
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stal jsem se majitelem této Škody 1000 MB Deluxe,vyrobená 26.10.1968,19 série barva 8220 červeň rubínová.Postupně budu přidávat informace a foto.
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Tabi / Škoda 1000 MB DeLuxe - komentáře:
-> Tabi: V neděli vezu auto k lakýrníkovi na rozleštění celého laku. Pokud to bude blázen jako ty, tak dostanu auto zpátky ve vysokém lesku na plech.

-> Luky:
další fáze bude zabalonování do argonu nebo dusíku..
-> Tabi: připadají mi na nich trochu divný.. no ale třeba pak na autě to bude jako celek OK..

-> Tabi: připadají mi na nich trochu divný.. no ale třeba pak na autě to bude jako celek OK..

-> Tabi: stejně největší radost máš z toho leštění, co? 

Sehnal jsem středové krytky na disky,prodávané byly jako na kopretiny,ale mě se zdá,že jsou podobné jako na apola,nebo se pletu?Co mě těší je,že pasují na moje pampelišky.
Na fotce je názorná ukázka jak brousil krytky předchozí majitel,udělal krásné rýhy.
Takže mám zase co dělat(leštit)



-> Koblet: To se vyplatí.. vyplachoval jsem teplým octovým roztokem nedávno zánovně vypadající radiátor.. a teprve při 4th cyklu (nalití, protřepání, odstátí a tak furt dokola) z něj přestalo padat zrzavý bahno.
-> ub40: ja jsem topeni proplachoval behem generalky, ale je pravda ze ne tak poctive abych do toho vrazil zahradni hadici. Az budu menit ten kohout tak to vypucuji poradne.
-> Koblet 02.03.14 22:06:28: u tátovo bejvalého mb topení nešlo vůbec když jezdil v zimě tak měl vyškrabaný průhledy ny okně. já to jednou rozebral a napojil na hadici a 30 minut z toho stříkal hnusný šlem potom jsem jezdil s otevřeným oknem jak to topilo

-> Koblet: Tak si mi ve vhodnou dobu připomeň abych si ho připravil, budu buď v Nové Vsi nebo v oblasti okolo nemocnice - oboje máš od Hodějovic relativně blízko 

-> dragon_cb_cz: Tak jsem na to dnes v rychlosti koukal a ten kohout se nejspíš neotvírá úplně. Takže pokud to není problém, tak bych využil nabídky a jeden pro jistotu vzal. V neděli bych měl někdy na večer vézt auto lakýrníkovi do Hodějovic, tak bych se případně mohl někde zastavit.
-> Koblet: Kdyžtak novejch kohoutů a případně membrán do nich mám skladem dost... a za týden budu v ČB zase (zítra odjíždím jen co kilo udělá technickou).
-> Tabi: No právě že proplachoval a i kohout vypucoval. Budu na to muset kouknout, po ránu je na té kožence trochu zima.

-> Koblet: Zanesený může být samozřejmě taky,a ty jsi ho neproplachoval,když jsi dával litra do pucu?
Problém je v tom,když se topení nepoužívá a je kohout dlouho zavřený,tak potom zalehne a nechce se otevřít.Tam bych začal hledat příčinu.Dej pak vědět kde byl problém.

-> Tabi: No pravidelně rozhodně ne. Myslíš že může být radiátor topení nějak zanesený?
-> Koblet: A pouštíš ho pravidelně,nebo ještě lépe je dobrý ho mít neustále pootevřené,když se nepoužívá a je dlouho zavřené,tak bývá problém.
Nebo ti snad špatně cirkuluje voda?Myslím ale,že to bude ta první varianta.

-> Tabi: Tak s uchlazením problémy nemám. Cestovních 70km/h a bez problémů. Spíš mám problém s topením. Včera jsem ho asi poprvé pustil a v podstatě nepoznám rozdíl když topí a netopí.

-> vhml: To máš pravdu,protože s eRkem jsem mi to stávalo častěji než se 110 L.

-> Tabi 02.03.14 19:06:04: tak erko obecně chladí blbě kvůli tvaru blatníku.
Na "svižnější" jízdu v letních měsících možná půjdou upravené mřížky na auto.
I když jsem neměl v minulosti větší problémy s uchlazením,ať to byla 110ka nebo eRko.Ale když jsem tomu dával pod vocas,tak to bylo někdy na hranici.A jezdit se zapnutým topením,no nic moc.U eRka jsem pouštěl vodu i do přídavného topení,v autě teplo jak sviňa,okna dokořán,vždyť to znáte.
To byli časy,už se těším až pořádně proženu tisícovku.


