skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
-> Pepino RS: 500,- nebo výměna za homologaci na 130RS, ikdyž ji nepotřebuju.
-> Tomicraw: co chces z atu homologaci ?

Už se těším až to bude hotovo....
-> Dvordy: Jo, já Ti pošlu ten rám a pak se domluvíme na tu homologaci.
-> Tomicraw: tu homologaci na LR bych taky koupil.
Jo, to není problém, protože je to volně na netu, kdyby někdo chtěl homologaci na 130LR, tak ji dám taky do PDF, ale to by už něco stálo, protože nebyla zadarmo, ale určitě nechci vydělávat na druhých!
jestli me taky, pokud by si uz byl v tom, bylo by to super, jsem na to zvedavy diky moc lpepsi@vs.inext.cz
-> Tomicraw: pošli prosím, díky. mail v id.
-> Dvordy: Můžu Ti to polat emailem, je to ve formátu PDF. Dost dobrá kvalita.
-> Tomicraw: prosím tě, nevíš, kde bych sehnal tabulky FIA na ty bezpečnostní rámy? Potřeboval bych na 110r
Nevím, něco vymyslím.
do skodovackych barev bych to nedaval, to tak nevynikne neco vlastniho kdyz tak
nevyhoda ze budes jezdit pomaleji, bych rekl... bo tysnout zadkem do stromu by nebylo prijemne... aspon budes opatrnejsi na rucni brzdu, ale bude to nadhera, jako cerna by nebyla spatna!
-> Majkl: Asi dám bílou, ta špína mi nevadí
Je fakt, že černá není to pravé. No, uvidíme, než to povezu do laku, tak budou vánoce


-> Tomicraw: u cerny zaniknou ty blatniky... a bila je porad spinava. dal bych barvy skoda

A taky nevím jakou barvou to nastříkat? Uvažuju nad čistě bílou nebo jak to bylo na černo, ale vůbec nevím. Zkusím něco vymyslet
-> Tomicraw: hele nesmis to pocitat, ja uz to taky nepocitam... to by mi asi slezly vlasy...

-> lpepsi: Strach, tak to asi jo. Hlavně, až si spočítám co to všechno stálo
tak budu mít strach to vytáhnout i z garáže


-> Majkl: Jo, ale já ještě žádnou neviděl
