skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 1000 MB Standart Expedice vozů 20.9.1967
Číslo karosérie 231 928
Číslo motoru 231 147/1
14.série-poslední s pozičkami v zadních sloupcích a s koly v barvě slonové kosti
Zdendys/Béžovka - komentáře:
14:11:55
22.01.2013
22.01.2013
Koblet
Krásné auto.
11:52:00
21.06.2011
21.06.2011
Zdendys
-> j_j: Krááásné počteníčko
12:24:20
18.06.2011
18.06.2011
j_j
14:43:36
02.06.2011
02.06.2011
škodec
dokonalé
11:53:52
02.06.2011
02.06.2011
Jarinko
Krásny liter, aj ja chcemm...
18:07:45
24.05.2011
24.05.2011
Zdendys
-> Olin1000: Chlapci,díky.Pochvala od Olina je pro mě jako vyznamenání.V jednom obrázku na videu se mihlo i Tvoje MBGéčko tak promiň,že jsem nepožádal o autorská práva
14:07:34
20.05.2011
20.05.2011
Jarinko
Pekné auto aj videjko...
13:06:01
20.05.2011
20.05.2011
Olin1000
Moc hezkej litřík :)
12:41:28
20.05.2011
20.05.2011
TT_daniel
-> Zdendys: kraaaasny liter
11:43:08
20.05.2011
20.05.2011
Zdendys
-> Jozka: Dík.Dokonalé informace.
09:21:36
19.05.2011
19.05.2011
Jozka
-> Zdendys: - Včera jsme hledal panty a tak už jsem ty kliky dozkoumal: přestože katalog je bere jako celek a vůbec nerozlišuje, objevil jsem dokonce 3. varianty: hladké, 100% pro 10/67 + 12/67 a další, tedy 13. + 15. série určitě, se zubem třeba 01/68 + 08/68, takže jistě 16., 18., 19 + 22. série, čili se dávaly od I. čtvrtletí 1968.
Navíc jsem objevil, bohužel bez bližšího určení 3 variantu, která má čep vratný pružiny bez závitu, se závlačkou a i pružina je jinak tvarovaná a zachycená - klika má proto navíc jakousi drážku..
Navíc jsem objevil, bohužel bez bližšího určení 3 variantu, která má čep vratný pružiny bez závitu, se závlačkou a i pružina je jinak tvarovaná a zachycená - klika má proto navíc jakousi drážku..
10:21:06
16.05.2011
16.05.2011
Jozka
-> Zdendys: Ano, ručka má mít odstín jako palubka, černý provedení mají až 105/120 (a možná už taky poslední kila).
10:11:16
16.05.2011
16.05.2011
Zdendys
-> Jozka: Dík za odpovědˇ Myslím si to stejně tak budu muset jednu zadní kliku vyměnit.Ještě bych chtěl vědět jakou barvu má mít ruční brzda Já mám černou ale z dětství si pamatuju,že byla jako palubka,ale to byla 66ka Japak to asi je?
08:28:47
16.05.2011
16.05.2011
Jozka
-> Zdendys: Bohužel jsem se do úložiště neprokopal, ale řekl bych - nejspíš ano, štíhlejší bez ofrézování budou starší. Kápl jsem jen na volně loženou kliku z MBX 67 (hubená) a mrkl na auto 01/1968, kde jsou nejspíš ještě originál nastrojený dveře (tlustý).
15:13:21
13.05.2011
13.05.2011
Zdendys
-> Jozka: Tak co říká úložiště klik? Tu buclatou jsem vylákal z 68čky takže ty hubenější asi patří do 14. série. A nebo ne?
18:14:30
07.05.2011
07.05.2011
marek668112
to video je velmi pekne
11:14:40
18.04.2011
18.04.2011
Jozka
-> Embeso: Sochařina.. To sedí. Více či méně vyvaleno mám na 5ti X dveřích ze šesti a když jsem ty nejlíp vypající pucoval porézkartáčem na brusu, tak najednou lem někam zmizel a já vypadal ve vteřině jak mlynář..
-> Zdendys: Aj, tak to bych musel mrknout do úložiště klik..
-> Zdendys: Aj, tak to bych musel mrknout do úložiště klik..
22:10:33
14.04.2011
14.04.2011
Embeso
No s dveřma u ixa jsou starosti.Občas se u toho mýho spolujezdcovi dveře uvolněj.Stalo se mi to asi 3krát na nerovnostech,nebo v zatáčce,nicméně je vždycky zatím pohlídala západka.Bohužel předchozímu majiteli se jednou omotaly okolo předního blatníku a ten místo nějaký kloudný opravy provedl prvotřídní sochařinu finálním tmelem,takže se to loupe a je z toho pěkná lepra
12:03:22
14.04.2011
14.04.2011
Jozka
-> j_j: Tak to jsem neslyšel, ale vzhledem k hmotnosti těch dveří a poddimenzovaném kování, převzatém ze sedana (navíc je tam je pryžový vodítko) bych se nedivil, kdyby při ležérním posazu s loktem ven padali i s těma dveřma..