
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130SRC - Coyote Motors Team
Auto bylo postaveno během roku 2004 původně pro srazy s motorem 2.0 GTI z Golfa a následně bylo poupraveno pro závody a osazeno 1,3 motorem pro třídu do 1300.
První nasazení v závodě bylo na Jarním Srazu v Běšinech 2005
Následovalo několik závodů v Českomoravském poháru, v RallyeCapu a na klubových akcích RKHA.
Pravidelně jsme byli k vidění na srazech v Běšinech.
Poslední nasazení v Běšinech Podzim 2012.
V roce 2013 byla ukončena činnost Coyote Motors Teamu a provoz SRC
Po dlouhých úvahách co dál, jsme se rozhodli, že auto nebude prodáno a projde renovací.
Z časových důvodů zatím odpočívá v garáži a čeká......
Popis:
Karoserie - kompletně vyvařená a zpevněná, vevařen bezpečnostní rám, zbaveno tlumexu, zavařené okapničky, přepracované otvírání přední kapoty směrem ke sklu, a řada dalších drobných úprav
Motor - Škoda FA 135, odlehčeno,leštěné sání, slícováno, sportovní výfuk, karburátor SEDR z TAZ 1500, malý rozdělovač, a další
Převody - 5Q, Stálý 3,9 popř 4,2
Nápravy - Podle dokumentace L/A zesílené a vyvařené
Podvozek - Sníženo o 45mm, tvrdé pružiny, sportovní tlumiče, stabilizátor 19
Kola - 13" nebo 15" pneu Yokohama
Jelikož po renovaci bude zachován jen skelet a nějaké díly, nemá cenu vypisovat co vše na autě bylo
Auto bylo postaveno během roku 2004 původně pro srazy s motorem 2.0 GTI z Golfa a následně bylo poupraveno pro závody a osazeno 1,3 motorem pro třídu do 1300.
První nasazení v závodě bylo na Jarním Srazu v Běšinech 2005
Následovalo několik závodů v Českomoravském poháru, v RallyeCapu a na klubových akcích RKHA.
Pravidelně jsme byli k vidění na srazech v Běšinech.
Poslední nasazení v Běšinech Podzim 2012.
V roce 2013 byla ukončena činnost Coyote Motors Teamu a provoz SRC
Po dlouhých úvahách co dál, jsme se rozhodli, že auto nebude prodáno a projde renovací.
Z časových důvodů zatím odpočívá v garáži a čeká......
Popis:
Karoserie - kompletně vyvařená a zpevněná, vevařen bezpečnostní rám, zbaveno tlumexu, zavařené okapničky, přepracované otvírání přední kapoty směrem ke sklu, a řada dalších drobných úprav
Motor - Škoda FA 135, odlehčeno,leštěné sání, slícováno, sportovní výfuk, karburátor SEDR z TAZ 1500, malý rozdělovač, a další
Převody - 5Q, Stálý 3,9 popř 4,2
Nápravy - Podle dokumentace L/A zesílené a vyvařené
Podvozek - Sníženo o 45mm, tvrdé pružiny, sportovní tlumiče, stabilizátor 19
Kola - 13" nebo 15" pneu Yokohama
Jelikož po renovaci bude zachován jen skelet a nějaké díly, nemá cenu vypisovat co vše na autě bylo
Lemmons/130SRC - komentáře:
-> rOMAN: tobě by pomohlo kdybys to omotal duší z traktoru a nafouknout 

na Áčkách se pracuje, když jsem to na auto dával bylo to rovný, ale testovací úsek je přes super horizont a za ty leta se to nějak unavilo. viz profilový obrázek.

-> rOMAN: tobe ne :-))
Mě to taky připadá moc :-D
-> U-Geen: myslis ze by pomohli i me :) :)
-> U-Geen: ta sedla
-> ŠKODA 120 GLS: Bočná vodiaca sila vznikajúca odklonom kolesa závisí na zvislom zaťažení kolesa. Klopenie kolies v negatívnom zmysle zväčšuje bočnú vodiacu silu kolesa 

U-Geen 03.06.13 23:37:52 napsal:
→ ŠKODA 120 GLS: to jsou stafle proti obraceni na strechu,
neznas?

→ ŠKODA 120 GLS: to jsou stafle proti obraceni na strechu,
neznas?






-> ŠKODA 120 GLS: to jsou stafle proti obraceni na strechu, neznas?
-> ŠKODA 120 GLS: viděl si nějak závodní Renault Alpine ty chytráku?
-> Lemmons: co ty áčka na zadní nápravě ostudo 

Tak ještě ke kolům 15"- MIM původně BMW, 13" kříže - ATS původ nevím zřejmě Manta
-> Lemmons: na nějaký velky ladení SRC se bodnou, protože do toho budes porad jen sypat prachy, jak za úpravy, tak za každý svezení
Depozit a blbnout na slalomech...
Depozit a blbnout na slalomech...
No jo kluci, když ono to tak krásně zní ,ale doba je jiná. V mém případě jde o prachy. Na prvním místě je rodina a bydlení, pak až to ostatní a jelikož to ostatní jsou auta a závody tak někde musím ubrat. Živím 4 auta a to 3 z toho jsou jen účelové, které mi nevrátí ani korunu, jen co stojí pojistky, TK atd. Proto hledám cestu jak tomu ulehčit. SRC je auto které mě stojí nejvíc investic a starostí. Přitom je to auto úplně na nic. Paskvil který není tuning ani plnohodnotnej závoďák. Proto ho musím nějak řešit. Buď do toho nacpat prachy a celý to nandat do vyvařené kasle, co je ve stodole, jako jen tak a postavil 130L/A. Jenže to bude čistej závoďák s nákladným provozem a pochybuji, že mi zbyde následně na nějaké závody. Když to teď nějak oševelim, tak budu mít na 2 roky klid pač jsem udělal STK ale co dál, půjde zase udělat STK? Možná. No a nebo si postavim již prozrazené auto a to starou Octavku. Vyjde podobně jako 130L/A jenže to bude auto, kterým se dle potřeby svezu na srazech, v Legendách, na BOASkách, na výletech a na našich závodech třeba jako předjezdec, a to auto bude pro mě mít mnohem větší smysl než to co mám do teď. Budu s tím moct klidně na cestu kdykoliv. Tím tak nějak začne ztrácet smysl držet si i Transita jako auto k podvalu, takže ušetřené peníze za pojistky a STK. No a GLSka, ta je klenot se kterým do závodů jistě nepůjdu, tam pořešim jen malou repasy a udělám testování abych snížil i tam náklady na provoz. Takže tak nějak to teď u mě je a já se pořád nějak hrabu v tom, jak to porovnat dál
-> vhml: Co by s tim autem delal prece mel by zacit "zavodit" a postupne menit plechy jak ja :) - holt nebude Chorvadsko ale zavody ne :)
-> Luky: myslíš že ty okapničky bude někdo zásadně řešit? Já je mam na tý oranžový taky zavařený.
-> Lemmons: no škoda těch okapniček, s nima by si to možná na nějakou stavbu někdo koupil nebo ty by jsi na to do budoucna našel uplatnění (postavit z toho LR na MČRHA a starší kousek si nechat jen na Legendy (
)).
Ale zase kdyby jsi to dal nějak dohromady, tak já si to od tebe budu klidně na Podbrdskou a podobné akce půjčovat, aby ti to nestálo jen tak doma. Já mam totiž zakázaný si na závody naše auto brát z muzea


Ale zase kdyby jsi to dal nějak dohromady, tak já si to od tebe budu klidně na Podbrdskou a podobné akce půjčovat, aby ti to nestálo jen tak doma. Já mam totiž zakázaný si na závody naše auto brát z muzea


-> Lemmons: otázka je co pak s takovým autem. Za nemalej peníz to dáš znova dokupy a bude to dál stát doma?
No jistě lak na čistě bílý a polep, jistě motor z řady 136, jistě komplet opravit vytlučený podvozek a jistě převody. zřejmě nárazníky. Dál se uvidí. Jelikož mám v plánu postavit jiné auto, tak se mi neche to tohohle již moc investovat. Došel jsem k závěru, že tohle je takový nic bez historie a tudíž bez ceny. Závody jsem už z finančí stránky odpískal (Rodina, barák, špatná doba na sponzory atd.) udržovat to jen tak je bezvýznamné. V plánu je stavba mnohem staršího auta podle dobové dokumentace a s tím občas vyjet na nějaké legendy a podobně. Prostě auto které má smysl a do budoucna i cenu.
renovace bude v jakém směru?