zidlik rapid zidlik rapid

komentáře | popis | fotky | zidlik | 20.11.11 19:24 | 150x v oblíbených
-MOTOR

Fabia 1.4 naj.5000km



vačka-278/270 přijde 300

hlava z felicie mpi-zvětšený kanály

karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40

sací potrubí vlastní výroba

elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita

palec rozdělovače felicia

rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno

startér felicia

alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty

svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu

termopáska na svodech

výfuk-nerezová trubka .-)

chladič oleje

palivo:carrera 100

tvrdý silentbloky motoru



-PODVOZEK

plynové tlumiče KYB

vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm

uřízlý dorazy vo 2,5cm

předělaný misky dorazů

vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena

vzpěra mezi tlumičema

zadní pružiny kyvka,domky vlečka

vše v barvách-alkyton

stabilizátor 21mm www.speedpro.cz

kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp   2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu

vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D



-EXTERIÉR-KAROSERIE

zamračená kapota

barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)

(pisu to sem abych to nezapomel:-)

maska vlastní výroby s tahokovem

bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla

zrcátka beskydsport

průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem

stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)

podběhy lakovaný do černobílý šachovnice

ve dveřích trojuhelníčky z plastu

zadní boční vokna plast

baterka v kufru-exide excell 55A





-INTERIÉR

červená hlavice řadící páky

sportovní volant 32cm

tuning type-R šlapky

čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce

interspar tuning koberečky :-D

Lamino skořepinové sedačky JOM

4bodové pásy JOM

zadní sedačky fuč

nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč

ochranej polorám vlastní výroby

budík teploty oleje





-VPLÁNU:

doladit pár věcí na podvozku

celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme

přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D









-POSTUP PRACÍ

2.8.-9.8.2008 broušení plniče

3.8.-5.8.2008 vyvaření

4.8.2008 zamračení kapoty

11.8.2008 odvezení auta do lakovny

12.8.2008 vyrobení masky

13.8.2008 přivezení z lakovny

15.8.2008 nasazení chladiče

16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D

17.8.2008 zasklení

18.8.2008 nandání motoru a nárazníků

19.8.2008 poskládání interiéru

20.8.2008 natření kufru

21.8.2008 zapojení světel

23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky

25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru

26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk

28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků

19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu

21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy

25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě

28.11.2008 nandal sem startér z felicie

15.12.2008 schoval sem rápo do garáže

25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm

20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat

21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy

22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu

23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(

24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola

25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče

26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat

27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody

28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny

29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)

30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem

31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem

1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky

2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)

19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo

20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák

20.3.2009 nandání motoru z fábky

20-28.3.2009 elektrika MPI

29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt

31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(

1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy

20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky

21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)

28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)

22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145

20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk

4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol

17.8.2009 vyrobení podložek

18.8.2009 nasazený nový kola

19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli

20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)

23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra

24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru

31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D

19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový

20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru

3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy

4.11.2009 koupeny trubky na rám

5.-29.11.2009 výroba rámu

30.11.2009 nasazení sedaček a pásů

1.12.2009 nasazenej chladič voleje

9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru

20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu

28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)

10.3.2010 pošteloval sem motor

28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla

29.3.2010 udělal sem nový dorazy

1.4.2010 nalepili sme tabulky

6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky

1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava

1.6.2010 budík teploty oleje

celej červen vyvařování a broušení plastizolu

3.7.2010 zkulturnění kufru











-VIDEA

kdysi dávno

rapid drift




-ALBUM NA RAJČETI

zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek



zidlik rapid - komentáře:

20:34:12
01.09.2009
zidlik
-> Schejby: já sem teda radši když někdo udělá spodek auta kompetně pořádně a zvrchu to vypadá hnusně...aspon to je pohyblivý a ne to co vidim dneska na silnicích po mechanický stránce mrtvý auta ale hlavně že maj perleť...a už vubec mě serou ty votuzeři....třeba tedka jeden pakosta ze školy motor má zvuk jak traktor hovno to táhne hulí se ztoho ale hlavně že do toho schání vostrou vačku3 3
13:15:23
01.09.2009
Schejby
Tak já beru práci lidí spíše co staví rádoby závoďáky a i na tuningu se najde dost lidí co tam mají hodně dobře udělanej podvozek motor a exteriér pokulhává
13:03:29
01.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Schejby: To si nemyslím, takový auta musíš vyloženě hledat.
13:01:50
01.09.2009
Schejby
No to bych už neřekl právě že už tohle vymizelo a lidi začínají dělat od spodu
09:27:07
01.09.2009
zidlik
-> Tuner#2: takhle to má ale tak 95% procent aut co u nas jezdí
23:53:16
31.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> zidlik 31.08.09 23:51:34: NJ klasickej českej přístup. Ohýřit zevnějškem, ale technika úplně k ničemu.
23:51:34
31.08.2009
zidlik
-> Schejby: sem jardoj řikal kdysi aspon ty nápravy si moh vystužit a von mě na to řek že to je nahovno3
23:50:28
31.08.2009
zidlik
-> Tuner#2: když byl na doksech tak to za těch 100 tisíc nepustil a ted se toho nemůže zbavit3
23:49:01
31.08.2009
zidlik
-> Tuner#2: když byl na doksech tak to za těch 100 tisíc nepustil a ted se toho nemůže zbavit3
23:47:18
31.08.2009
zidlik
-> Schejby: von i motor na to že má webery a svody neni tak dobrej protože kos svody ani webery nemá a jede mu to líp..taky už ho jarda má asi vyběhanej po tom co mu dává tak pohulit3
23:45:26
31.08.2009
zidlik
-> Tuner#2: já vim hele spousta lidí si řiká jakej to je masakr von i je vzhledově a tim jak to na 4kvaltu jede ale spodek je uřezaná serie..takovejch aut u nás jezdí co vypadaj mrtě...jarda auto prodává protože má ted ještě toho escorta co stojí vedle na fotce..na doksech měl dokonce nabídku 100 tisíc a felicii ktomu3
23:39:37
31.08.2009
Schejby
tak jarda je spíš na motor nežly na krásu,ale podvozek udělat mohl no
23:38:19
31.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> zidlik: Já jsem ho viděl v časáku a byl na něj zvědavý na Doksech, ale dost mě to auto zklamalo...
23:36:44
31.08.2009
zidlik
-> Tuner#2: jarda má auto pěkný bohužel mu šlo vo to aby to jelo a vypadalo a s podvozkem se nesral
23:34:58
31.08.2009
zidlik
-> Schejby: nojo mě to ani nenapadlo3 3
23:33:58
31.08.2009
zidlik
-> Tuner#2: ani nemusim hledat dyt jí mám tady na virtu ve fotkách3
23:33:15
31.08.2009
Schejby
fotku máš v kartě
23:32:48
31.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> zidlik: Jo to znám, ale zrovna na tu nápravu jsem koukal a byl to děs. To není dobrý příklad.
Extreme Tyres