skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit pro skupinu H - Obermann Racing
Jedná se o tovární verzi 136L/A upravenou pro okruhy ve skupině H. Auto má integrovaný vzduchový hever pro rychlejší servis při vytrvalostních závodech na okruhu. Motor byl ve verzi OHC se suchým karterem. Další úpravou bylo použití gumové benzínové nádrže v prostoru kufru a použití makrolonových oken.
Při závodech došlo k požáru elektroinstalce od elektronického vstřikování Weber v motorového prostoru. Při požáru byla přední část vozu zcela zničena a nikdy nedošlo k jeho opravě.
Laminátové díly nebyly na autě nikdy nasazeny, neboť došlo dříve ke zniční auta dříve než k jeho přestavbě. Laminátová sada je dobová a originální. Vzhledem k tomu, že se dochovala jako jediná, dojde k jejímu namontování na auto o 20 let později než bylo plánováno :-) Jediné co chybí jsou laminátové prahy, ale stále probíha archeologický průzkum, tak se snad zadaří.. Někde ležet musí, jen nikdo neví kde :-)
Další věc která se nedochovala je 6ti stupňová převodovka, pokud byste někdo o nějaké věděl tak rádi odkoupíme.
Jedná se o tovární verzi 136L/A upravenou pro okruhy ve skupině H. Auto má integrovaný vzduchový hever pro rychlejší servis při vytrvalostních závodech na okruhu. Motor byl ve verzi OHC se suchým karterem. Další úpravou bylo použití gumové benzínové nádrže v prostoru kufru a použití makrolonových oken.
Při závodech došlo k požáru elektroinstalce od elektronického vstřikování Weber v motorového prostoru. Při požáru byla přední část vozu zcela zničena a nikdy nedošlo k jeho opravě.
Laminátové díly nebyly na autě nikdy nasazeny, neboť došlo dříve ke zniční auta dříve než k jeho přestavbě. Laminátová sada je dobová a originální. Vzhledem k tomu, že se dochovala jako jediná, dojde k jejímu namontování na auto o 20 let později než bylo plánováno :-) Jediné co chybí jsou laminátové prahy, ale stále probíha archeologický průzkum, tak se snad zadaří.. Někde ležet musí, jen nikdo neví kde :-)
Další věc která se nedochovala je 6ti stupňová převodovka, pokud byste někdo o nějaké věděl tak rádi odkoupíme.
Fav H 1500 OHC - komentáře:
21:49:51
25.03.2013
25.03.2013
TTomas
-> czechino: Jo to bude on..jeste u Milose.
21:46:11
25.03.2013
25.03.2013
czechino
21:40:53
25.03.2013
25.03.2013
jourin
-> Dušan: Mluvil jsem s jednim z konstrukteru motoru.. rikal, ze to zavarili protoze tam porad chcal olej :-))
21:38:47
25.03.2013
25.03.2013
Dušan
-> TTomas: vsechny otvory co nepotrebovali zavarili :) tu hlavu bych si taky nechal libit.
21:38:45
25.03.2013
25.03.2013
Lukyn Fakír
tož toto je hodně velkej luxus,jinak jak píše bigfavo,fandím!!
21:35:01
25.03.2013
25.03.2013
jourin
No stejny uplne ne :-) :-) Jinak podle sportovniho prukazu to ma zapsany dva motory... 1300 a 1500 takze nizsi obsah, ale konstrukcne je to ten samy motor
21:28:26
25.03.2013
25.03.2013
czechino
Nádhera, konečně okruhový Favorit na virtu Motor je stejný typ jako v Hčkovém Fávu 1600?
21:26:21
25.03.2013
25.03.2013
TTomas
chci bejt prvni:) krasnej kus...jen ten motor je nejakej divnej.
Tak jsem to nestihl:-/
Tak jsem to nestihl:-/
21:26:09
25.03.2013
25.03.2013
bigfavo
tuto prestavu budem sledovat velmi rad facka mozem do bezvedomia