skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
19:21:24
22.02.2008
22.02.2008
Pavel P@nkáč
-> Tomicraw: jsem myslel ze bude LR naprava ale jak koukam na zinek tak ne a v popisu jsem si to dohledal, njn je to moc penez....
18:46:51
22.02.2008
22.02.2008
pistaa
-> Tomicraw: ako NOVE
10:37:27
16.12.2007
16.12.2007
deathcat
-> Tomicraw: Aha tak to jo
10:34:46
16.12.2007
16.12.2007
Tomicraw - zrušená registrace
-> deathcat: To nevím je to focené v Násedlovicích, 130 D.Fišera
20:33:09
15.12.2007
15.12.2007
deathcat
19:58:17
15.12.2007
15.12.2007
pistaa
-> Tomicraw: super super velmi pekne foto
22:56:06
14.12.2007
14.12.2007
Tomicraw - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč:
19:45:42
14.12.2007
14.12.2007
Pavel P@nkáč
-> Tomicraw: 3x staci
19:22:36
14.12.2007
14.12.2007
Tomicraw - zrušená registrace
19:22:26
14.12.2007
14.12.2007
Tomicraw - zrušená registrace
19:22:13
14.12.2007
14.12.2007
Tomicraw - zrušená registrace
17:32:29
09.12.2007
09.12.2007
Jára
-> Tomicraw: pěknej rám na kolik te vyšel jestli to nejní tajný ?? a kdy už to budeš mít nalakovaný a najakou barvu už se nemužu dočkat
13:24:28
06.12.2007
06.12.2007
Tomicraw - zrušená registrace
-> Jára: Rám se dělal v NC POWER, víc fotek mi sem nejde dát, bohužel.
13:31:54
05.12.2007
05.12.2007
Jára
dej sem nějakí fota kde je třeba stavba rámu a tak
16:58:32
27.11.2007
27.11.2007
Tomicraw - zrušená registrace
-> Jára: V lakovně to bude příští týden, kdy to pojede to nikdo neví?
09:27:22
25.11.2007
25.11.2007
Jára
j to já mam to nejhorší taky skoro zamnou za jak dlouho předpokládaš že by si to mohl mít v laku a pojízný??
09:39:08
22.11.2007
22.11.2007
Tomicraw - zrušená registrace
-> Jára: No ještě je předemnou hodně práce, ale to nejhorší je za mnou!
09:37:12
22.11.2007
22.11.2007
Tomicraw - zrušená registrace
-> soptik1: No příští týden bych měl auto odvést k Němcům navařit vzpěru mezi přední zvony kufru a navařit zadní domečky na tlumiče a vzpěru a pak by auto mělo putovat do lakovny, kde se bude postupně na něm pracovat. A dál se uvidí?
09:10:22
22.11.2007
22.11.2007
Jára
vypadáto zatím pěkně a stím broušením to je pěkná pakára za chvilku mně to čeká taky