zidlik rapid zidlik rapid

komentáře | popis | fotky | zidlik | 20.11.11 19:24 | 150x v oblíbených
-MOTOR

Fabia 1.4 naj.5000km



vačka-278/270 přijde 300

hlava z felicie mpi-zvětšený kanály

karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40

sací potrubí vlastní výroba

elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita

palec rozdělovače felicia

rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno

startér felicia

alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty

svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu

termopáska na svodech

výfuk-nerezová trubka .-)

chladič oleje

palivo:carrera 100

tvrdý silentbloky motoru



-PODVOZEK

plynové tlumiče KYB

vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm

uřízlý dorazy vo 2,5cm

předělaný misky dorazů

vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena

vzpěra mezi tlumičema

zadní pružiny kyvka,domky vlečka

vše v barvách-alkyton

stabilizátor 21mm www.speedpro.cz

kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp   2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu

vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D



-EXTERIÉR-KAROSERIE

zamračená kapota

barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)

(pisu to sem abych to nezapomel:-)

maska vlastní výroby s tahokovem

bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla

zrcátka beskydsport

průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem

stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)

podběhy lakovaný do černobílý šachovnice

ve dveřích trojuhelníčky z plastu

zadní boční vokna plast

baterka v kufru-exide excell 55A





-INTERIÉR

červená hlavice řadící páky

sportovní volant 32cm

tuning type-R šlapky

čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce

interspar tuning koberečky :-D

Lamino skořepinové sedačky JOM

4bodové pásy JOM

zadní sedačky fuč

nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč

ochranej polorám vlastní výroby

budík teploty oleje





-VPLÁNU:

doladit pár věcí na podvozku

celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme

přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D









-POSTUP PRACÍ

2.8.-9.8.2008 broušení plniče

3.8.-5.8.2008 vyvaření

4.8.2008 zamračení kapoty

11.8.2008 odvezení auta do lakovny

12.8.2008 vyrobení masky

13.8.2008 přivezení z lakovny

15.8.2008 nasazení chladiče

16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D

17.8.2008 zasklení

18.8.2008 nandání motoru a nárazníků

19.8.2008 poskládání interiéru

20.8.2008 natření kufru

21.8.2008 zapojení světel

23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky

25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru

26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk

28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků

19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu

21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy

25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě

28.11.2008 nandal sem startér z felicie

15.12.2008 schoval sem rápo do garáže

25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm

20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat

21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy

22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu

23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(

24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola

25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče

26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat

27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody

28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny

29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)

30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem

31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem

1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky

2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)

19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo

20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák

20.3.2009 nandání motoru z fábky

20-28.3.2009 elektrika MPI

29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt

31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(

1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy

20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky

21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)

28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)

22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145

20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk

4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol

17.8.2009 vyrobení podložek

18.8.2009 nasazený nový kola

19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli

20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)

23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra

24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru

31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D

19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový

20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru

3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy

4.11.2009 koupeny trubky na rám

5.-29.11.2009 výroba rámu

30.11.2009 nasazení sedaček a pásů

1.12.2009 nasazenej chladič voleje

9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru

20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu

28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)

10.3.2010 pošteloval sem motor

28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla

29.3.2010 udělal sem nový dorazy

1.4.2010 nalepili sme tabulky

6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky

1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava

1.6.2010 budík teploty oleje

celej červen vyvařování a broušení plastizolu

3.7.2010 zkulturnění kufru











-VIDEA

kdysi dávno

rapid drift




-ALBUM NA RAJČETI

zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek



zidlik rapid - komentáře:

19:13:24
11.11.2009
Petrson
-> Schejby: vrchy me taky moc nebavěj, rallye je rally3
18:52:07
11.11.2009
Schejby
-> zidlik: V závoďáku je to lepší pocit.3 a navíc vyřezanejch pár děr spojující interiér s motorem vyřezané příčky apod.



Jinak teda nevím ty chceš jezdit vrch y jo?Mi neříkej že tam přijedeš s něčím co nemá homologaci třeba rám z lešeňovek apodobný zvěrsta a jedeš do závodu.Určitě tam taky musí být sedáky homo pásy homo nevím no nezdá se mi že by tam homo nechtěli jedná se o FIA ne na nějakej běžnej provoz.



Jinak jestli si byl někdy na vrchách tak víš že tohle auto nemá šanci uspět leda na nějakejch hodně amatérech.Když jsem byl naposled škodsny tam nelezly pod 110kobyl.A anvíc vrchy jsou nudný2
13:21:18
11.11.2009
zidlik
-> Kubi136: dík4
21:38:24
10.11.2009
Kubi136
-> zidlik: Moc hezkej4
20:05:52
10.11.2009
zidlik
-> Schejby: kámoš jezdí vrchy a nemusí mít na ničem homologace..komise se na závodech koukne a pokud se jim to zdá provozu schopný tak ho do závodu pustěj..záleží na tom co chceš jezdit a stim polorámem počítám že by se třeba časem předělal na celorám-> Kapřík: fotodokumentaci určitě dělat budu-> Schejby: by mě zajímalo jakej vtom je asi tak rozdíl když tan není vodhlučnění nikde vzadu a kolem motoru sedačky tam nejsou a na svodech je nasazená akorát trubka a žádnej tlumič3
19:52:44
10.11.2009
Schejby
-> zidlik: Jinak jestli chceš někdy na nějaké závody tak si musíš nechat udělat rám dle přílohy žádný polorám nebo jak tomu říkáte.Musí to být rám včetně výztuh do dveří.Jinak jestli chceš jezdit závody už teď máš špatné sedačky a pásy4 apod.Není to žádná sranda jen plácnout tak teď budu závodit.Já mám v interiéru napočítáno že dám ta 50tis.a to tam jsou sedačky a volant nic víc vlastně.Jenže tě na závody nepustí bez homo FIA a už to jede jeden pás 4tisíce sedačka 7tis to už máš 22 za pár sedaček a pásů,Odpojovač s táhlem FIA 1200kč,hasičáky s revizí helmy apod. ani nemrkneš 3 Samozřejmě dávám příklad nevím jak to chodí jinde vím to jen na Rallye cup.Jinak jestli budeš chtít udělat rám ozvy se
19:46:58
10.11.2009
Schejby
No ale lepší je si ten rám nechat udělat nežly ho dělat doma a riskovat že půjdeš přes boudu nedej bože povolej sváry a lup trubka ti kouká místo nosu,má to jednu výhodu budeš vypadat jak pinochio2 tím teda nemyslím že někdo neumí svářet,ale kdo dělá rámy určitě umí trubky lépe naiýbat má to dle nějakého standartu určité úhly apodobně.ono pak záježí na tom jestli dáš trubku do úhlu 120 tak se neohne a drží no a dáš ji do úhlu 130 a najednou uíííííííí křus a bylo to to že se ti ohnul rám a stlačil lebku55 v lepším případě
19:17:35
10.11.2009
havlik
-> Petrson: tak nerejpej 3 a nebudem to tady dál zasírat
19:16:53
10.11.2009
Petrson
-> havlik: no jasný já sem si chtěl jen rejpnou4
19:16:01
10.11.2009
havlik
-> Petrson: já vim ale já to myslel jako díky za doplnění.4
19:14:21
10.11.2009
Petrson
-> havlik: nj ale ty to už nepotřebuješ když máš rám3
19:11:51
10.11.2009
havlik
-> Petrson: to je ono díky
19:03:40
10.11.2009
havlik
-> Kapřík: si dohledej polorám do škody 120 dobovej závodní to by ti mohlo bejt k nečemu dobrý a ne fotky jak to někdo naohybá. Je to někde na škodateamu
19:01:40
10.11.2009
Kapřík
-> zidlik: kdyžtak dělej fotodokumentaci výroby toho polorámu. Zajímá mě to. Možná bych se do toho jednou taky pustil4 Ale počkám si jak to vyřešíš
18:55:00
10.11.2009
Schejby
Ale nevím jak vy ale já radši poslouchám pořádný kobyly nežli nějaký BUCH BUCH BUCH nebo nějaký HOP HOPITY HOP HIP HOP
18:53:05
10.11.2009
Schejby
No bordel to moc nedělá pojď si sednout ke mě do závoďáku a uvidíš co to je bordel 3 myslím jako hluk4
10:14:15
10.11.2009
zidlik
-> Kapřík: to mě je jasný že tam ted bude rachot vono stačí už jenom když se vodklopěj tak to dělá bordel4 no zatim bych udělal polorám a někdy třeba časem bych dodělal i předek pokud bych stim chtěl jezdit závody někdy v budoucnu
Extreme Tyres