-> Jozka:
Zcela výjimečně s Tebou nemohu souhlasit ohledně profilu mezi blatníky a kastli
Originál MB, pokud vím, tak úplně všechny modely (zaručeně od 1966 do 69) měly mezi kastlí a blatníky gumový profil, podobný T-profilu pozdějšího provedení (ten plastový, co měly stovky a co je nejsnáze sehnatelný), ovšem bez "hlavičky", překrývající spáru... Karoserie se lakovala včetně těchto gum, blatníky se dotahovaly již před lakem (narozdíl od stovek, kde se vkládal pastový T-profil až po laku a až potom se dotahovaly horní šroubové spoje blatníků). Tím, že MB profil neměl hlavičku a splýval se spárou a tím, že byl gumový a přelakovaný, vypadal na pohled jako tmel (byl pružný a lak v těch místech praskal - podobně, jako u tmelené spáry předního blatníku 742).
Jinak filtrbox jsem také natíral Hammeritem - namíchal jsem si dle originálního odstínu ze světlemodré metalické, tmavězelené nemetalické a možná ještě jeden odstín, ale to už si nepamatuji - u zachovalejších filtrboxů jsem jen opravoval oprýskaná místa a bylo to k nepoznání

Baňku olejového filtru a těleso ventilátoru topení natírám stříbrným Hammeritem.