Pavel/Rapid 1.4 Pavel/Rapid 1.4

komentáře | popis | fotky | R@ZOR | 17.01.08 03:44 | 16x v oblíbených
Info:





!!!PRODANO!!!





Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)



Motor:

Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.



Podvozek:

Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.



Karosérie:

Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...



Interier:

Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...



Audio:

Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.



V Plánu:

Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..

Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.

Jiný audio a střešní okno..



Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).



Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s

Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:

23:46:36
23.07.2004
R@ZOR
-> Pepa Popelka: Zas takový zkušenosti s japonskejma moto nemám, ale na mojí Aprilii jsou rozhodně hladší než na neupravený hlavě z Fel. Ale něco na tom bude, že to nedělaj úplně jak ''psí kulky''!4 Takováhle úprava hlavy (kulatej spal. prostor) se dělá právě kvuli snížení KP např. pro úpravu na vyšší obsah, na bonbírovaný písty a nebo při opravě hlavy při extrémním snížení např.-2mm atd.
11:59:09
23.07.2004
Baghira
-> Pepa Popelka: A nebo si pak pořídí LPG kde čím hladší tím lepší a bude dávat všem závoďákům na prdel :-).
11:32:02
23.07.2004
Pepino RS
-> **R@ZOR**: jestli mas tu moznost tak zkus si nekdy vzit motor treba se Suziky 125 a treba s Yamahy R1zkus ty motory kuchnout a kdyz tam najdes lesteny kanaly tak ode mne dostanes litr ! budes se sam divim jak ty kanaly jsou drsny, jak to japonci odlejou tak to nechaj ! a to si vem ze ta 125 ma kolem 50 koni a ta R1 ma 180 koni na zadnim kole !!! a to o necem vypovida, kdyby ty vylesteny kanaly necemu pomahali, tak to maj i t yjaponci, ale jak je videt tak oni toho vykonu nedosahli vylestenim kanalu !! 4
11:27:21
23.07.2004
Pepino RS
-> **R@ZOR**: takovejhle spalovak sedela jen kdyz mas bombirovani pisty jinak je to k prdu akorat si snizis kompresy. kt omu povrch kanalu, je lepsi, kdyz ty steny jsou malonko drsny pac tam pak u sten vznikaj mikroturbulence po kterejch ta smes klouze do valce lip nez po vylesteny stene, je fakt ze to tak ynema bejt jako glas papir ! a je taky fakt co rikal saky ze zadni spickovej motorar nelesti kanaly a nedelaj to proto ze je to zbytecne a spis to uskodi, nezpomuze!lepsi je spasovat kanaly v sani s kanlama s hlavou a ostranit vystupky, hrany atd ! ty kanaly jsi si zvetsoval sam ? jak jsi to delal ? mnel jsi to na tlakovy zkouzce jestli jsi to neprobrousil ?
15:28:09
24.05.2004
BEYER - zrušená registrace
Saky: ja som bol tiez toho nazoru ze cim hladsie tym lepsie ;o ale kludne je to mozne co pises... nieco o tom ffizistim a dam vediet...
00:57:50
24.05.2004
Saky
no moc vycerpavajici nebylo, kazdej motorar by me za to utlouk ale nemam styl nekterych pisatelu clanku na techwebu abych se dlouho pripravoval na odpoved a do clanku opisoval skripta.. pisu to tak aby to bylo rozumny vsem i kdyz vim ze je to dost nepresne.. co se tyka me a uprav ja jsem lehky teoretik ale hlavne praktik.. je sice pekne ze teoreticky je to tak a tak ale kdyz to v praxi nefunguje tak nam je teorie celkem na nic.. ja vychazim ze zkusenosti spickovych motoraru a kopiruju jejich dila at uz dobre nebo min dobre, a myslim si ze jejich vysledky hovori za vse, at si kazdy dela co chce ja vychazim z tezce zaplacenych zkusenosti jinych.. experimentovat je sice taky mozne ale tohle si myslim ze ma vetsi uspech... a co se tyka tohodle spalovaku nikdy jsem to nevidel, nikdo to nedela a ani v zadnych upravach to popsane neni,resp nevidel jsem co se tyka teorie tam sem to taky nikdy nevidel ale co to udela ve skutecnosti tezko rict..
00:24:17
24.05.2004
R@ZOR
-> Saky: Tak to jsi mě moc nepotěšil. 8 Přitom to dá takovýho lěštění.. No snad v tom nebudou nějaký závratný rozdíly. A co si myslíš o tom kruhovým spal. prostoru? Je to lepší, nebo horší nez originál? P.s. Dík za vyčerpávající vysvětlení.4
00:12:01
24.05.2004
Saky
tohle by ti vysvetlil nejaky motorar nebo literatura.. ja uz sem presnou definici zapomnel ale je to neco v tom smyslu ze na hladke stene je sice nejmensi odpor ale pri sebemensim jinym uhlu se to proudeni od ty steny utrhne proste pokud je to drsnejsi (ono je t porad dost hladky-) neni to proste jak smirgl ale neni to jak zrcadlo.. ) tak to proudeni jde lip.. no vysvetlil jsem to hodne blbe ale prcti si o tom nejakou literaturu.. resp nejakou literatuu z praxe nebot teoreticky je to neco jineho.. ale hlavne ja si myslim ze ti vyse zminovane delaji dobre hlavy a kdyz na hlave delaji desitky hodin tak si myslim ze by to mohli i vylestit ale vzhledem k tomu ze to nedelaji tak to asi nebude uplne idelani.. tim nechci rict ze tvoje hlava je spatna a nepojede, to urcite ne ale proste nevidel jsem profi hlavu ktera by byla leskla.. spis naopak..
00:06:05
24.05.2004
R@ZOR
-> Saky: To by mě zajímalo proč by to mělo bejt špatně? Já myslel, že čím lepší povrch tím líp?!! 9
23:49:52
23.05.2004
Saky
no treba do zrcadlovyho lesku se to zase nedela to je prej spatne.. aspon zadna profi hlava co sem videl Motorexcel Michl to nedelaj..
23:43:16
23.05.2004
R@ZOR
-> Saky: Já mám hlavu z MPička a kanály zvětšený na cca 29-29.5mm (blbě se to měří), vyleštěný do zrcadlovýho lesku. :-)
13:11:45
23.05.2004
Saky
k lehky uprave ti staci treba MPickova hlava lehce doladena do idelanich tvaru, to je celkem v pohode doma udelatelny.. pokud chces lepsi da se zvetsit kanaly na prumer kolem 30mm, zvetsovat ventily nema na motor o obsahu 1,3 kterej nebude tocit 6000a vic ani smysl.. akorad to sezere dost penez.. stejne tak jako ouzivat sodikove ventily a podobne specialitky.. netvrdim ze se to neda pouzit ale nemyslim si ze by to melo u bezne upraveneho motoru nejaky smysl..

nejvetsi vliv ma zvyseni komprese ..

12:34:53
23.05.2004
R@ZOR
-> Tom: A kolik by měl bejt vhodnej průměr kanálu, na lehce upravenej motor?
18:22:28
19.05.2004
Tom
-> R.K: To je špatná otázka, lepší by byla na kolik je vhodné, protože moc velké kanály taky nejsou dobré. Někdy méně znamená více.1
14:01:01
16.05.2004
R.K
O kolik jde zvětšit kanálky na hlavě z fa. ?
12:41:10
11.04.2004
R@ZOR
-> Lukáš: Tak to zrcátko je z Fiata Regaty!
00:01:01
10.04.2004
R@ZOR
-> Baghira: No možná? Houpe se na nich pěkně a do kastle tolik vibrací nepřenáší. Odpruženej je dobře!
08:49:13
09.04.2004
Baghira
-> **R@ZOR**: A není to spíš o tom, že odpruženej by moc bejt neměl, ale spíš by neměl přenášet do kasle vibrace?
00:07:31
09.04.2004
R@ZOR
-> Racyk: No já bych řekl, že je o dost líp odpruženej.



-> Lukáš: To zrcátko je z nějakýho staršího Fiata, ted už nevím přesně z jakýho, ale asi z Ritma.
15:12:35
08.04.2004
Lukáš
zajímavě vyřešené středové zrcátko s hodinama a lampičkama - z čeho to je?
Extreme Tyres