skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 130
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
Rapid 1300 - komentáře:
21:41:48
04.06.2011
04.06.2011
tibor1
-> DEKODOVAC: dík a ma to i celkem dobrý zvuk,že
21:30:14
04.06.2011
04.06.2011
DEKODOVAC
maš presne taki vyfučik ako ja ulter šport
21:23:39
04.06.2011
04.06.2011
DEKODOVAC
pekna rapida neni o čom
21:09:51
21.10.2010
21.10.2010
Kamil Vidlička
no taky teď nemám garáž, navíc mi v šáde ruplo těsnění pod hlavou, takže stojí venku pod stromem a čeká na opravu. Ale na nové garáži se pracuje, koupil sem 2 unimo buňky a z té jedné chci mít garáž.
16:30:35
21.10.2010
21.10.2010
tibor1
-> Kamil Vidlička: jo,a stoji tam i ted,garáž neni,takze je chudak na dešti
14:45:36
20.10.2010
20.10.2010
Lubes - zrušená registrace
-> tibor1: krásny rapid :-)..aj slušná cena,ale ten moj som ja zohnal za 150 E :-D....čiže 4500 SK :-D
11:32:16
20.10.2010
20.10.2010
Kamil Vidlička
Ten Rapid stál delší dobu na parkovišti u Billy ne? Bydlím 12 km od Jeseníku.
10:38:29
12.10.2010
12.10.2010
wattanen
Pěkně zachovalej kousek.Jen ho zachovat a žadnej blaznivej tuning. Rapidy jsou pěkný sami o sobě
13:42:12
23.02.2010
23.02.2010
Placko
no tak ta ŠPZ je number one inač pekny Rapídek
07:07:21
23.02.2010
23.02.2010
kujika
Řadička je zkrácená a mě se sní řadilo dobře, určitě líp jak s tím originálním klackem je to o zvyku
17:58:14
22.02.2010
22.02.2010
tibor1
řadit jde ale musis znat heslo
09:41:29
22.02.2010
22.02.2010
palinator
Pěknej základ, s tou zkrácenou řadičkou jde vůbec řadit?
07:45:17
22.02.2010
22.02.2010
kraska98
a zmenit masku
21:12:13
21.02.2010
21.02.2010
bibendum30
Moc hezkej kousek,doufám že ho zachováš.
Jen by potřeboval celolak(nejlépe originální) a trochu vyštafírovat motor
Jen by potřeboval celolak(nejlépe originální) a trochu vyštafírovat motor
20:22:03
21.02.2010
21.02.2010
Pavel P..
dobrá SPZ
jinak ti tam trochu netěsní výfuk u těch zesílených trubek.
jinak ti tam trochu netěsní výfuk u těch zesílených trubek.
20:21:36
21.02.2010
21.02.2010
Maco666
-> Nwkt: Cize je lepsie ked to nieje zavedene do filtra?
20:19:35
21.02.2010
21.02.2010
Nwkt
-> Maco666: Protože 130, z toho bude čoudit víc jak z vejfuku
20:18:53
21.02.2010
21.02.2010
Maco666
Preco je hadica z odvetraavania zavedena pod auto?