skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO SE RUŠÍ!
Motor:
Favorit 136, Karbec LEKR, Sací potrubí z fava - ofrézováno do patřičného úhlu
Exteriér:
GO karoserie a nový lak, Litá kola apollo, Decentní křidýlko, Bílé blinkry vpředu
Muzika:
Rádio Panasonic s mp3; Repro ve dveřích Panasonic; SW MacAudio MX 25; Zesilovač Magnat Rave 220
Interiér:
Nový tapec na stropě, dveřích a zadním platu; Bílé polepy budíků; Elektrika v oknech; Centrál a alarm na DO; Střešní okno s integrovanou anténou (originál škoda)
Doplňky:
Brzdový systém - VŠE NOVÉ; Spojkový systém - VŠE NOVÉ; Tlumiče a pružiny (zadek série + předek 260ky ala Saky). + Geometrie. - VŠE NOVÉ; Přerušovač blinkaču z filcky; 2 sady pneumatik (zima + léto); Hliníkové koberečky
Toto je definitivní vzhled auta. Víc než jezdit dlouho a spolehlivě nechci.
------------------------- -----
Poděkování:
Honza Rapid, Saky, Johny Death, Lukáš Navrátil, Spas
Mému otci za trpělivost, protože sám bych to nezvládl.
Deníček:
18. listopad 2004 – jsem pečlivě poumýval auto, až i nárazníky se černaly jak nové! Ale...dnes jsem zapomněl klíče v garáži v bundě...zjistil jsem to doma a tak už jsem jel na kole... OK, přelezl jsem 3m zeď, abych se pro klíče dostal...mezitím jsem ale bůhví kde nechal panel od rádia, protože jsem myslel na klíče a nahoru domů jsem nešel(asi jsem ho zapomněl na lavečce)... tzn. že je v prdeli a rádio mě v září stálo 4500,-...to nasere...ale...Jsem jel autem zjistit, kolik stojí nový panel. Dali mi jen číslo kam mám zavolat...Tak teda jedu domů, ale... do auta mi v koloně narazila ženská...Zadní nárazník je na sračku, naštěstí se nic nestalo laku (plechařině) a teda ani mně.... nic víc naštěstí... teď sedím doma a čekám co bude...
7.prosince 2004 – auto nejede... mám prasklý blok (mezi 3. a 4. válcem-ale ne přímo mezi nimi ale v úpatí toho odlitku) a motor se mi plní vodou... počítám, že se k tomu tak měsíc nedostanu...
10. ledna 2005 – Teď mi auto zase týden nejelo. Převodovka byla plná vody a zadřelo se tam jedno pouzdo a kolo... To bylo lo blbnutí... Jen nechápu, jak se tam dostala (nejspíš, když byla očista a blbě se něco ucpalo). Včera jsme to opravili a doufám, že to bude už ok. Koupím olej a nějaký přípravek do oleje a jedu :-)
11. ledna 2005 – Včera se ještě konečně vyměnily komplet péra, tlumiče, dodělala se převodovka a během prací nám prdla trubka spojky (ta tenká trubička), tak jsem letěl kolmo pro novou a vyměnil i s hadicí. Takže auto vypadá 100% pojízdné. Dnes jsem ještě byl na geometrii řízení a chotofo :-). Teď jen tankovat. Snad... ;-) + FOTO kola z převodovky...
5. března 2005 – Před dvěma týdny mi nějak plechově prdlo v zadu. Nevěděl jsem co to je, tak jsem jezdil do včera v klidu dál, i když na hrbu se vždy ozval takový plechový zvuk. Jako když prohnete tabuli plechu. Tak jsem se konečně dostal na jámu a mrkl na to. Co jsem nenašel?! Ta nová pružina na levé zadní nápravě byla prasklá!! Nová, podotýkám. Tak jsem ji zreklamoval a vyměnil.
15. května 2005 – Karburátor šel na GO a na stolici... Teda seřizovací :-))
30. května 2005 – No. Neděje se celkem nic... Akorát jsem upgradoval autorádio. Je to to samé jak CQ-C 1400N, jen to starší označení.
21. 2. 2006 - Složena převodovka a motor 136. Jsem zvědav, jak dlouho to vydrží... Převodovka trochu kvílí neustále. Asi to nebude jen tak něčím... Nechám to tak, jede to. Vačka a rozdělovač už není na autě a je k prodeji.
29.2.2008 - Je rok 2008 a auto stále jezdí. Jen je druhá převodovka a už jsem došel na to, proč mi kvílela 5ka. Pozdě. V autě se děly jen provozní opravy/úpravy, jinak nic extra. Stále jezdí a startuje na 1. ;). Co dodat... Jo málem bych zapomněl. Místo výfuku je v zadu nějakou dobu tažné, což se hodí :-)
Motor:
Favorit 136, Karbec LEKR, Sací potrubí z fava - ofrézováno do patřičného úhlu
Exteriér:
GO karoserie a nový lak, Litá kola apollo, Decentní křidýlko, Bílé blinkry vpředu
Muzika:
Rádio Panasonic s mp3; Repro ve dveřích Panasonic; SW MacAudio MX 25; Zesilovač Magnat Rave 220
Interiér:
Nový tapec na stropě, dveřích a zadním platu; Bílé polepy budíků; Elektrika v oknech; Centrál a alarm na DO; Střešní okno s integrovanou anténou (originál škoda)
Doplňky:
Brzdový systém - VŠE NOVÉ; Spojkový systém - VŠE NOVÉ; Tlumiče a pružiny (zadek série + předek 260ky ala Saky). + Geometrie. - VŠE NOVÉ; Přerušovač blinkaču z filcky; 2 sady pneumatik (zima + léto); Hliníkové koberečky
Toto je definitivní vzhled auta. Víc než jezdit dlouho a spolehlivě nechci.
------------------------- -----
Poděkování:
Honza Rapid, Saky, Johny Death, Lukáš Navrátil, Spas
Mému otci za trpělivost, protože sám bych to nezvládl.
Deníček:
18. listopad 2004 – jsem pečlivě poumýval auto, až i nárazníky se černaly jak nové! Ale...dnes jsem zapomněl klíče v garáži v bundě...zjistil jsem to doma a tak už jsem jel na kole... OK, přelezl jsem 3m zeď, abych se pro klíče dostal...mezitím jsem ale bůhví kde nechal panel od rádia, protože jsem myslel na klíče a nahoru domů jsem nešel(asi jsem ho zapomněl na lavečce)... tzn. že je v prdeli a rádio mě v září stálo 4500,-...to nasere...ale...Jsem jel autem zjistit, kolik stojí nový panel. Dali mi jen číslo kam mám zavolat...Tak teda jedu domů, ale... do auta mi v koloně narazila ženská...Zadní nárazník je na sračku, naštěstí se nic nestalo laku (plechařině) a teda ani mně.... nic víc naštěstí... teď sedím doma a čekám co bude...
7.prosince 2004 – auto nejede... mám prasklý blok (mezi 3. a 4. válcem-ale ne přímo mezi nimi ale v úpatí toho odlitku) a motor se mi plní vodou... počítám, že se k tomu tak měsíc nedostanu...
10. ledna 2005 – Teď mi auto zase týden nejelo. Převodovka byla plná vody a zadřelo se tam jedno pouzdo a kolo... To bylo lo blbnutí... Jen nechápu, jak se tam dostala (nejspíš, když byla očista a blbě se něco ucpalo). Včera jsme to opravili a doufám, že to bude už ok. Koupím olej a nějaký přípravek do oleje a jedu :-)
11. ledna 2005 – Včera se ještě konečně vyměnily komplet péra, tlumiče, dodělala se převodovka a během prací nám prdla trubka spojky (ta tenká trubička), tak jsem letěl kolmo pro novou a vyměnil i s hadicí. Takže auto vypadá 100% pojízdné. Dnes jsem ještě byl na geometrii řízení a chotofo :-). Teď jen tankovat. Snad... ;-) + FOTO kola z převodovky...
5. března 2005 – Před dvěma týdny mi nějak plechově prdlo v zadu. Nevěděl jsem co to je, tak jsem jezdil do včera v klidu dál, i když na hrbu se vždy ozval takový plechový zvuk. Jako když prohnete tabuli plechu. Tak jsem se konečně dostal na jámu a mrkl na to. Co jsem nenašel?! Ta nová pružina na levé zadní nápravě byla prasklá!! Nová, podotýkám. Tak jsem ji zreklamoval a vyměnil.
15. května 2005 – Karburátor šel na GO a na stolici... Teda seřizovací :-))
30. května 2005 – No. Neděje se celkem nic... Akorát jsem upgradoval autorádio. Je to to samé jak CQ-C 1400N, jen to starší označení.
21. 2. 2006 - Složena převodovka a motor 136. Jsem zvědav, jak dlouho to vydrží... Převodovka trochu kvílí neustále. Asi to nebude jen tak něčím... Nechám to tak, jede to. Vačka a rozdělovač už není na autě a je k prodeji.
29.2.2008 - Je rok 2008 a auto stále jezdí. Jen je druhá převodovka a už jsem došel na to, proč mi kvílela 5ka. Pozdě. V autě se děly jen provozní opravy/úpravy, jinak nic extra. Stále jezdí a startuje na 1. ;). Co dodat... Jo málem bych zapomněl. Místo výfuku je v zadu nějakou dobu tažné, což se hodí :-)
fazola rapid - komentáře:
10:02:44
13.03.2005
13.03.2005
fazola
-> spas: ale co to je ten sportovni? to je ten skodovacký? 3ramenny? hlinikový? jaky ma pruměr? mas ho u auta?
09:59:27
13.03.2005
13.03.2005
spas
sportak mam v garazi,tenhle je jen provizorni.
09:53:56
13.03.2005
13.03.2005
fazola
-> spas: už jsi se mě ptal, ale nevím nevím.:-) co to tam máš za volant?? píšeš sportovní... :-)
09:26:47
13.03.2005
13.03.2005
spas
nevis kdo by chtel koupit šáde
08:35:09
13.03.2005
13.03.2005
fazola
-> spas: díky :-)
08:23:24
13.03.2005
13.03.2005
spas
jen tak dal, 9 bodíků.
10:26:52
05.03.2005
05.03.2005
fazola
-> Skodaman_Jirka: tak nějak. To je právě ono, když se z "normální škodovky" probere trošku dráček ale objem ničím nenahradíš...
11:14:02
01.03.2005
01.03.2005
TG
-> fazola: koukam takovy nenapadny ale zbesily vid? 8b
19:54:35
26.02.2005
26.02.2005
fazola
-> Zabak:
19:53:06
26.02.2005
26.02.2005
Zabak
koukam jezdí ti to rychle
pěkné
pěkné
01:03:15
28.01.2005
28.01.2005
Johny Death
jo jo :( prene tak a mimochodem congratulatiou ke zkusce ))) tak zase o starost min :)
14:41:47
27.01.2005
27.01.2005
fazola
-> Johny Death: takže jsem vlastně ještě ušetřil za benzín, když jsem byl doma tak rychle :-) to mě nenapadlo...
21:58:01
26.01.2005
26.01.2005
Johny Death
-> hany: bezna provozbni rychlost jezdim na spotrebu :) cim driv tam budu tim min toho spalim :)))))
08:58:21
25.01.2005
25.01.2005
Milos
to se nevis soustredit na ty fotky, podivej jak sou rozmazle, ty mezi tema 160-180 a ze ti to tak jede tak9
10:46:36
22.01.2005
22.01.2005
fazola
22:42:24
21.01.2005
21.01.2005
hany
sebevrazi a OBA
21:51:31
20.01.2005
20.01.2005
Johny Death
To moje video jsem tocil tak ze jsem koukal chvilku na cestu prez displej :) ale prezil jsem a ostatni taky :)
15:19:20
20.01.2005
20.01.2005
fazola
no kolenem jsem přece přidržel volant a fotil ne?! no dobře... tak nee... dělal jsem jich na slepo víc a prostě některé vyšly... , tak na půl oka jsem sledoval display mobilu, ale bušilo
09:00:41
20.01.2005
20.01.2005
hany
-> fazola: jak to stíháš při tý rychlosti ještě fotit? ty ses určitě pokoušel o sebevraždu a nějak ti nevyšla viď?