skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
Tak snad už zejtra budou nový kolečka a tak to sem hned hodím.
-> **R@ZOR**: Diky moc za tie fotky altika. Ked sa dostanem k autu a odskusam ten moj feliciovy, tak sa ozvem
Inak vazne pekny rapous!

-> BEYER: Něco tam zateče, ale není to nic hroznýho. Když neprší každej den, tak to stíhá vyschnout. Je to možná taky tím že mám každej den auto v garáži. :-) Až tam dám ten igelit, tak to bude dokonalý!
**R@ZOR** uz som sa asi pytal zateka :)) ?
-> Feorg: Tak jsem ti to vyfotil. Jesli chceš, zakroužkuju ti co všechno se tam musí upravit.
-> Feorg: Jj, vyfotím ti to zejtra a dám to sem.
-> **R@ZOR**: Urcite vyfot a co nejdriv posli. Dik moc
-> Labros: To jsou zatím maličkosti. Do jara by měl bejt novej motor, go náprav, převodovky, brzd + chlazený dopředu, jednoduchý kotouče dozadu a jiný 15" kola.
A taky hodně práce na kastli, podvozku i motoru
No je to pěkný hlavně zvenčí, dávám 8b
-> Luukkyy: Ekvalizer už zapojenej není. Měl jsem ho na starým rádiu. Byly zapojený jen přední repra ve dveřích. Sloužilo to tak trochu jako vyhybka (měl jsem tam stažený basy, přidaný středy a vejšky). Hrálo to s tím docela dobře, líp než bez něj! Dá se to propojit cinčema, nebo z iso konektoru. Je na něm napsáno 100W?
Jinak všem dík za body!

Jinak všem dík za body!

Pěkné autí,boduju a ptám se:Jak je propojený to rádio s tim egualizerem?Já mám egualizer taky,ale nejsem takovej vodvaz,abych se vys... na ISO konektor a vyvedl 2x + reproduktory z rádia do eq.Dost pochybuju,že tenhle tvuj stroj má nějaký jiný zapojení,jako např externí vstup.
Navíc,teď mě napadlo,nedělá tam víc škody než užitku?To radio má 4x45W výstup,ten eqalizer(tipuju,že to je MTC tak sedm let starý) má 4x15,v lepším případě 20 w.
Navíc,teď mě napadlo,nedělá tam víc škody než užitku?To radio má 4x45W výstup,ten eqalizer(tipuju,že to je MTC tak sedm let starý) má 4x15,v lepším případě 20 w.
Krásný rapidek. 10b
v jednoduchosti je krasa
za 10b

-> DOOlittle: Dík! :-)
-> Feorg: Dík! Je to celkem pohoda, měl jsem ho za půl hoďky upravenej! Jestli chceš, tak ti vyfotím detailnější foto toho uchycení.
Krasnej rapidek 8B. Hodne se upravuje ten altik z Fabie?
mooooooooooooooooooooooooo
ooc pekneeeeeeeee za 8b len tak dalej
-> BEYER: Jo je to zatím v pohodě, ale ten igelit tam dám! Doporučuju.