
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stal jsem se majitelem této Škody 1000 MB Deluxe,vyrobená 26.10.1968,19 série barva 8220 červeň rubínová.Postupně budu přidávat informace a foto.
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Tabi / Škoda 1000 MB DeLuxe - komentáře:
-> Petr98: Jj,píšou tam,že válce pouze repasují a cena začíná na 1500,- ,a po rozebrání se cena ještě upřesní,přesněji se většinou ještě navýší.
Jenže si vezmi,že průměrná hodinová sazba za práci se v servisech pohybuje kolem 500,-kč,dělá to několik hodin+materiál a jseš na té raketě jak píšeš.Proto si všechno děláme sami doma,:-)páč jsme šikovný.

-> Tabi: za kompletni repas prej chcou raketu.....
Dakujem, idem riesit.
V.
V.
-> Tabi: Pokud najdes ten kontakt na gumicky s krouzky tak bych ho take bral. Repas uz mam za sebou, ale rezerva se hodi. Ty krouzky potvory praskaji pri nandavani raz dva.

-> Koblet:
-> vig: Ahoj,podívej se BeKaS s.r.o.,ale lepší by bylo tam rovnou zavolat.Ještě před měsícem tam měli totiž v nabídce více dílů než teď.Nedávno jsem ještě někde viděl gumičky i s novými měděnými kroužky.Když si vzpomenu,nebo to najdu,dám ti vědět.Protože já taky potřebuji někde nakoupit díly na repas HBSV.Oba válce mám v práci,musím vnitřky trochu přeleštit.

-> vig: Ahoj,podívej se BeKaS s.r.o.,ale lepší by bylo tam rovnou zavolat.Ještě před měsícem tam měli totiž v nabídce více dílů než teď.Nedávno jsem ještě někde viděl gumičky i s novými měděnými kroužky.Když si vzpomenu,nebo to najdu,dám ti vědět.Protože já taky potřebuji někde nakoupit díly na repas HBSV.Oba válce mám v práci,musím vnitřky trochu přeleštit.
Ahoj,
vidim, ze tam mas uz zrepasovane skupinove hlavne valce brzda + spojka. Porad, kde sa dostat k dobrym/novym crevam (gumicky, piestiky). Valceky mam OK.
Vopred vdaka, V.
vidim, ze tam mas uz zrepasovane skupinove hlavne valce brzda + spojka. Porad, kde sa dostat k dobrym/novym crevam (gumicky, piestiky). Valceky mam OK.
Vopred vdaka, V.
-> Tabi: Asi nejaky mistni prachac.

-> Koblet: Ale kde,s toho strach nemám.Jenom je budu muset krmit něčím výkonějším než je origo dynamo.
I když jedny přídavný světla zvládne i dynamo,ale hlavní světla budou H4ky,a kdo ví co ještě budu muset napájet
,takže ho nahradí alternátor.
Dneska večer jsem jel na benzínu a do města k bankomatu,a dojel jsem pěknýho žlutýho litříka s Třebíčskou eSPZetkou.Jenže za jízdy a ještě večer se to mobilem moc dobře nedalo vyfotit.




-> Tabi: Tohle až rozsvítíš tak motor zdechne.

Tak hlídání hladiny kapaliny v HBSV funguje.
Akorát bych potřeboval sehnat o něco širší plíšek.Někdy to třeba předělám,ale funguje to dobře,testoval jsem to zkoušečkou.
Švihák lázeňskej mi poslal fotky svého HBSV s rozebraným spínačem,ještě jednou ti za ně děkuju.
Na této fotce je můj spínač.


Švihák lázeňskej mi poslal fotky svého HBSV s rozebraným spínačem,ještě jednou ti za ně děkuju.

-> Bukaj: Díky,není sice na tisícovku,ale teď vím,že za něco stojí.Takže ho uložíme do zásob,ono se možná někdy hodí.:-)
-> Tabi: Jo, tohle je klasickej funkční Temac...

Chlapy,našel jsem při úklidu garáže u našich nějaké drobnosti,chtěl bych zjistit,jestli to těsnění pod hlavu je originál Temac(o),nebo jak se jmenuje správně to lepší (kvalitní) těsnění?Díky.
-> m8rinek: tak si otřevři oči

-> m8rinek: Dyť je tam po něm drážka
-> Pavel P..: Kejvačka má nahoře štelovací šroubek.
-> Tabi 18.12.13 22:25:28: Sakryš, to je přesně to, co bych potřeboval na motorku 

-> Tabi 18.12.13 22:25:28: rámeček je jawa kejvačka