skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
-> Tomicraw: vyera to pekne.. ja by som sa na tom bal vozi ked to tak dlho stoji v garazi, ja som to vcera vyklepal a dufam ze to bude vsetko oukej ;) uz len brzdy a ide sa ;)
-> Tuner#2: Dík, no konečně jsem se zase hecl. Loni jsem tomu moc nedal, ale lotos by to šlo
Uvidíme jak potečou finance? Každopádně bych to chtěl aspoň postavit na kola.

Svítí jenom civilisti
Já zapojím jen brzdové světla, to musí stačit

-> Tuner#2: houby xenony... odklopí deklík a zapálí svíčku nebo karbidku

-> Tomicraw 11.03.10 21:23:53: Paráda pane to sou xenony. Je dobře že zas něco děláš, na Tvoje auto se moooc těším.
A taky nějaké odlehčení, čekám jen na laminátové kryty a lampy jsou komplet.
Tak pomalu se zase něco děje. Opískováno pár dílu a nazinkováno.
-> Gemini: Jediné co mi vrtá hlavou je právě zapalování. Uvidíme, já stále laboruju. . .
-> Evž@: JJ, mám ho v Lípě
-> Tomicraw: dneska som nahodil turbo motor do auta, a zapalko ide na ten motor takze zozaciatku ho zabehnem s rozdelovacom a ked vychytam vsetky musky, tak tam hodim to zapalovanie a uvidime co to spravi......
-> Tomicraw: tohle auto se staví někde v Lípě?
-> Gemini: Stačí, že to je jak ementál. Ale aspoň si můžu dát o jeden knedlík na obědě víc
Jak si na tom se zapalováním? Už Ti to šlape?

-> Tomicraw: este to daj vyvazit
srandujem, nech sa dari chlape, dufam ze sa stretneme na nejakom kopci a porovname techniku



-> Peklo-Evo-Luboš: No jo, ale vy máte velkou spotřebu karoserii. 

Už jsem se bál, že stagnuješ a že já za dobu, kdy postavíš auto jich postavím několik... už mám o jedno náskok



-> petr s: Dobrej nápad, ale ta pecka mě furt deptá




trochu ti to uklidím