skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto jsem koupil 8.9.2006 od uživatele TC tady z virtu. Jde původně o bílýho rapida 130 L z roku 1985. Ke mně se auto dostalo ve stavu, kdy má vyvařený bolavý místa, modro-černej lak a motor z favorita 135. A tak to všechno začalo...
Zprvu to byla obrovská euforie, auto vypadalo velice slušně, jezdilo docela spolehlivě, co víc si v 18 letech přát...
Jenže časem přišli různý nápady na vylepšení a taky první nezbytný opravy, takže jsme během následujícího roku dokoupil komplet plasty, kola Apolla s novým obutím, nový rádio...Dodnes strašně rád vzpomínám na ty hektický chvíle před srazama, kdy jsem dodělával, prahy, leštil ještě v noci a nemohl se dočkat rána. Stihl jsem taky absolvovat sraz v Běšinách, ikdyž jen jako spolujezdec a tam se to asi zlomilo.Chvíli jsme přemýšlel a pak bylo rozhodnutí jasný, chci to jezdit taky.
Takže auto se před Vánocema 2008 přesunulo do dílny, ale co teď... ?
základní plán byl udělat zadní brzdy, přední nápravu a poladit motor
Po dlouhých úvahách se rozhodlo i to, že přibudou lamináty ala RH, ale že to vyrobíme sami ( nikdy víc... :-) ), takže náprava šla dolů a začal jsem nakupovat věci, zadní brzdy jsem sfoukl ještě před Vánocema, potom se začaly vytvářet lamináty, jenže mrzlo, neschlo to, vypadalo to na nic, takže jsem p 4 měsících objednal lamináty od p. Krajanského. Důležitým člověkem při přestavbě je Kapřík Faster, kterej mě hodně pomohl s nápravou, utvrdil mě v tlumičích z Motexu atd. Dny plynuly, přiblížilo se zkouškový a auto stálo, no a dnes jsem se na to zase vrhnul...
udělat...... vodu a elektriku a bude to hotový. Teda z části, pak ještě držáky sedaček, výztuhy na pásy, lamináty..
Motor :
Favorit 135 po GO, jinak bez větších zásahů
Karburátor přetryskovaný na 130
repase alternátoru
nové svíčky + kabely
příčný výfuk + svody ( zatím klasický ) výroba www.volny.cz/skoda-vyfuky
olej
vačka 270/270 ... je doma
Podvozek :
nové přední brzdy - kompletní repase 4 pístů, nové hadice + trubky
nové zadní brzdy ( přetěsněný prasatka, výměna všeho drobnýho uvnitř za nový, nový origo stará výroba bubny, nový obložení )
komplet repase + vyztužení přední nápravy, maximum možný nových a origo stará výroba dílů
nataženy nový brzdový trubky + hadice, spojková trubka hadice, vytaženo topení+ hadice, příprava na zavedení nových trubek na vodu v plastu...
Karoserie :
kompletně nová podlaha, znovu přivařeny držáky nápravy, oškrabanej celej předek auta, vše natřeno základovkou, nástřik bodyčkem
zadní červeno-bílé lampy
Interier :
sportovní volant
přídavné budíky - tlak oleje + voltmetr
interiér komplet vykuchanej
Kola :
Zprvu to byla obrovská euforie, auto vypadalo velice slušně, jezdilo docela spolehlivě, co víc si v 18 letech přát...
Jenže časem přišli různý nápady na vylepšení a taky první nezbytný opravy, takže jsme během následujícího roku dokoupil komplet plasty, kola Apolla s novým obutím, nový rádio...Dodnes strašně rád vzpomínám na ty hektický chvíle před srazama, kdy jsem dodělával, prahy, leštil ještě v noci a nemohl se dočkat rána. Stihl jsem taky absolvovat sraz v Běšinách, ikdyž jen jako spolujezdec a tam se to asi zlomilo.Chvíli jsme přemýšlel a pak bylo rozhodnutí jasný, chci to jezdit taky.
Takže auto se před Vánocema 2008 přesunulo do dílny, ale co teď... ?
základní plán byl udělat zadní brzdy, přední nápravu a poladit motor
Po dlouhých úvahách se rozhodlo i to, že přibudou lamináty ala RH, ale že to vyrobíme sami ( nikdy víc... :-) ), takže náprava šla dolů a začal jsem nakupovat věci, zadní brzdy jsem sfoukl ještě před Vánocema, potom se začaly vytvářet lamináty, jenže mrzlo, neschlo to, vypadalo to na nic, takže jsem p 4 měsících objednal lamináty od p. Krajanského. Důležitým člověkem při přestavbě je Kapřík Faster, kterej mě hodně pomohl s nápravou, utvrdil mě v tlumičích z Motexu atd. Dny plynuly, přiblížilo se zkouškový a auto stálo, no a dnes jsem se na to zase vrhnul...
udělat...... vodu a elektriku a bude to hotový. Teda z části, pak ještě držáky sedaček, výztuhy na pásy, lamináty..
Motor :
Favorit 135 po GO, jinak bez větších zásahů
Karburátor přetryskovaný na 130
repase alternátoru
nové svíčky + kabely
příčný výfuk + svody ( zatím klasický ) výroba www.volny.cz/skoda-vyfuky
olej
vačka 270/270 ... je doma
Podvozek :
nové přední brzdy - kompletní repase 4 pístů, nové hadice + trubky
nové zadní brzdy ( přetěsněný prasatka, výměna všeho drobnýho uvnitř za nový, nový origo stará výroba bubny, nový obložení )
komplet repase + vyztužení přední nápravy, maximum možný nových a origo stará výroba dílů
nataženy nový brzdový trubky + hadice, spojková trubka hadice, vytaženo topení+ hadice, příprava na zavedení nových trubek na vodu v plastu...
Karoserie :
kompletně nová podlaha, znovu přivařeny držáky nápravy, oškrabanej celej předek auta, vše natřeno základovkou, nástřik bodyčkem
zadní červeno-bílé lampy
Interier :
sportovní volant
přídavné budíky - tlak oleje + voltmetr
interiér komplet vykuchanej
Kola :
Qwert/Rapid130L - komentáře:
11:49:54
02.11.2007
02.11.2007
Karel.
-> Qwert..: taky musím začít makat abych měl na zadní nápravu Kdyby ti na autě chyběla vlečka tak ju mám v autě
22:13:14
01.11.2007
01.11.2007
Qwert..
-> Karel. 31.10.07 18:45:05: jasný, makám jak oteklej abych na to makání na autě vůbec měl ale neboj se, tvůj rekord v čase vytažení nápravy asi nepřekonám
18:45:05
31.10.2007
31.10.2007
Karel.
-> Qwert..: tak co už makáš
14:13:00
17.09.2007
17.09.2007
Qwert..
-> kaprik faster 16.09.07 19:22:11: Díky, snaha je, ale málo času a peněz to brzdí, snad se to v zimě zlepší... tvoje auto taky nevypadá špatně
19:22:11
16.09.2007
16.09.2007
Kapřík
-> Qwert..: Nádherný!!!! Fakt.......rápo se mi teď na srazu strašně líbilo!!!
22:17:13
31.07.2007
31.07.2007
havlik
-> wambobby: PU foam a dont know how you call in england
22:12:08
31.07.2007
31.07.2007
wambobby
what the hell is that stuff under the car in "ta pěna..." picture?
10:17:39
11.06.2007
11.06.2007
Qwert..
-> TC 07.06.07 20:31:48: zatím pořád ne, ta pěna udělala svoje, navíc je do toho zkouškový a lidi bourají jak o život, tak na to ani není v dílně čas...
20:31:48
07.06.2007
07.06.2007
TC
tak, jak to vypadá, už drandíš???
23:23:34
20.05.2007
20.05.2007
Qwert..
-> Tommy:-) 20.05.07 21:16:34: taky jsem o tobě nevěděl
21:16:34
20.05.2007
20.05.2007
Tommy:-)
Cau sem nevedel ze jetady nekdo dalsi z mesta kdo ma rapida jo chces ty zadni svetla?
22:16:39
28.04.2007
28.04.2007
Karel.
-> Qwert..: mně se líbí ten s těma 2 koncovka mu budu muset napsat kolik za něj
22:13:44
28.04.2007
28.04.2007
Qwert..
uznávám popisek je zavádějící... 4 do 1 nemám, nechal jsem si od nich udelat nový origo. 4do 1 budou další etapou až na to někde nakradu...
Udělám lepší fotku, ale i takhle auto daleko líp jede, hlavně se vytratilo to ´´přidušení´´ motoru, krásně to točí...
Udělám lepší fotku, ale i takhle auto daleko líp jede, hlavně se vytratilo to ´´přidušení´´ motoru, krásně to točí...
19:30:56
28.04.2007
28.04.2007
Karel.
-> Qwert..: svody samotný vyšli na 4500Kč???máš fotku na motoru?poznal jsi že to aspoň líp jede?mělo y to mít lepší průchodnost
19:11:51
28.04.2007
28.04.2007
Qwert..
Přebráno z mýho mailu ´´ Délka výfuku je 680mm,průměř115mm.Cena bez koncovky je 1350kč s koncovkou
1850kč,svod je 700kč.svody 4v1 jsou za 4500kč
´´
1850kč,svod je 700kč.svody 4v1 jsou za 4500kč
´´
18:24:03
28.04.2007
28.04.2007
Karel.
-> Qwert..: na kolik vyšel ten výfuk?nemá tam ceny
10:28:43
28.04.2007
28.04.2007
Qwert..
taková modráý koženka, je pěkně podlepená síťovinou, takze se to nijak netrhá a nenatahuje. Budu to schánět v nejbližší době v tmavším odstínu, tak kdyžtak do id napiš jestli máš taky o něco zájem
08:37:25
28.04.2007
28.04.2007
Karel.
čím máš potažený tapecy?jsou pěkný