skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
13:59:09
08.04.2004
08.04.2004
aDAm
tak to uchyceni motoru je fakt zajimave;-)
13:43:53
08.04.2004
08.04.2004
Racyk
má to spešl uchycení motoru nějaký vliv?
23:06:48
28.03.2004
28.03.2004
R@ZOR
Jo to nevím, už jsem ji tak koupil. Bylo to asi na motoru s vypouklejma pístama, nebo na motoru s vyšším obsahem.
22:47:51
28.03.2004
28.03.2004
Saky
no a kdo to delal ten spalovak?
22:38:57
28.03.2004
28.03.2004
R@ZOR
-> Saky: Snížení není problém, spíš nevím, jestli nebude vadit ten kruhovej spal. prostor. Ještě musím vypočítak o kolik to snížit. Tušim, že se to dělá tak, že se změří kolik ml kapaliny se vejde do sp a pak se ještě přičte těsnení. Na KP 10:1 by se tam mělo vejít 30.8ml a na 9.7:1 31.2ml. Chtěl bych kompresi tak 10.5:1.
21:50:22
28.03.2004
28.03.2004
R@ZOR
Já jsem tomu taky nechtěl věřit!! Škoda že jí nemám sundanou, hned bych ti to vyfotil! Mám už novou viz foto, ale ta má taky jeden problém, má vybranej spalovák. Nejspíš bude mít malej KP. Bude se asi muset ještě snížit.
21:44:43
28.03.2004
28.03.2004
Saky
no to snad neni takovej problem..
21:39:24
28.03.2004
28.03.2004
Saky
no vymenit sedla stoji asi 1500 coz je cena hlavy.. a usetrila by se prace.. 3-4mm zapustenej to snad ani neni mozny..
21:36:18
28.03.2004
28.03.2004
R@ZOR
-> Saky: Jo jenže vyměnit sedla stojí víc, než jiná hlava!! Ten ventil je cca 3-4mm zapuštěnej a ještě je okolo sedel vybraná tak 3mm víc na průměru! Jedině dát větší sedla + ventily! Mám doma z 1203ky! :-) Jo a ta hlava, jak je na fotkách je ta nová.
20:29:50
28.03.2004
28.03.2004
Saky
aspon ze s necim ses spokojenej-)
20:29:22
28.03.2004
28.03.2004
Saky
k ty hlave a co dat novy sedla. .jinak jestli se zvetsuje sedlo tak ten ventil vzdycky o neco zajede.. muselo by se dat novy sedlo..
22:35:56
26.03.2004
26.03.2004
R@ZOR
-> Saky: Akorát vyleštěnej SP. Upravenej je jen okolo ventilu, kvuli lepšímu proudění. Ta hlava je stejně na dvě věci, protože má špatný sedla. Nechával jsem si je zabrousit, kvuli velkej dosedací ploše ventilu v sedle a ty kreténi mi ty sedla zabrousili jenom ze shora a vzali je moc, že jsou hodně zapuštěný a ventil je tak utopenej a i při max. otevření je hodně malej prostor pro proudění směsi. Tak to chytráci napravili tím, že to ještě jinou frézou zbrousily okolo ventilu, takže je tam schod joko kr*va a ještě se snížil KP. :-( Fakt mě to nasralo, protože ta hlava byla komplet udělaná a tohle na ní měla bejt poslední úprava a ještě mi stratili jeden ventil! Hlavu už mám jinou, ale tam je zase jinačí problém. Fotky zatím nemám. Jinak dneska mi přišly od Sakyho LA pružiny, LA stabilizátor a výstuhy, tak jsem si aspoň trochu zlepšil náladu, je to opravdu kvalitní práce!
10:06:03
26.03.2004
26.03.2004
Saky
jak je upravenej spalovak, kdo to delal? naky fotky? neco vic na hlave?
00:58:15
26.03.2004
26.03.2004
R@ZOR
Tak jsem konečně přidal další fotky.
00:02:07
02.12.2003
02.12.2003
R@ZOR
Benál to papá N95, komprese není zas taková, je upravenej spalovák a jsou tam (zatim) 135tkový písty. Vačka je tam z fel. MPi.
19:17:43
01.12.2003
01.12.2003
Žaky
Jakej benál to papá,podle komprese typuju 98,a co vačice,na takový upravy seriovka...?
00:38:58
12.10.2003
12.10.2003
R@ZOR
-> Veronika: Jo jo, dík za chválu! Budu se snažit! Nejdřív to musím dát dohromady!
08:03:08
11.10.2003
11.10.2003
Veronika - zrušená registrace
Moc pěkný auto,ale musím se připojit k ostatním - chybí k tý celkový nádheře auta už jenom ty fotky...tak chvátej,ať se mi ostatní taky můžem pokochat tou nádherou
21:52:52
10.05.2003
10.05.2003
R@ZOR
Budu se snažit přijed! Takovou akci si nemužu nechat ujít!
18:41:49
10.05.2003
10.05.2003
U-Geen
Prijed na sraz a sjedem to digitalem :-)