skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
prosinec 2008
Zdravim vsechny fandy oldtimerů. Tak jsem se stal majitelem jedne zajimave tisicovky. Na fotkach je nalezovy stav po dlouhem stani ve stodole. V soucasne dobe je uz pojizdna s platnou STK a vypada trosicku lip . Vypada to ze to nejspis bude jedno z 50ti predseriovych vozidel vyrobenych v letech 1961-62. Predni blatniky byly udajne puvodne starsiho typu jako na prototypech z roku 61.Posleze se vymenily za soucasnou podobu. Jsou z daleko masivnejsiho materialu nez seriova produkce a dole u prahu nezvykle zakonceny. Rovnez zadni blatniky jsou z silnejsiho plechu nez serie.Otviraci mechanizmus predniho cela je rovnez jiny nez pozdejsi provedeni. Interier ani motor se puvodni nezachoval, jsou nahrazeny z pozdejsich modelu.Zajimava je plechova schranka vetraku topení. Kliky a vnitrni klicky jsou jiny. Taky ruzny profily na dverich maj nepatrne jiny tvar. Prvni majitel vozu pracoval v mladoboleslavske Cesane. Mam jeste spoustu otazniku k tomuto vozu, proto ho davam sem abych se dozvedel nejake info.
Postupne budu pridavat popis a foto.
Zjistil jsem ze MB kombik z muzea v MB ma taky 6ti mistne cislo motoru a taky zacina na 166…zrejme to bude opravdu kousek z 50tikusove overovaci serie.
Na stitku je jine cislo motoru nez v technicaku, cislo karoserie je stejny. Asi se ty motory castomenily.Puvodní motor se bohuzel nedochoval , ted tam je 1100ccm.
Zdravim vsechny fandy oldtimerů. Tak jsem se stal majitelem jedne zajimave tisicovky. Na fotkach je nalezovy stav po dlouhem stani ve stodole. V soucasne dobe je uz pojizdna s platnou STK a vypada trosicku lip . Vypada to ze to nejspis bude jedno z 50ti predseriovych vozidel vyrobenych v letech 1961-62. Predni blatniky byly udajne puvodne starsiho typu jako na prototypech z roku 61.Posleze se vymenily za soucasnou podobu. Jsou z daleko masivnejsiho materialu nez seriova produkce a dole u prahu nezvykle zakonceny. Rovnez zadni blatniky jsou z silnejsiho plechu nez serie.Otviraci mechanizmus predniho cela je rovnez jiny nez pozdejsi provedeni. Interier ani motor se puvodni nezachoval, jsou nahrazeny z pozdejsich modelu.Zajimava je plechova schranka vetraku topení. Kliky a vnitrni klicky jsou jiny. Taky ruzny profily na dverich maj nepatrne jiny tvar. Prvni majitel vozu pracoval v mladoboleslavske Cesane. Mam jeste spoustu otazniku k tomuto vozu, proto ho davam sem abych se dozvedel nejake info.
Postupne budu pridavat popis a foto.
Zjistil jsem ze MB kombik z muzea v MB ma taky 6ti mistne cislo motoru a taky zacina na 166…zrejme to bude opravdu kousek z 50tikusove overovaci serie.
Na stitku je jine cislo motoru nez v technicaku, cislo karoserie je stejny. Asi se ty motory castomenily.Puvodní motor se bohuzel nedochoval , ted tam je 1100ccm.
xMart /Škoda 990 - komentáře:
15:00:43
17.12.2008
17.12.2008
xMart
-->Danster To me taky prekvapilo ale jak jsem psal vyse , puvodne tam byly ty starsi blatniky s protahlymi svetly ale pak je vymenily asi v r 63 za ty co se podobaj serii. Urcite byly asi jiny narazniky a ozdoby. Zatim jsem ve stadiu shaneni materialu, zejmena fotek a proto jsem to dal i sem Treba nekdo z Vas najde neco ve svem archivu : )
12:07:50
17.12.2008
17.12.2008
Danster
Hodně zajímavá 1000covka.Jenom mě překvapuje jak moc je podobná definitivní podobě z roku 64" Tak hlavně ať se daří
11:54:06
17.12.2008
17.12.2008
Eidy
Zajímavá raritka. Přeji hodně štěstí a držím palce ke zdárné renovaci.
11:40:55
17.12.2008
17.12.2008
Pavel P..
pěknej úlovek.. teď na zimu to bude dobrý
11:36:34
17.12.2008
17.12.2008
jerry21
tak to máš pěknej stroj