skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO SE RUŠÍ!
Motor:
Favorit 136, Karbec LEKR, Sací potrubí z fava - ofrézováno do patřičného úhlu
Exteriér:
GO karoserie a nový lak, Litá kola apollo, Decentní křidýlko, Bílé blinkry vpředu
Muzika:
Rádio Panasonic s mp3; Repro ve dveřích Panasonic; SW MacAudio MX 25; Zesilovač Magnat Rave 220
Interiér:
Nový tapec na stropě, dveřích a zadním platu; Bílé polepy budíků; Elektrika v oknech; Centrál a alarm na DO; Střešní okno s integrovanou anténou (originál škoda)
Doplňky:
Brzdový systém - VŠE NOVÉ; Spojkový systém - VŠE NOVÉ; Tlumiče a pružiny (zadek série + předek 260ky ala Saky). + Geometrie. - VŠE NOVÉ; Přerušovač blinkaču z filcky; 2 sady pneumatik (zima + léto); Hliníkové koberečky
Toto je definitivní vzhled auta. Víc než jezdit dlouho a spolehlivě nechci.
------------------------- -----
Poděkování:
Honza Rapid, Saky, Johny Death, Lukáš Navrátil, Spas
Mému otci za trpělivost, protože sám bych to nezvládl.
Deníček:
18. listopad 2004 – jsem pečlivě poumýval auto, až i nárazníky se černaly jak nové! Ale...dnes jsem zapomněl klíče v garáži v bundě...zjistil jsem to doma a tak už jsem jel na kole... OK, přelezl jsem 3m zeď, abych se pro klíče dostal...mezitím jsem ale bůhví kde nechal panel od rádia, protože jsem myslel na klíče a nahoru domů jsem nešel(asi jsem ho zapomněl na lavečce)... tzn. že je v prdeli a rádio mě v září stálo 4500,-...to nasere...ale...Jsem jel autem zjistit, kolik stojí nový panel. Dali mi jen číslo kam mám zavolat...Tak teda jedu domů, ale... do auta mi v koloně narazila ženská...Zadní nárazník je na sračku, naštěstí se nic nestalo laku (plechařině) a teda ani mně.... nic víc naštěstí... teď sedím doma a čekám co bude...
7.prosince 2004 – auto nejede... mám prasklý blok (mezi 3. a 4. válcem-ale ne přímo mezi nimi ale v úpatí toho odlitku) a motor se mi plní vodou... počítám, že se k tomu tak měsíc nedostanu...
10. ledna 2005 – Teď mi auto zase týden nejelo. Převodovka byla plná vody a zadřelo se tam jedno pouzdo a kolo... To bylo lo blbnutí... Jen nechápu, jak se tam dostala (nejspíš, když byla očista a blbě se něco ucpalo). Včera jsme to opravili a doufám, že to bude už ok. Koupím olej a nějaký přípravek do oleje a jedu :-)
11. ledna 2005 – Včera se ještě konečně vyměnily komplet péra, tlumiče, dodělala se převodovka a během prací nám prdla trubka spojky (ta tenká trubička), tak jsem letěl kolmo pro novou a vyměnil i s hadicí. Takže auto vypadá 100% pojízdné. Dnes jsem ještě byl na geometrii řízení a chotofo :-). Teď jen tankovat. Snad... ;-) + FOTO kola z převodovky...
5. března 2005 – Před dvěma týdny mi nějak plechově prdlo v zadu. Nevěděl jsem co to je, tak jsem jezdil do včera v klidu dál, i když na hrbu se vždy ozval takový plechový zvuk. Jako když prohnete tabuli plechu. Tak jsem se konečně dostal na jámu a mrkl na to. Co jsem nenašel?! Ta nová pružina na levé zadní nápravě byla prasklá!! Nová, podotýkám. Tak jsem ji zreklamoval a vyměnil.
15. května 2005 – Karburátor šel na GO a na stolici... Teda seřizovací :-))
30. května 2005 – No. Neděje se celkem nic... Akorát jsem upgradoval autorádio. Je to to samé jak CQ-C 1400N, jen to starší označení.
21. 2. 2006 - Složena převodovka a motor 136. Jsem zvědav, jak dlouho to vydrží... Převodovka trochu kvílí neustále. Asi to nebude jen tak něčím... Nechám to tak, jede to. Vačka a rozdělovač už není na autě a je k prodeji.
29.2.2008 - Je rok 2008 a auto stále jezdí. Jen je druhá převodovka a už jsem došel na to, proč mi kvílela 5ka. Pozdě. V autě se děly jen provozní opravy/úpravy, jinak nic extra. Stále jezdí a startuje na 1. ;). Co dodat... Jo málem bych zapomněl. Místo výfuku je v zadu nějakou dobu tažné, což se hodí :-)
Motor:
Favorit 136, Karbec LEKR, Sací potrubí z fava - ofrézováno do patřičného úhlu
Exteriér:
GO karoserie a nový lak, Litá kola apollo, Decentní křidýlko, Bílé blinkry vpředu
Muzika:
Rádio Panasonic s mp3; Repro ve dveřích Panasonic; SW MacAudio MX 25; Zesilovač Magnat Rave 220
Interiér:
Nový tapec na stropě, dveřích a zadním platu; Bílé polepy budíků; Elektrika v oknech; Centrál a alarm na DO; Střešní okno s integrovanou anténou (originál škoda)
Doplňky:
Brzdový systém - VŠE NOVÉ; Spojkový systém - VŠE NOVÉ; Tlumiče a pružiny (zadek série + předek 260ky ala Saky). + Geometrie. - VŠE NOVÉ; Přerušovač blinkaču z filcky; 2 sady pneumatik (zima + léto); Hliníkové koberečky
Toto je definitivní vzhled auta. Víc než jezdit dlouho a spolehlivě nechci.
------------------------- -----
Poděkování:
Honza Rapid, Saky, Johny Death, Lukáš Navrátil, Spas
Mému otci za trpělivost, protože sám bych to nezvládl.
Deníček:
18. listopad 2004 – jsem pečlivě poumýval auto, až i nárazníky se černaly jak nové! Ale...dnes jsem zapomněl klíče v garáži v bundě...zjistil jsem to doma a tak už jsem jel na kole... OK, přelezl jsem 3m zeď, abych se pro klíče dostal...mezitím jsem ale bůhví kde nechal panel od rádia, protože jsem myslel na klíče a nahoru domů jsem nešel(asi jsem ho zapomněl na lavečce)... tzn. že je v prdeli a rádio mě v září stálo 4500,-...to nasere...ale...Jsem jel autem zjistit, kolik stojí nový panel. Dali mi jen číslo kam mám zavolat...Tak teda jedu domů, ale... do auta mi v koloně narazila ženská...Zadní nárazník je na sračku, naštěstí se nic nestalo laku (plechařině) a teda ani mně.... nic víc naštěstí... teď sedím doma a čekám co bude...
7.prosince 2004 – auto nejede... mám prasklý blok (mezi 3. a 4. válcem-ale ne přímo mezi nimi ale v úpatí toho odlitku) a motor se mi plní vodou... počítám, že se k tomu tak měsíc nedostanu...
10. ledna 2005 – Teď mi auto zase týden nejelo. Převodovka byla plná vody a zadřelo se tam jedno pouzdo a kolo... To bylo lo blbnutí... Jen nechápu, jak se tam dostala (nejspíš, když byla očista a blbě se něco ucpalo). Včera jsme to opravili a doufám, že to bude už ok. Koupím olej a nějaký přípravek do oleje a jedu :-)
11. ledna 2005 – Včera se ještě konečně vyměnily komplet péra, tlumiče, dodělala se převodovka a během prací nám prdla trubka spojky (ta tenká trubička), tak jsem letěl kolmo pro novou a vyměnil i s hadicí. Takže auto vypadá 100% pojízdné. Dnes jsem ještě byl na geometrii řízení a chotofo :-). Teď jen tankovat. Snad... ;-) + FOTO kola z převodovky...
5. března 2005 – Před dvěma týdny mi nějak plechově prdlo v zadu. Nevěděl jsem co to je, tak jsem jezdil do včera v klidu dál, i když na hrbu se vždy ozval takový plechový zvuk. Jako když prohnete tabuli plechu. Tak jsem se konečně dostal na jámu a mrkl na to. Co jsem nenašel?! Ta nová pružina na levé zadní nápravě byla prasklá!! Nová, podotýkám. Tak jsem ji zreklamoval a vyměnil.
15. května 2005 – Karburátor šel na GO a na stolici... Teda seřizovací :-))
30. května 2005 – No. Neděje se celkem nic... Akorát jsem upgradoval autorádio. Je to to samé jak CQ-C 1400N, jen to starší označení.
21. 2. 2006 - Složena převodovka a motor 136. Jsem zvědav, jak dlouho to vydrží... Převodovka trochu kvílí neustále. Asi to nebude jen tak něčím... Nechám to tak, jede to. Vačka a rozdělovač už není na autě a je k prodeji.
29.2.2008 - Je rok 2008 a auto stále jezdí. Jen je druhá převodovka a už jsem došel na to, proč mi kvílela 5ka. Pozdě. V autě se děly jen provozní opravy/úpravy, jinak nic extra. Stále jezdí a startuje na 1. ;). Co dodat... Jo málem bych zapomněl. Místo výfuku je v zadu nějakou dobu tažné, což se hodí :-)
fazola rapid - komentáře:
10:43:14
22.01.2005
22.01.2005
fazola
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
22:42:24
21.01.2005
21.01.2005
hany
sebevrazi a OBA
21:51:31
20.01.2005
20.01.2005
Johny Death
To moje video jsem tocil tak ze jsem koukal chvilku na cestu prez displej :) ale prezil jsem a ostatni taky :)
15:19:20
20.01.2005
20.01.2005
fazola
no kolenem jsem přece přidržel volant a fotil ne?! no dobře... tak nee... dělal jsem jich na slepo víc a prostě některé vyšly... , tak na půl oka jsem sledoval display mobilu, ale bušilo
09:00:41
20.01.2005
20.01.2005
hany
-> fazola: jak to stíháš při tý rychlosti ještě fotit? ty ses určitě pokoušel o sebevraždu a nějak ti nevyšla viď?
13:55:00
16.01.2005
16.01.2005
fazola
-> kirri: děnkuji šéfiku...
21:28:50
15.01.2005
15.01.2005
kirri - zrušená registrace
-> fazola: pěkně ti to lítá
-> Johny Death: no krásnej je to víš, mám pro rapídky slabost...
takže mé hodnocení 10bodíkmi není vyjímka, tohle si to ale zaslouží
-> Johny Death: no krásnej je to víš, mám pro rapídky slabost...
takže mé hodnocení 10bodíkmi není vyjímka, tohle si to ale zaslouží
12:30:17
15.01.2005
15.01.2005
fazola
-> Jansik Michal:
09:53:54
15.01.2005
15.01.2005
Jansik Michal - zrušená registrace
Moc hezky,10b
01:38:41
15.01.2005
15.01.2005
Johny Death
jo a hele jak jsem dnes testoval tu tvoji tubu na vlastni bubinky tak jsem si vsiml... ten stresni tapec je origo??? nebo jsi ho delal nebo ho nekdo sil nebo co to jeee?? :)))
01:37:14
15.01.2005
15.01.2005
Johny Death
no pekna fotecka :) ty pohledy jak jsi o nich psal znanm :) vzdycky se na nich dobre bavim :)))
01:35:56
15.01.2005
15.01.2005
Johny Death
-> fazola: jkak to ze mi nejde pridat tvoje icq do toho nesmyslu ?
01:26:33
15.01.2005
15.01.2005
fazola
kirri: Johny Death: No přeci je můj
12:05:40
14.01.2005
14.01.2005
Johny Death
kirri: krasnej ne?
23:43:11
02.01.2005
02.01.2005
Johny Death
Cau tak uz jsem zpet doma :) no koukam ze jsi to teda dovalcil :) co to prosim te udelal s tou petkou?No ale jeste to mhlo dopadnout hur,... treba obracenej diferak :) BTW: o tom motoru jeste pokecame to s tim plechem jsem moc nepochopil :-/
15:16:47
30.12.2004
30.12.2004
fazola
-> **R@ZOR**: přesně tot jsem mu chtěl poradit :-), ale mám jiný problém... dělali jsme i převodovku a teď, když řadím za pět, tak mi tam skočí jakýmsizáhadným způsobem jednička a nejde ven... vyn ji dostanu jen tak, že jakože vyřadím (přitom tam furt je) a pomalu se rozjíždím. sice slyším, jak mi jde přes zuby ven,ale pak mi aspoň valí 4 kvalty a vypadá to, že i zpátečka jede ok, tu jsem moc nezkoušel, protože je na stejném táhle a bojim se ,abych odjel z místa X domů... :-( ale co jsem ji tam dvekrát dal, tak normálně zpátečkuje... poraďte, kdo to čtete... nebo pisnite z netu SMS na 777279255 díkes.
zajedu to samo dýl :-)
zajedu to samo dýl :-)
11:34:03
30.12.2004
30.12.2004
R@ZOR
-> fazola: Jde to udělat tak, že si ohneš okolo pístu plech do tvaru Učka, kterým stáhneš kroužky a pak poklepáváním zasuneš píst do válce.
05:19:18
30.12.2004
30.12.2004
Johny Death
Cavec: )tak to je fakt parada ale myslim ze kdyz na to budes hodnej nejakej treba tisic tak to bude jeslte leps :) Ja ted za chvilku odjizdim za mladou tak doufamze me cestou nic nepotka jedu az do Tvrdosina na slovensko :-) A o tom skladani sijeste napisem to me zajima.
14:23:53
29.12.2004
29.12.2004
fazola
nene, to nemám. vytahovali jsme válce i s pístama v jednom kuse. ale jde to i bez přípravku... jen to možná chce víc rukou kvůli stlačení kroužků a správnému natočení kruhů vůčí sobě... jinak uto jak jse ti psal jede a jede jak drak :-) teď to chce "zajet" tak 100 km hodným způsobem a pak
22:35:42
26.12.2004
26.12.2004
Johny Death
-> fazola: No tak to jsme dnes meli podobnou cinnost :) ja jsem se pred chvilkou vratil z garaze a nasel jsem tam jeden 120kovej motor tak jsem ho rozebral na prvocasti :) Ted uvazuju jestli to zgeneralkovat a mit motor 120 nebo ho rozprodat na dily a hlinik. :) BTW:Ty mas doma nejakej pripravek na nasouvani pistu do valcu?