-> itchy: ale keď tak nad tým rozmýšľam, tak je to blbosť....Však široké šikmé ramená sú na rozdiel od úzkych (garde) rozšírené na strane od kolesa, čiže vzdialenosť medzi prevodovkou a prírubou poloosy na šikmom ramene je rovnaká či máš široké, alebo úzke ramená. Akurát pri použitích úzkych ramien máš koleso viac zastrčené do blatníka.
Potom je už len na zvážení, ako je to s nastavenou geometriou a výškou zadku. Ak je geometria nastavená na zadku OK a nie je to vysoké ako koza a je to prípadne aj podviazané ak tam nie je tlmič s vnútorným dorazom, tak neexistuje, aby vypadávala poloosa. Však aj strucy myslím jazdil, alebo jazdí širokú priečku a úzke ramená.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid
Chcem len podakovat ludom co mi fakt moc pomohli a pomahaju: Matoo, Vlado a Dano.
Bez nich by som to uz asi 20x zapalil a teraz sa chystam 21vy krat, lebo toto uz nie je mozne, vsetko je vymenene ale vsetko sa bude furt srat...
Chcem len podakovat ludom co mi fakt moc pomohli a pomahaju: Matoo, Vlado a Dano.
Bez nich by som to uz asi 20x zapalil a teraz sa chystam 21vy krat, lebo toto uz nie je mozne, vsetko je vymenene ale vsetko sa bude furt srat...
itchy / strieborna - komentáře:
-> minno: jj 1,5cm kazda strana co pri nakladacke nema problem vytrhnut poloos 

-> itchy: no práve vlasmi písal v tomto vlákne - skoda-virt.cz/cz/.../1665
79-garde-s-vleckou-a-5q-pr
evodovkou?gotopost=3... - že jazdí s takouto kombináciou a bez problémov. Poloosy má ale Lobro, tak tam vypadnutie asi nehrozí.
3 cm rozchode to robí ale celkovo, však? Čiže 1,5 cm na stranu.
3 cm rozchode to robí ale celkovo, však? Čiže 1,5 cm na stranu.
-> minno: siroka priecka uzke rmanea, rozdiel na rozteci 3cm, absolutne by ma nenapadlo, ze take nieco moze byt, myslim ze je to pricina vytrhavania poloosi + ta pohnuta geometria po naraze
-> itchy: a sakra :/ A čo si tam mal za priečku prevodovky, keď teda píšeš, že nesprávny typ?
to MUSÍŠ opravit,byla by ho škoda
palce držím


-> itchy: Tak to je dobré. Nech to pár dní přejít. Tuším, že tohle auto za to stojí. Sice jsem to naživo neviděl, ale z množství fotek a místa původu bych o pečlivosti nepochyboval. To se vyplatí udržet pohromadě.
-> Hurdis: zadna naprava sa pohla v ramci geometrie, svojou neinformovanostou tam mam zlu priecku, ja ked si nemam auto uzit neni to auto pre mna, napozoval som s nepojazdnymi tazitkami dost, najazdenych mam cca 15 zavodov, proste smola, ale pecka to bola poriadna, auto uz je v garazi, nechame to na chladnu hlavu a tuhu zimu, uvidime
-> itchy: No stane se, hlavně, když je to relativně dobře opravitelné, mohlo být hůř. Ještě tedy bude záležet na poškození zadní nápravy, jestli se hnula v rámci vůlí nastavení geometrie nebo (a to bych nepřál) v místech uchycení do kastle. Případná ohnutá podélná rameny, chycenou příčku na úchytech šikmých apod. to se ještě pořád dá vyměnit s rozumnou investicí a díky nově složenému autu bez záludností.
Pořád jsem si říkal, kde ten stříbrňák od Radkova kamaráda skončil, nevšiml jsem si, že emigroval. Nemít tenkrát kupé před dokončením, neváhal bych. Ušetřil bych býval spoustu peněz.
Dej ho dohromady, stříbrňáka.
Pořád jsem si říkal, kde ten stříbrňák od Radkova kamaráda skončil, nevšiml jsem si, že emigroval. Nemít tenkrát kupé před dokončením, neváhal bych. Ušetřil bych býval spoustu peněz.
Dej ho dohromady, stříbrňáka.

-> itchy: neni hanby, neni srandy... neboj, to das do kopy! 

asi to rozpredam, kolesa snad pojdu tento tyzden, no len skodovky kurvim, asi by som mal prestat 

-> Pavel P..: ze? tiez si hovorim 

pěkně si to zkurvil
Predne celo je na kasu, blatnik ohnuty a doskrabany, trochu chytene koleso, nieco je so zadnou napravou, vytrhlo mi poloos, aj nahradnu
Mozem makat cez zimu

Dnes som pokrstil striebornu, prvy jej pretek a posledny v tomto roku
-> itchy:





-> minno: ty si zas mudry jak radio
-> škodec: tak tými 300 km na konci prispevku si to zabil
