlavně jí dej tu červenou, tahle barva je strašná.
18:33:29
04.12.2005
04.12.2005
zralous
Zdeněk /Mercedes: Jo, všiml sem si tvýho MBG, myslim, že je to dost solidní základ...
00:59:38
27.11.2005
27.11.2005
1ETONY
-> Zdeněk/Mercedes: no 1100 MBX te azi 2ma karburatory nenalaka ...
11:34:46
26.11.2005
26.11.2005
Zdeněk/Mercedes
zralous hlavne az tedka sem se docetl ze k tomu nema papiry to napsal az ted o tom predtim nebyla zminka.... jj vim ze zacinal na 50 :)))) a skonci tak na 15 :)))) ale ja uz moje 2 karburatory mam takze mbx uz me prestalo lakat :))))))
19:22:42
24.11.2005
24.11.2005
zralous
Zdeněk / Mercedes, to víš, že viděl, ten chlap byl asi od Plzně, nebo tam někde. Viděl sem i fotky, ale odradilo mě, že to nebylo komplet, kor na tyhle auta se ten interier blbě shání, a taky mě vadilo, že už to někdo vyvařoval rád si to dělam podle sebe. Navíc ten člověk už to prodává asi rok a začínal na 50tis, a myslim si, že kdyby to bylo solidně udělaný a připravený na lak, jak tam píše, tak už by to bylo dávno pryč, sám asi víš jakej je o tyhle auta zájem...
00:05:22
13.11.2005
13.11.2005
Zdeněk/Mercedes
hele zralousi pises rocni shaneni tenhle inzerat jsi nikdy nevidel???? ptam se ze ja ho poprve videl pred pul rokem....
škoda 1000 MBX, po generálce karoserie, rozebraná, kompletní, chybí jen èást.interiéru (polstr zadních bokù a dveøí) Mnoho dílù nových i použitých navíc. Bohužel bez TP (mohu dát platný tp 1000MB). Cena 30.000,-Kè spìchá. 603857347 plzeòsko
škoda 1000 MBX, po generálce karoserie, rozebraná, kompletní, chybí jen èást.interiéru (polstr zadních bokù a dveøí) Mnoho dílù nových i použitých navíc. Bohužel bez TP (mohu dát platný tp 1000MB). Cena 30.000,-Kè spìchá. 603857347 plzeòsko
08:43:55
11.11.2005
11.11.2005
sliwowitz
-> Zdeněk/Mercedes 30.10.05 19:35:20: kurna, mne to az teraz doslo ze to je tisic stovka
19:59:24
31.10.2005
31.10.2005
Zdeněk/Mercedes
zralous v tom mas pravdu cena pujde jen nahoru bre dolu jit nemuze :-))) i kdyby ti davali 50 blbost to prodat.....
19:10:07
31.10.2005
31.10.2005
zralous
Zdeněk/Mercedes: Jo, to je přesně ono, neměl tam číslo a to bylo štěstí, jinak už by bylo asi dávno pryč, vypátral sem ho přez číslo na pevnou.
Dvoordy: Přesně tak, rapida do kterýho sem nacpal přez 150tis mi dneska nikdo nezaplatí, kdežto tady do toho pustim max. 70tis, bude to jak nový a když to budu chtít prodat, jako že asi nebudu, ale za těch devět pětek to pude z baráku hned a za pár let to bude mít cenu jednou takovou. A to samí to bude s tisícovkama, tam to sice pude o něco pomaleji, ale už dneska mi nabízeli za mojí 1000MB z dubna 1964, výr. číslo 2309 a podotýkám před renovací 29tisíc, takže myslim, že tyhle auta mají taky perspektivní veteránskou budoucnost....
Dvoordy: Přesně tak, rapida do kterýho sem nacpal přez 150tis mi dneska nikdo nezaplatí, kdežto tady do toho pustim max. 70tis, bude to jak nový a když to budu chtít prodat, jako že asi nebudu, ale za těch devět pětek to pude z baráku hned a za pár let to bude mít cenu jednou takovou. A to samí to bude s tisícovkama, tam to sice pude o něco pomaleji, ale už dneska mi nabízeli za mojí 1000MB z dubna 1964, výr. číslo 2309 a podotýkám před renovací 29tisíc, takže myslim, že tyhle auta mají taky perspektivní veteránskou budoucnost....
18:15:12
31.10.2005
31.10.2005
Zdeněk/Mercedes
->Dvordy No ja bych radsi koupil neco kolem 65... od zacatku roku jsem jich videl asi 10 na prodej....skoda ze nedisponuju tolika penezi mbx je muj sen :))) jinak s tebou souhlasim
16:03:58
31.10.2005
31.10.2005
Dvordy
-> Zdeněk/Mercedes: peněz do toho sice padne, ale pořád bude mít auto, které čím bude starší, tím bude nabývat cena. Né, že by ho měl potom prodat, ale ví, že ty peníze nehodí jen tak z okna.