zidlik rapid zidlik rapid

komentáře | popis | fotky | zidlik | 20.11.11 19:24 | 150x v oblíbených
-MOTOR

Fabia 1.4 naj.5000km



vačka-278/270 přijde 300

hlava z felicie mpi-zvětšený kanály

karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40

sací potrubí vlastní výroba

elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita

palec rozdělovače felicia

rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno

startér felicia

alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty

svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu

termopáska na svodech

výfuk-nerezová trubka .-)

chladič oleje

palivo:carrera 100

tvrdý silentbloky motoru



-PODVOZEK

plynové tlumiče KYB

vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm

uřízlý dorazy vo 2,5cm

předělaný misky dorazů

vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena

vzpěra mezi tlumičema

zadní pružiny kyvka,domky vlečka

vše v barvách-alkyton

stabilizátor 21mm www.speedpro.cz

kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp   2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu

vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D



-EXTERIÉR-KAROSERIE

zamračená kapota

barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)

(pisu to sem abych to nezapomel:-)

maska vlastní výroby s tahokovem

bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla

zrcátka beskydsport

průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem

stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)

podběhy lakovaný do černobílý šachovnice

ve dveřích trojuhelníčky z plastu

zadní boční vokna plast

baterka v kufru-exide excell 55A





-INTERIÉR

červená hlavice řadící páky

sportovní volant 32cm

tuning type-R šlapky

čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce

interspar tuning koberečky :-D

Lamino skořepinové sedačky JOM

4bodové pásy JOM

zadní sedačky fuč

nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč

ochranej polorám vlastní výroby

budík teploty oleje





-VPLÁNU:

doladit pár věcí na podvozku

celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme

přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D









-POSTUP PRACÍ

2.8.-9.8.2008 broušení plniče

3.8.-5.8.2008 vyvaření

4.8.2008 zamračení kapoty

11.8.2008 odvezení auta do lakovny

12.8.2008 vyrobení masky

13.8.2008 přivezení z lakovny

15.8.2008 nasazení chladiče

16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D

17.8.2008 zasklení

18.8.2008 nandání motoru a nárazníků

19.8.2008 poskládání interiéru

20.8.2008 natření kufru

21.8.2008 zapojení světel

23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky

25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru

26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk

28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků

19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu

21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy

25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě

28.11.2008 nandal sem startér z felicie

15.12.2008 schoval sem rápo do garáže

25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm

20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat

21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy

22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu

23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(

24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola

25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče

26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat

27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody

28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny

29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)

30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem

31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem

1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky

2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)

19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo

20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák

20.3.2009 nandání motoru z fábky

20-28.3.2009 elektrika MPI

29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt

31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(

1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy

20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky

21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)

28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)

22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145

20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk

4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol

17.8.2009 vyrobení podložek

18.8.2009 nasazený nový kola

19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli

20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)

23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra

24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru

31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D

19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový

20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru

3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy

4.11.2009 koupeny trubky na rám

5.-29.11.2009 výroba rámu

30.11.2009 nasazení sedaček a pásů

1.12.2009 nasazenej chladič voleje

9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru

20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu

28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)

10.3.2010 pošteloval sem motor

28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla

29.3.2010 udělal sem nový dorazy

1.4.2010 nalepili sme tabulky

6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky

1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava

1.6.2010 budík teploty oleje

celej červen vyvařování a broušení plastizolu

3.7.2010 zkulturnění kufru











-VIDEA

kdysi dávno

rapid drift




-ALBUM NA RAJČETI

zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek



zidlik rapid - komentáře:

09:41:22
10.11.2009
Kapřík
-> zidlik: taky se připrav, že jak jsi vyhodil zadní sedačky, budeš tam mít pěknej randál3 Znám z vlastní zkušenosti4 A rám chceš dělat jen polorám vzadu za sedačkama?
08:28:49
10.11.2009
zidlik
-> Kapřík: ve sloupku to nemám..jeden z pásu mám vždycky pod zadníma sedačkama který tam nemám :-D v origo úchytech a druhej pás sem vedle v plechu vyvrtal díry a prošrouboval sem to přes podložky aby se to zpevnilo...jinak dík za pochvalu ale ještěš to není hotový..musim udělat rám dozadu a tam to zase nák hezky potáhnout a taky by to chtělo černou stropnici tohle je totiž hrozný..člověk aby to furt čistil
23:55:52
09.11.2009
Kapřík
-> zidlik: mimochodem pěkný interirér4
23:54:49
09.11.2009
Kapřík
-> zidlik: mezináma ty origo úchyty zadních pásů ve sloupku taky nejsou žádná sláva4 A rozhodně víc věřím úchytům v platu (pokud je úchyt řádně vyztužený), než origo úchytům ve sloupku..
13:30:32
08.11.2009
zidlik
-> jarda.u1: nn já si myslim že asi tak stejně

4
09:56:06
08.11.2009
jarda.u1
-> zidlik: Pekny skorapky,jak v nich sedis vysoko oproti originalum?
17:44:51
07.11.2009
Schejby
-> zidlik: Tak origo bočný úchyty samozřejmě a ty zadní pod sedákama taky proč ne viď když to máš tak krátký
17:32:47
07.11.2009
zidlik
-> Schejby: na to seru když už to je hotový tak nebudu nic předělávat když mě tady tak přesvědčili že origo úchyty sou lepší3
17:00:00
07.11.2009
Schejby
-> zidlik: jinak se prodávají problužováky na pásy záleží na tom co máš za pásy
16:59:16
07.11.2009
Schejby
-> petr s: no když teda v origo uchytech tak jak chceš chytit třeba 4bod pásy ve 100 která zadní pásy nemá?Trochu problém ne když tam nejsou ty úchyty.Nebo jeden bod máš a co druhý?
16:57:14
07.11.2009
Schejby
-> havlik: No tak jasný,ale když je to schválené i v tom platě což je odzkoušeno a vše a třeba na rally se to dělá výhradně takhle a je to takto schválené tak to taky asi nebu nebezpečné nemyslíš?Jinak samozřejmě dobový jezdci to měli jinde.Jinak ty body pro uchycení z výroby jsou nebezpečnější než do plata snad.Jsme jednou tahaly auto za pásy protože bylo zapadaný pod haldou dřeva a železa když zpadla kůlna,chvíli v poho a posléze se to vytrhlo i s matkou,když si vemeš že auto má tak 900kg čož je vlastně síla působící při určité rychlosti myslím na mě asi v 50km/h tak nevím radši v platě.Když vemeš mám tam 3mm plech pevnostní kotvy a matky takže 100%pevnější než origo.Tak nevím no asi neřešitelné tohle co je bezpečnější.Lepší nebourat a nezkoušet to
16:54:32
07.11.2009
petr s
-> havlik: Na škodovky byli specielně dělané pásy měli prodloužené úchyty a museli být v origo úchytech
16:51:32
07.11.2009
havlik
-> petr s: tak jak sem psal je to pro mě docela logický
16:50:53
07.11.2009
petr s
-> havlik: Na platu to bylo zakázáno
16:40:48
07.11.2009
havlik
-> Schejby: tak se podívej kde měli uchycení dobový jezdci. To že to tam tedka dáva každej je věc jiná já to mam uchycený tam kde sou pásy originálně a sem si víc jistej že to tam vydrží když už to tak navrhli do výroby
16:39:44
07.11.2009
zidlik
-> Schejby: mám 4body ale sou krátký takže uchycení do plata stejně nemůžu udělat..potřeboval bych je tak vo 10cm delší a pohoda...už sem to dal dolu a uchytil sem jeden pás do normálního uchytu mezi sedačkama a na druhej sem si to udělal jak ty řikáš destičku přes kterou sem to prošrouboval do plechu
15:42:50
07.11.2009
Schejby
Tak jestli máš nějaký obyč 3boďáky tak je dej na origo zadní úchyty pásů jako jsem to měl já v rapidu.Jinak na plato souhlasím tak to mám i v závoďáku,ale musíš vyvrtat díry do plata tam kde budou pásy plus jednu navíc pod plato přichytíš uložení na šrouby v praxi to znamená destička s matkou dokonce jsem viděl že se prodávají na speedpro.cz ,ale já mám jednu velkou destičku pro obě uchycení pásů (4.Bod.)plus to mám tu destičku chycenou jedním šroubem na plato aby mi nepadala když vyndám oka na skoby pásů,nebo když vyšroubuju pásy záleží jaké mají pásy zakončení.Takovéhle uchycení může být i na závodech a bezproblémů projdeš přejímkou.Jinak nechápu havlíka co na tom není pevné když to má tak polovina lidí kteří jezdí závody.Samozřejmě když budeš dávat rám bylo by to lepší uchytit do něj 4
upraveno 1x, naposled 07.11.2009 15:44:17
12:50:59
07.11.2009
zidlik
-> havlik: jo hele.. jak sou vzadu pod platem udělaný patky na rám nebo jak to tam je chycený??
12:46:13
07.11.2009
zidlik
-> havlik: já nevim já si právě myslel že by to bylo hezčí ale těžko říct3
12:39:19
07.11.2009
havlik
-> zidlik: proč do plata? dyt je to hnus a este to nejni pevný vůbec
Extreme Tyres