skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
08:52:42
22.11.2007
22.11.2007
soptik1 - zrušená registrace
Tomicraw:Dalsi auto z Virtu na ktery rad koukam,jak pokracuje ve stavbe.. Preji ti at to dotahnes do konce,zatim vypada moc dobre... Zdendis
23:28:09
21.11.2007
21.11.2007
pistaa
mno pekne fotky ....spominam na to brusenie to bola pekna praca ... dobre spominam
20:27:10
21.11.2007
21.11.2007
deathcat
-> Tomicraw: Jasný bez kopyta to nejde. Myslím že by se s ním dala domluvit síla plechu.
20:20:44
21.11.2007
21.11.2007
Tomicraw - zrušená registrace
-> deathcat: No, divej ono to je docela problem udělat, doma jsem to zkoušel a hned u prvních dveří jsem se na to vykašlal, protože se ten hliníkový plech hodně blbě tvaruje! A já neměl čas to teď dělat, proto jsem se rozhodl, že to přes zimu nějak vymyslím, ale musím si udělat formu, jinak to nemá cenu. Provedení sice není 100% ale dá se to vše spravit, buď to dotmelíš a zbytek nějak šikovně upravíš, nebo to ani nekupuj, na seriové auto bych to nedával, je to tenký jak alobal na buchty!
20:15:26
21.11.2007
21.11.2007
deathcat
-> Tomicraw: Bral si od něj jen dveře nebo i kapoty?
20:14:53
21.11.2007
21.11.2007
deathcat
-> Tomicraw: A jaký je zpracování od p. Kroba? Vím že na závoďáka ti to je jedno. Sedí v pohodě, nebo se musí hodně upravovat?
20:06:44
21.11.2007
21.11.2007
Tomicraw - zrušená registrace
-> deathcat: Dveře jsem si musel udělat sám, ale hliníkové plechy o síle 0,63mm jsem kopil od p.Kroba. Přes zimu se pustím do jejich zakázkové výroby, teda jestli se vše podaří?
20:02:34
21.11.2007
21.11.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tomicraw: aj tak sa mi paci
19:56:55
21.11.2007
21.11.2007
deathcat
-> Tomicraw: Od koho máš dveře?
19:33:33
21.11.2007
21.11.2007
Tomicraw - zrušená registrace
-> gabo00000: Ten skelet má do nádhery daleko, ale díky
18:20:22
21.11.2007
21.11.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tomicraw: naaaaaaaaaaadhera
18:01:17
15.11.2007
15.11.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Tomicraw: Tak jeste sup sup nejaky foto, at vidim jak se muj naskok ztencuje :-)
17:09:28
18.10.2007
18.10.2007
Tomicraw - zrušená registrace
-> David V6: díky, díky
17:08:55
18.10.2007
18.10.2007
Tomicraw - zrušená registrace
-> Tuner#2: Co to je tuning? No ty kola jsem dělal dlouho, nechal jsem na tom ruce, ale stojí to za to. Přiště bych se na to vykašlal, šíleně moc práce!!!
17:07:29
18.10.2007
18.10.2007
Tomicraw - zrušená registrace
-> Martin/125/: No, jestli to vydržím, tak bude!
19:36:14
17.10.2007
17.10.2007
David V6
-> Tomicraw: pěkný pěkný
18:34:55
17.10.2007
17.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: A pak že nebude tuning kola jsou nádherný
17:27:40
17.10.2007
17.10.2007
Martin/125/
To bude hustá kára
15:33:49
01.10.2007
01.10.2007
Tomicraw - zrušená registrace
-> Vena: Zatím jsem to neřešil, tak nevím?
19:49:34
29.09.2007
29.09.2007
Vena
-> Tomicraw: budeš rozšiřovat ty zadní podběhy,nebo je tam nemáš schválně kvůli váhy auta?