![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor: 742.136
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
havlik/Burák/ Rapid - komentáře:
-> vhml 19.11.17 21:34:50: Jo došlo mi to až po druhém havlíkovo postřehu, že to zatáčení na blátě s lehkým předkem nebude kdovíjaké.. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: asi tak![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Kocvin: nejsem schopen pomeřit:D při první jízdě jsem byl dlouhý a musel couvat, a při druhé upadly karburátory:) ale překvapivě v tomhle extrémním blátě fungovaly ty předohraby snad i lépe.
-> Kocvin 19.11.17 21:30:13: tak ona ta výhoda, kdy to zadek tlačí pořád rovně ( i bez špéry ) a není schopný to zatočit, není úplně kdovíjaká ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> havlik: To je sice pravda, ale koncepčně jsou na tom zcela jinak.. Kdekoliv jinde bych na 309 vsadil, ale v takovém blátě, bych se výhod zadohrabu dost bál.. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Kocvin: ale po posledním vylepšení je to auto rychlejší než 309, ale bojoval jsem jak se sebou tak se špatnou geometrii, nebo ty gumy na předku prostě nefungují, ale spíš bych to viděl na tu geometrii.A tim že to byl první "závod" se špérou to na výsledné časy mělo trošku vliv. Bude se muset laborovat se sbíhavostí, jelikož při vetším zatočení auto vůbec nezatáčelo a jen se to hrnulo po předku ven ze zatáčky.
-> Kocvin: tak to zase neni tak hrozný překvapení, to auto má dobrej podvozek má to 120koní a váhou je na tom cca stejně.
-> havlik 19.11.17 21:16:22: Moc pěkné.. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Kocvin: seriový auto(309) vs neseriový auto(Rapid) cca stejný časy![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Vidím, že jste jeli Berounku i s 309 gti? Jak si stojí oproti rapidu?
-> vhml: Já jsem zas rád, že Tě nemusíme tahat z těch sraček, pač tentokrát by to bylo při tvým stulu na stopro ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Když vidím ty fotky se Sedlčan, tak jsem celkem rád, že to nemusím mejt ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Eidy: Brzdy odvzdušněné vypadá to že, to bylo opravdu problémem v HBV. Tak snad se mi to povede aspon projet během týdne.
-> havlik: Tak super. Zrovna dneska jsme se bavili, jestli to stihneš. Hele, lepší to řešit takhle v garáži než někde na trati. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> ZdrubT: Jo to je v plánu ale nečekal jsem že se toho tolik dojebe v té sosnové, takže místo drobného doladění skoro roborka, ale vlastně asi dost štěstí že se to dojebalo už tam.
Tak to je fajn, koukej to složit a hurá na RBR.
-> Eidy: tak náboje jsou na místě:) tak to vypadá o něco nadejněji, eště jsem přegumičkovával HBV, který zřejmě taky vypověděl službu. A zítra se uvidí.
-> Tuner#2: ne tohle neni na tuty od sakyho, zazza i řikal že si nechával dělat nějaké svoje jinde, prodával pak dvě sady. Jo no prostě souhra pár malejch vůlí a je to v prdeli. Na druhé staně tomu náboji není vůbec nic
-> havlik 08.10.17 18:25:42: JJ vím, ten to měl na 99% od Sakyho. Jak se povolí matka, je to problém ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)