* Peca/Rapid 136 * * Peca/Rapid 136 *

komentáře | popis | fotky | Peca | 19.09.20 11:10 | 288x v oblíbených
Rapid 136, v provozu od 14. 2. 1990



Rapida jsem koupil v zari roku 2003. Mel sice v p*deli prahy, ale zase motor 136 slapal jak hodinky, mel malo najeto a celkem nove LPG. Pres zimu 2003/2004 jsem Rapida kompletne rozebral a odstrojil, nechal vyvarit kastli, probehla GO naprav a brzdovych rozvodu a na podzim 2004 prisel vysneny novy lak.



Cestovani

Je to spolehlive auto a s malokterym bych si troufnul tolik cestovat jak prave s nim. Více o cestách do zahraničí, pořádaných srazech vozů Škoda a další zajímavosti na klubových stránkách na www.skodadobrodruh.cz



Jinak mám auto už jen na srazy a cesty do zahraničí. A tak to už zůstane, dokud mě nevystřídá synátor. Mám rodinu, takže druhý a prostorný vůz na denní ježdění je dnes už nutnost.



Podvozek

- Baterka presunuta do predniho kufru (viz. foto).

- ramena a nápravnice v pozinku + komaxit

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm pro větší odklon

- tvrdé uložení ramen a řízení od Pemita

- náboje s roztečí 4x100

- dorazy na spodních ramenech srovnány pásovinou

- vnitřně chlazené kotouče PILENGA a čtyřpístkové rozšířené třmeny

- ostré hřebenové řízení 2,5 otáčky (snad Saky)

- pružiny Speedpro okruhové, 220mm

- stabilizátor 18mm uchycený s podložkami

- zadni naprava po totalni rozborce a generalce, vystuzena dle dokumentace S130 LA.

- vzadu podlozky na zmenu roztece

- zadní pružiny tvrdší z kývačkové nápravy, ve vlečkovém domku, podvazy podélných ramen

- obě nápravy v pozinku a komaxitu

- příčka převodovky s převařeným a zvýšenými úchyty šikmých ramen

- kola ATS Pepperpots 6J R13 s pneu 175/60 Yokohama A539

- disky na okruhy Titan 6J R13 se slicky Dunlop SP Sport 205/570 měkká směs



Motor

- olej plná syntetika Total Quartz Racing 10W50

- blok 742.136

- klika z fabie osoustružená aby se vměstnala do bloku

- vložky, ojnice, písty fabia 1,4 8V

- sací koš a vana 742

- nové presahy, kroužky, hlavní a ojniční ložiska, rozvody

- vačka Chovanec 265/265

- tesnění pod hlavou Elring

- hlava fabia, snížená o 0,4 mm na dosáhnutí kp 10,5:1

- slícované sací a výfukové kanály s těsnením

- elektronické zapalování IGNITECH, čidlo otáček na řemenici kliky

- vodní pumpa, domeček termostatu a výf. potrubí (také slícováno) 742.136

- odlehčený, svrtaný a vyvážený setrvačník ze 130ky

- spojková lamela z TAZ 1203 5q, odpružená, přítlačák Sachs

- karburátor SEDR 3255 s úpravou trysek a vzdušníků 1. komora 120/210, 2. komora 140/160

- svody 4 in 1, laděný příčný výfuk, vše omotáno termopáskou

- prevodovka 5q 3,9 po GO - nove synchrony, loziska, gufera, serizeni, vycistena

- alternátor Valeo z Fabie (90A, 14V)



Interier

- Central na DO

- Okna v elektrice

- Puvodni cerne calouneni vymeneno za bezove, cernobile sedacky vymenene za cele cerne z Garde (nikoliv fialove)

- sportovní volant LUISI, průměr 300 mm.

- modra 12V zarivka na strope jako osvetleni kabiny

- Flockovana palubka v kombinaci cerne a bezove barvy

- tapecíry na míru, lakované z laminátu a čalounění alcantrou

- digitální tachometr Sigma BC906

- Radio CD/MP3, 4x repro - dostacuje, žádná brutalita, ale dá se to poslouchat



Exterier

- Homologované tmavé fólie na sklech, s atestem 8SD

- auto komplet po laku, odstin 1030 "dolomit white ".

- Predni plastove podbehy

- vycentrovany 1 predni sterac

- zavarene a nove upravene zadni vydechy pod okýnkem

- Predni look ve stylu Rapida Gunsch, svetlomety Audi 200, maska vlastní výroby, prepregový nárazník s blinkrem z Gardesa

* Peca/Rapid 136 * - komentáře:

11:13:03
27.03.2013
Lubes - zrušená registrace
-> Peca: to je ten interier z fialového rapida?
10:10:09
27.03.2013
Peca
-> Skury: Vic by asi rekl puvodni vyrobce, ja jsem druhomajitel, ale odhaduju ze to bude cely vlastni vyroba. A dle popisku zezadu ty madla a prepinace jsou z nejakyho japonce.



-> minno: No me se libi moc, myslim ze tam sednou az nahodim i koberce a alcantru v teto barve 36
upraveno 1x, naposled 27.03.2013 10:10:50
09:09:22
27.03.2013
minno
-> Peca: tak tie tapecy a madlá nemajú poruchy.
08:47:54
27.03.2013
Skury
-> Peca: Tapecy dost dobrý. Základ mi přijde kokta, ale z čeho jsou ty madla?
18:09:48
25.03.2013
OndraKrupi
-> Peca: když se stavíš, tak se pokusím hodit s tebou řeč 4 4
17:57:28
25.03.2013
Peca
-> OndraKrupi: Jasne, kvuli sprintu. Otocil bych se 6.tyho do na ty sprinty, ale nevim jestli nebudu v tu dobu v praci 8
16:34:39
25.03.2013
OndraKrupi
-> Peca: jo přijedeme, pak se nezapomeň ozvat co a jak...
16:24:03
25.03.2013
čert
-> Peca 25.03.13 15:58:56: pokud mi to pojede, tak bych přijel rád 6
15:58:56
25.03.2013
Peca
Přijedete?
zvětšit * Peca/Rapid 136 * - obrázek od Peca vložen 25.03.2013 15:58:56
17:33:09
20.03.2013
francomk
-> Peca: Páči sa mi to4
21:24:49
18.03.2013
Hřib
-> Peca: máš to pěkné, jen k tomu prepregu mě moc nesedí ty odchlípnuté dorazy z užofky, možná by k němu seděly dorazy - ostřikovače světel z Favorita 4
18:11:23
18.03.2013
castrol
-> Peca: dal by som na radu chalanov a zrovnal 4
17:28:43
18.03.2013
Peca
-> Eidy: Sklíčka oranžový jsou v plánu, já proti té barvě když je pěkně sytá nic nemám. Jen momnetálně nebyly po ruce 4
15:43:11
18.03.2013
Eidy
-> Peca: Ještě bych se přikláněl k oranžovým blinkrům. Máš oranžovou u světel, na blatníku, tak bych ji dal i do nárazníku. A tu lemovku bych fakt vyhodil. Ale je to tvoje auto samozřejmě.
15:22:32
18.03.2013
ochoda
-> Peca: je to moc fajn :) ... a nebo do origo plastaku udelat nak pekne diry na blinkry :) jo a z tech puvodnich blinkru bych udelal pozicky to by mohlo byt celkem pekny :)
11:19:22
18.03.2013
Nepér
Na poslední fotce to vypadá hodně dobře ale je to takové celé nějaké neslícované 10
10:05:09
18.03.2013
Skury
-> Peca: Dobrá práce....5
07:37:12
18.03.2013
čert
a nebo pustit ty boční konce nárazníku níž, aby to bylo z boku rovnoběžně s linií blatníku.

Jinak pěkná práce.
23:30:05
17.03.2013
Eidy
Pěkný. Maska super. Taky se přikláním k tomu vyhodit lemovku a nárazník zvednout.
Extreme Tyres