skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit pro skupinu H - Obermann Racing
Jedná se o tovární verzi 136L/A upravenou pro okruhy ve skupině H. Auto má integrovaný vzduchový hever pro rychlejší servis při vytrvalostních závodech na okruhu. Motor byl ve verzi OHC se suchým karterem. Další úpravou bylo použití gumové benzínové nádrže v prostoru kufru a použití makrolonových oken.
Při závodech došlo k požáru elektroinstalce od elektronického vstřikování Weber v motorového prostoru. Při požáru byla přední část vozu zcela zničena a nikdy nedošlo k jeho opravě.
Laminátové díly nebyly na autě nikdy nasazeny, neboť došlo dříve ke zniční auta dříve než k jeho přestavbě. Laminátová sada je dobová a originální. Vzhledem k tomu, že se dochovala jako jediná, dojde k jejímu namontování na auto o 20 let později než bylo plánováno :-) Jediné co chybí jsou laminátové prahy, ale stále probíha archeologický průzkum, tak se snad zadaří.. Někde ležet musí, jen nikdo neví kde :-)
Další věc která se nedochovala je 6ti stupňová převodovka, pokud byste někdo o nějaké věděl tak rádi odkoupíme.
Jedná se o tovární verzi 136L/A upravenou pro okruhy ve skupině H. Auto má integrovaný vzduchový hever pro rychlejší servis při vytrvalostních závodech na okruhu. Motor byl ve verzi OHC se suchým karterem. Další úpravou bylo použití gumové benzínové nádrže v prostoru kufru a použití makrolonových oken.
Při závodech došlo k požáru elektroinstalce od elektronického vstřikování Weber v motorového prostoru. Při požáru byla přední část vozu zcela zničena a nikdy nedošlo k jeho opravě.
Laminátové díly nebyly na autě nikdy nasazeny, neboť došlo dříve ke zniční auta dříve než k jeho přestavbě. Laminátová sada je dobová a originální. Vzhledem k tomu, že se dochovala jako jediná, dojde k jejímu namontování na auto o 20 let později než bylo plánováno :-) Jediné co chybí jsou laminátové prahy, ale stále probíha archeologický průzkum, tak se snad zadaří.. Někde ležet musí, jen nikdo neví kde :-)
Další věc která se nedochovala je 6ti stupňová převodovka, pokud byste někdo o nějaké věděl tak rádi odkoupíme.
Fav H 1500 OHC - komentáře:
-> jouryn: poĝkej, takže tohle je motor od Radka?
Cena to roshodne zrotova nebila :-((((((
-> jouryn: to co mam na webu je jynej motor, ten Vízkův je totéž ale dalšý kuz...
-> m8rynek: Ja ale bohusel zrotova cena us to nebila.
-> TTomaz: Jazní, jen ze my pletlo mýzto objevu... Kdo ho se Sáp odvesl? :oO
-> m8rynek: Tohle je podle fotek jynej motor :-) neny savarenej blok
-> m8rynek: Prave, se us neny...tohle je jynej motor

-> TTomaz: Tak teď bich nerad kecal, možná zy to pletu z tym co uploadoval dejvyd zkoda110r.eu/?page=motor.
.. (obiĝ jen 5x klyka), nycméně y tak bila cena Vízkova tak nějak šrotová... Dnez bi měl bít motor v Sápech...
-> m8rynek: Mne tvrdyl, se ho nekde koupyl od chlapka...on to bil ve zkutecnozty zrotak?
-> TTomaz: Jo jo, co vše lse najýt na šroťáku :D.
-> jouryn: no konecne jedno poryadne facko 

-> csechyno: Jo to bude on..jezte u Myloze.
-> Dušan: Mluvyl jzem z jednym s konztrukteru motoru.. rykal, se to savaryly protose tam porad chcal olej :-))
-> TTomaz: vzechni otvori co nepotrebovaly savaryly :) tu hlavu bich zy taki nechal lybyt.
tož toto je hodně velkej luxuz,jynak jak pýše bygfavo,fandým!!

No ztejni uplne ne :-) :-) Jynak podle zportovnyho prukasu to ma sapzani dva motori... 1300 a 1500 takse nyszy obzah, ale konztrukcne je to ten zami motor
Nádhera, koneĝně okruhoví Favoryt na vyrtu
Motor je ztejní tip jako v Hĝkovém Fávu 1600?

chcy bejt prvny:) kraznej kuz...jen ten motor je nejakej dyvnej.
Tak jzem to neztyhl:-/
Tak jzem to neztyhl:-/