No pěkná práce! Dávám 9b!
Mám podobného rapouše juknete na něj!
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO SE RUŠÍ!
Motor:
Favorit 136, Karbec LEKR, Sací potrubí z fava - ofrézováno do patřičného úhlu
Exteriér:
GO karoserie a nový lak, Litá kola apollo, Decentní křidýlko, Bílé blinkry vpředu
Muzika:
Rádio Panasonic s mp3; Repro ve dveřích Panasonic; SW MacAudio MX 25; Zesilovač Magnat Rave 220
Interiér:
Nový tapec na stropě, dveřích a zadním platu; Bílé polepy budíků; Elektrika v oknech; Centrál a alarm na DO; Střešní okno s integrovanou anténou (originál škoda)
Doplňky:
Brzdový systém - VŠE NOVÉ; Spojkový systém - VŠE NOVÉ; Tlumiče a pružiny (zadek série + předek 260ky ala Saky). + Geometrie. - VŠE NOVÉ; Přerušovač blinkaču z filcky; 2 sady pneumatik (zima + léto); Hliníkové koberečky
Toto je definitivní vzhled auta. Víc než jezdit dlouho a spolehlivě nechci.
------------------------- -----
Poděkování:
Honza Rapid, Saky, Johny Death, Lukáš Navrátil, Spas
Mému otci za trpělivost, protože sám bych to nezvládl.
Deníček:
18. listopad 2004 – jsem pečlivě poumýval auto, až i nárazníky se černaly jak nové! Ale...dnes jsem zapomněl klíče v garáži v bundě...zjistil jsem to doma a tak už jsem jel na kole... OK, přelezl jsem 3m zeď, abych se pro klíče dostal...mezitím jsem ale bůhví kde nechal panel od rádia, protože jsem myslel na klíče a nahoru domů jsem nešel(asi jsem ho zapomněl na lavečce)... tzn. že je v prdeli a rádio mě v září stálo 4500,-...to nasere...ale...Jsem jel autem zjistit, kolik stojí nový panel. Dali mi jen číslo kam mám zavolat...Tak teda jedu domů, ale... do auta mi v koloně narazila ženská...Zadní nárazník je na sračku, naštěstí se nic nestalo laku (plechařině) a teda ani mně.... nic víc naštěstí... teď sedím doma a čekám co bude...
7.prosince 2004 – auto nejede... mám prasklý blok (mezi 3. a 4. válcem-ale ne přímo mezi nimi ale v úpatí toho odlitku) a motor se mi plní vodou... počítám, že se k tomu tak měsíc nedostanu...
10. ledna 2005 – Teď mi auto zase týden nejelo. Převodovka byla plná vody a zadřelo se tam jedno pouzdo a kolo... To bylo lo blbnutí... Jen nechápu, jak se tam dostala (nejspíš, když byla očista a blbě se něco ucpalo). Včera jsme to opravili a doufám, že to bude už ok. Koupím olej a nějaký přípravek do oleje a jedu :-)
11. ledna 2005 – Včera se ještě konečně vyměnily komplet péra, tlumiče, dodělala se převodovka a během prací nám prdla trubka spojky (ta tenká trubička), tak jsem letěl kolmo pro novou a vyměnil i s hadicí. Takže auto vypadá 100% pojízdné. Dnes jsem ještě byl na geometrii řízení a chotofo :-). Teď jen tankovat. Snad... ;-) + FOTO kola z převodovky...
5. března 2005 – Před dvěma týdny mi nějak plechově prdlo v zadu. Nevěděl jsem co to je, tak jsem jezdil do včera v klidu dál, i když na hrbu se vždy ozval takový plechový zvuk. Jako když prohnete tabuli plechu. Tak jsem se konečně dostal na jámu a mrkl na to. Co jsem nenašel?! Ta nová pružina na levé zadní nápravě byla prasklá!! Nová, podotýkám. Tak jsem ji zreklamoval a vyměnil.
15. května 2005 – Karburátor šel na GO a na stolici... Teda seřizovací :-))
30. května 2005 – No. Neděje se celkem nic... Akorát jsem upgradoval autorádio. Je to to samé jak CQ-C 1400N, jen to starší označení.
21. 2. 2006 - Složena převodovka a motor 136. Jsem zvědav, jak dlouho to vydrží... Převodovka trochu kvílí neustále. Asi to nebude jen tak něčím... Nechám to tak, jede to. Vačka a rozdělovač už není na autě a je k prodeji.
29.2.2008 - Je rok 2008 a auto stále jezdí. Jen je druhá převodovka a už jsem došel na to, proč mi kvílela 5ka. Pozdě. V autě se děly jen provozní opravy/úpravy, jinak nic extra. Stále jezdí a startuje na 1. ;). Co dodat... Jo málem bych zapomněl. Místo výfuku je v zadu nějakou dobu tažné, což se hodí :-)
Motor:
Favorit 136, Karbec LEKR, Sací potrubí z fava - ofrézováno do patřičného úhlu
Exteriér:
GO karoserie a nový lak, Litá kola apollo, Decentní křidýlko, Bílé blinkry vpředu
Muzika:
Rádio Panasonic s mp3; Repro ve dveřích Panasonic; SW MacAudio MX 25; Zesilovač Magnat Rave 220
Interiér:
Nový tapec na stropě, dveřích a zadním platu; Bílé polepy budíků; Elektrika v oknech; Centrál a alarm na DO; Střešní okno s integrovanou anténou (originál škoda)
Doplňky:
Brzdový systém - VŠE NOVÉ; Spojkový systém - VŠE NOVÉ; Tlumiče a pružiny (zadek série + předek 260ky ala Saky). + Geometrie. - VŠE NOVÉ; Přerušovač blinkaču z filcky; 2 sady pneumatik (zima + léto); Hliníkové koberečky
Toto je definitivní vzhled auta. Víc než jezdit dlouho a spolehlivě nechci.
------------------------- -----
Poděkování:
Honza Rapid, Saky, Johny Death, Lukáš Navrátil, Spas
Mému otci za trpělivost, protože sám bych to nezvládl.
Deníček:
18. listopad 2004 – jsem pečlivě poumýval auto, až i nárazníky se černaly jak nové! Ale...dnes jsem zapomněl klíče v garáži v bundě...zjistil jsem to doma a tak už jsem jel na kole... OK, přelezl jsem 3m zeď, abych se pro klíče dostal...mezitím jsem ale bůhví kde nechal panel od rádia, protože jsem myslel na klíče a nahoru domů jsem nešel(asi jsem ho zapomněl na lavečce)... tzn. že je v prdeli a rádio mě v září stálo 4500,-...to nasere...ale...Jsem jel autem zjistit, kolik stojí nový panel. Dali mi jen číslo kam mám zavolat...Tak teda jedu domů, ale... do auta mi v koloně narazila ženská...Zadní nárazník je na sračku, naštěstí se nic nestalo laku (plechařině) a teda ani mně.... nic víc naštěstí... teď sedím doma a čekám co bude...
7.prosince 2004 – auto nejede... mám prasklý blok (mezi 3. a 4. válcem-ale ne přímo mezi nimi ale v úpatí toho odlitku) a motor se mi plní vodou... počítám, že se k tomu tak měsíc nedostanu...
10. ledna 2005 – Teď mi auto zase týden nejelo. Převodovka byla plná vody a zadřelo se tam jedno pouzdo a kolo... To bylo lo blbnutí... Jen nechápu, jak se tam dostala (nejspíš, když byla očista a blbě se něco ucpalo). Včera jsme to opravili a doufám, že to bude už ok. Koupím olej a nějaký přípravek do oleje a jedu :-)
11. ledna 2005 – Včera se ještě konečně vyměnily komplet péra, tlumiče, dodělala se převodovka a během prací nám prdla trubka spojky (ta tenká trubička), tak jsem letěl kolmo pro novou a vyměnil i s hadicí. Takže auto vypadá 100% pojízdné. Dnes jsem ještě byl na geometrii řízení a chotofo :-). Teď jen tankovat. Snad... ;-) + FOTO kola z převodovky...
5. března 2005 – Před dvěma týdny mi nějak plechově prdlo v zadu. Nevěděl jsem co to je, tak jsem jezdil do včera v klidu dál, i když na hrbu se vždy ozval takový plechový zvuk. Jako když prohnete tabuli plechu. Tak jsem se konečně dostal na jámu a mrkl na to. Co jsem nenašel?! Ta nová pružina na levé zadní nápravě byla prasklá!! Nová, podotýkám. Tak jsem ji zreklamoval a vyměnil.
15. května 2005 – Karburátor šel na GO a na stolici... Teda seřizovací :-))
30. května 2005 – No. Neděje se celkem nic... Akorát jsem upgradoval autorádio. Je to to samé jak CQ-C 1400N, jen to starší označení.
21. 2. 2006 - Složena převodovka a motor 136. Jsem zvědav, jak dlouho to vydrží... Převodovka trochu kvílí neustále. Asi to nebude jen tak něčím... Nechám to tak, jede to. Vačka a rozdělovač už není na autě a je k prodeji.
29.2.2008 - Je rok 2008 a auto stále jezdí. Jen je druhá převodovka a už jsem došel na to, proč mi kvílela 5ka. Pozdě. V autě se děly jen provozní opravy/úpravy, jinak nic extra. Stále jezdí a startuje na 1. ;). Co dodat... Jo málem bych zapomněl. Místo výfuku je v zadu nějakou dobu tažné, což se hodí :-)
fazola rapid - komentáře:
15:06:20
02.06.2005
02.06.2005
Rooney - zrušená registrace
11:24:52
11.05.2005
11.05.2005
fazola
ale chodím, jen nevím, co zlepšovat/opravovat... nejsou peníze......
10:06:18
11.05.2005
11.05.2005
Johny Death
-> Johny Death: kurňa chlape ty sem vubec nechodis :-///
09:48:34
02.05.2005
02.05.2005
Johny Death
Jeee me se ten tvuj rapids taky libi :) jeste ze ted uz neni bodove omezeni davam 28,5 bodu :)))
08:50:12
02.05.2005
02.05.2005
fazola
-> Kuba F1: moc díky
15:55:25
28.04.2005
28.04.2005
Kuba F1
-> fazola: Moc krásnej, přesně podle mýho vkusu.A barva je taky perfekt.10b
23:02:18
26.04.2005
26.04.2005
fazola
-> majo120: díky :-)
17:43:40
26.04.2005
26.04.2005
majo120 bracho Milosa
davam ti 8bodiku
07:08:46
02.04.2005
02.04.2005
fazola
-> Johny Death: ani ti nevím. prostě se to ve mně nějak hlo a je to... to by mohl vědět Mulder...
13:23:33
30.03.2005
30.03.2005
Kapr
6b dobrá práce
13:18:31
30.03.2005
30.03.2005
Johny Death
-> fazola: a co ze tak najednou? co se ti na nem uz nelibi?
10:51:00
30.03.2005
30.03.2005
fazola
-> Johny Death: šikula. jsem na 70% rozhodlý, že výfuck jde z auta... jen se nemůžu odhodlat k tomu, abych napsal inzerát.
10:43:42
30.03.2005
30.03.2005
Johny Death
ted jedu do ferony pro pasovinu abych mohl udelat nozicky pod ten ramecek :) a mozna to dnes i stihnu to uchyceni dodelat :)
09:51:34
30.03.2005
30.03.2005
fazola
-> Johny Death: nooo jooo :-)
00:58:02
30.03.2005
30.03.2005
Johny Death
uz to tucaaaa :) dnes cas t=22:35 to vypuklo pred garazi :))) ted jen tu baterku ab ytam moc nezavazela hodit jinam a vymalovano :)
17:37:19
15.03.2005
15.03.2005
spas
ale na tuning.
10:17:06
15.03.2005
15.03.2005
fazola
každé pondělí-úterý-středa. proč??
18:03:05
14.03.2005
14.03.2005
spas
cau jedes do Brna?
10:10:46
13.03.2005
13.03.2005
fazola
-> spas: ok. :-)
10:09:24
13.03.2005
13.03.2005
spas
no triramenej je,ale neni to ten klasickej s tema dirama,a jestli je origo skodovackej to bych kecal.a prumer to nevim,ale asi jako ty skodovacky,neni moc velkej