skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
model rapid 136
Rok výroby 1989
najeto zhruba 140 000 km
Tohle autíčko jsem koupil 4.4.2007 Sice v té době už jsem jednoho rapida měl ale bylo na něm dost práce(lemy prahy kitování lak atd.) a moje schopnosti a hlavně prostředky jsou dost omezené.Takže když jsem viděl inzerát na rapida v celkem zachovalém stavu za slušný peníze,moc dlouho jsem neváhal.
Motor: 742.136
Upravená hlava felicia MPI 50 kW - ventily serie
- upravené kanály
- KP 10,8:1
Vačka 280 Krejbych
Odlehčený setrvačník na 5 kg
Odlehčená řemenice
Odlehčené nákovky na ojnicích, vyleštní ojnic
Vyvážení klikovky, řemenice, setrvačníku a ojnic
Upravený origo rozdělovač
Výměník voda-olej (pravdpodobně ho vyměním za chladič oleje, výmník moc zatěžuje chladící okruh)
Příčný výfuk (svody zatím serie)
Karburátory Keihin z Hondy CBR
Výkon: 101 koní (74,3kW) a 130,2 Nm
za pomoc s motorem děkuji Venovi136
video z brzdy od tunera#2:
Nápravy: Trvrdší a nižší pružiny
Tvrdší tlumiče
Silnější stabilizační tyč
Upravené dorazy
kola: Apollo v černém komaxitu s leštěným límcem a čely paprsků pneu yokohama A539 185/60 R13
Audio: Radio alpine
Repro: vpředu komponentní 2-pásma Helix Blue 62
více basů zajišťuje subwoofer Magnat Xpress 10 napájený zesilovačem MacAudio mpx 4000
Dálší úpravy: Centrální zamykání s alarmem, otřesovým čidlem a blokací motoru
Odemykání kufru dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem uvnitř vozu
Elektrické stahování oken
Rok výroby 1989
najeto zhruba 140 000 km
Tohle autíčko jsem koupil 4.4.2007 Sice v té době už jsem jednoho rapida měl ale bylo na něm dost práce(lemy prahy kitování lak atd.) a moje schopnosti a hlavně prostředky jsou dost omezené.Takže když jsem viděl inzerát na rapida v celkem zachovalém stavu za slušný peníze,moc dlouho jsem neváhal.
Motor: 742.136
Upravená hlava felicia MPI 50 kW - ventily serie
- upravené kanály
- KP 10,8:1
Vačka 280 Krejbych
Odlehčený setrvačník na 5 kg
Odlehčená řemenice
Odlehčené nákovky na ojnicích, vyleštní ojnic
Vyvážení klikovky, řemenice, setrvačníku a ojnic
Upravený origo rozdělovač
Výměník voda-olej (pravdpodobně ho vyměním za chladič oleje, výmník moc zatěžuje chladící okruh)
Příčný výfuk (svody zatím serie)
Karburátory Keihin z Hondy CBR
Výkon: 101 koní (74,3kW) a 130,2 Nm
za pomoc s motorem děkuji Venovi136
video z brzdy od tunera#2:
Nápravy: Trvrdší a nižší pružiny
Tvrdší tlumiče
Silnější stabilizační tyč
Upravené dorazy
kola: Apollo v černém komaxitu s leštěným límcem a čely paprsků pneu yokohama A539 185/60 R13
Audio: Radio alpine
Repro: vpředu komponentní 2-pásma Helix Blue 62
více basů zajišťuje subwoofer Magnat Xpress 10 napájený zesilovačem MacAudio mpx 4000
Dálší úpravy: Centrální zamykání s alarmem, otřesovým čidlem a blokací motoru
Odemykání kufru dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem uvnitř vozu
Elektrické stahování oken
Motomaniak / Rapid136 - komentáře:
-> Motomaniak: Tu masku a rámečky blinkrů bych nechal černý
-> Nwkt:
nesnáším když koukám na fotky a hele vono to je bílí, najednou fotka jak je to modrý a potom fotka jak to lakoval... hrůza když to je takhle na přeskáčku
nesnáším když koukám na fotky a hele vono to je bílí, najednou fotka jak je to modrý a potom fotka jak to lakoval... hrůza když to je takhle na přeskáčku
-> Quest: Proč pán bůh? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
panebože, porovnej ty fotky prosimtě
-> Motomaniak: No jo no, casu malo... ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Syny: No jo musíš se pořádně věnovat Škodovce a neztrácet čas s nějakým Seatem ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak lak mas supr :) Na tenhle stav se tesim od doby kdy sem to auto rozebral :)
-> Tuner#2: Njn nenaděláš nic, já když jsem je tam kupoval tak jsem měl destičky asi o 120 levnějš a kotouče o 80
-> Motomaniak: Díky moc, ale je to teda mazec mít přes 100% na prodávaném zboží. Pak mě někdo bude říkat, že to máme drahý...
asi se přeorientujem z elektroniky na díly na auta
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Nwkt: Tvarově se drobet liší v krámu mi ukazovala oboje
-> havlik: Takže jsou stejný
-> Nwkt: www.brzdy.cz/eshop/.../ka
talog_ferodo_osobni_detail
.php?brake=FDB4... akorát rapid má to stejný označení
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Motomaniak: No podle katalogu mají stát o dost míň, teda pokud to jsou ony www.brzdy.cz/eshop/.../ka
talog_ferodo_osobni_detail
.php?brake=FDB4...
-> Tuner#2: No to nevim, protože na radu Pilota jsem šel nejdřív sem
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: A ve finále jsi byl na ceně, která je u Regnera normální ne? Já mám u něj taky slevu a ne malou, ale když jsem porovnával kdysi ceny, tak to tam měli docela natažený včetně baterek.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Tak mě zase paní ve Ferodu dala 10% slevu když jsem kupoval destičky s kotoučema
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Motomaniak: OK podívej se. Jinak tam jsou docela drahý, zkusím to přes Regnera, který objedná kde co a cena úplně někde jinde. Před půl rokem Wrcteam koupil ATEčka za asi 1300,- (ještě mu nakecali, že to je nějaká polosportovní deska) a já je měl za necelých 600,-
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Motomaniak: no 950 je docela dost
toliko snad stojí destičky z EBC brakes
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Tuner#2: Kupoval jsem je ve ferodu jak je pod elektrosoučástkama Kůs,stáli asi 950.Označení napíšu až najdu krabičku.