skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 130
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
Rapid 1300 - komentáře:
-> tibor1: to neni isto mobilom
-> havlik: schválně to není ale hlavně je na hovno fotka, vše foceno mobilem
-> tibor1: tešil som sa na to auto ked bude hotové ,ale tým lakom si ho zabil totálne 

ten polomat je schválně nebo to tak vypadá jen z fotky?
-> tibor1: Bíbo pěkně. Už se těším na výsledek 

-> Vrba: Jo jo všechno funguje, startuje jak má. 

-> tibor1: A motor už funguje? Startuje to v pohodě po té úpravě kostření?
-> Vrba: Teď budu pomalu skladat, snad na konci srpna nebo v září bude hotovo a taky až budou penizky

-> tibor1: Kdy bude hotovo?
-> Klubko_: -> castrol: Dík lidi, po třech letech vyvařovaní atd. bylo na čase, konečně je trochu vydět kolik prace a financí jsem do toho nasypal
ještě to nastrojit a pak stk,to bude sranda


-> tibor1: paráda chlape
Kurňa, tobě se daří líp, jak mě. Už bych taky potřeboval mít nastříáno.
chystam se to vyvařit a cele to zase přestřikat nějakou gumou do těch podběhu a když střikam dutiny tak to musi z toho chcat všude ven a byt to pořadně masný dělam to vždycky před zimou
-> Luboš Pospěch: čau vařil jsem z nového plechu 1mm, teď už bych radši šel do 1,5mm, ale jednička na většinu míst stačí, nosníky apod. samo.. 1,5 at to něco vydrží a nekroutí se. Ideální by bylo sehnat origo celé nové podběhy a navařit nebo to vystříhat z nich. hlavně nešetřit barvami a pořádně to natírat, a poté poctivě vystříkat dutiny, všude kde to jde třeba i vicekrát
-> tibor1 17.05.14 21:21:45: já Regály taky chválím. Hlavně kvůli ceně. Jsou i lepší gumy, jenže za co koupíš sadu Regálu, to dáš za jednu ,,lepší" gumu.
čau chci se zeptat jak použiváš hrubý plech na vyvařovani ? jestli použivaš pozink? taky sem slyšel že si mam zajit na vrakoviště pro střechu nebo kapotu a ztoho plechu vyvařovat. Jedná se mi hlavně o přední podběhy co tam mám navařit až to vydrží zase 30 roku
-> Kamil Vidlička: Určitě

-> tibor1: Az s tim budes hotovej, tak se s tim musis prijet ukazat do Vapenne 

-> Čokin: Céla ta moje zadní naprava není nic moc,sice jsem to vyztužil a dal nová podélna ramena,ložiska....... ale už mám domluvená krásná jako nová šikmá ramena,tak přiští rok tam půjdou

-> tibor1: Taky jsem to chtěl převařovat, ale nakonec jsem dal jen lino mezi ramena a mám tam 2,5 st. Ačko........sedí to pěkně a gumy vzadu vydrží 2 sezony bez přehození.