skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor 1,8 T 150 koni, Auto je koncepce motor ,,uprostred" tedy ridic-motor-prevodovka...
.Je postavene tak aby jeho naklady na udrzbu byli co mozna nejmensi nebo spis zadne a tedy bezporuchove.kompletne cely podvozek je ze seriovych dilu puvodne vyrobene pro superb tedy pro mnohem tezsi auto,predni zaprava je shodna se zadni coz samo o sobe je unikatni u takovych staveb. Opravdu tam staci tankovat a kazdych 15 min vymenit gumy :-) kdyz mate tezkou nohu viz video....
Auto jede vazne dobre zrychleni je cca 6 sec na sto. Nejlepsi vsak jsou na aute brzdy oooo boze to brzdi! Velke brzdy z 1500kg tezkeho supa brzdy vazne skvele.
Dekuji ze se vam auto libi proto pridavam promo video....Prozatim bez zvuku motoru.
Auto jede vazne dobre zrychleni je cca 6 sec na sto. Nejlepsi vsak jsou na aute brzdy oooo boze to brzdi! Velke brzdy z 1500kg tezkeho supa brzdy vazne skvele.
Dekuji ze se vam auto libi proto pridavam promo video....Prozatim bez zvuku motoru.
Kuba FR 150 - komentáře:
-> djmaso: ale to co jsi napsal je lez...
-> Luky: to jsem dal jako jeden z mnoha příkladů nrní to jen o tom
-> KIT:
Diky je to jako jet na motorce akorad v sedaccce.


Tak to je super stroj. Klobouk dolu. Řídit to musí bejt masakr
.

-> djmaso: věřím, ve VB je to jednodušší. Ale jak píše m8, není pravda, že přestavba lze pouze u nejnovější emisní normy.
-> m8rinek: vím co vím a můj zdroj se přímo dělá jednu takovou přestavbu a už několikrát říkal , že by nejraději sehnal někoho v VB, aby mu to tam oběhal, že ho to vyjde levněji, než tu
-> djmaso: Jenže to co jsi napsal je nesmysl ;).
-> m8rinek: to jsem vzal jako příklad z mnoha porovnatelných rozdílů
-> djmaso: Individuální přestavba? Ale nepovídej :D.
Protože tady celkem frčí JéPéPé tak studium přestaveb začíná někde zde www.dekra-automobil.cz/do c/.../prehled-legislativy. pdf
Protože tady celkem frčí JéPéPé tak studium přestaveb začíná někde zde www.dekra-automobil.cz/do c/.../prehled-legislativy. pdf
-> m8rinek: JOJO je to tak jak píše tam stačí splnovat euro motoru a u nas musím mít to nejnovější euro a je jedno třebas že to je škoda motor ze 90 let
-> Tuner#2: Fakt? To bych nevěřil...
-> m8rinek 06.01.16 22:08:13: Protože třeba v anglii jde schálit individuelní stavba poměrně snadno narozdíl od nás...
-> Milan 136: přeškolená miata
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.01.16 19:47:05: Proč by to jako nemělo mít SPZ, když je to normální stavebnice jako je třeba Kaipan.... exomotive.com/exocet
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.01.16 19:47:05: Proč by to jako nemělo mít SPZ, když je to normální stavebnice jako je třeba Kaipan.... exomotive.com/exocet
-> libor-nem: Vyrobil sem si specialni frezu. Kdyztak vyfotim a tam foto


čau jak si dělal do těch trubek ty obloučky aby to takto lícovalo?
-> Tuner#2: na to jsem taky koukal. U nich to je asi možný
-> Pavel P@nkáč: Nejhezci bugina oooo dekuji !!!!

-> Tuner#2: Dekuji za pochvali! Moc si toho cenim,jj Tman se to jmenovalo,to mas tedy dobrou pamet! Chtel bych se svezt nejake zavody do vrchu nebo sprint ,uvidi se kam me s tim pusti no....
-> Milan 136 06.01.16 18:36:09: Nejsmutnější na tom je, že na tom má RZ
-> eRkař: Krásná práce, pamatuju na Tvé auto ještě na erzetce Tmáň nebo jak se to tam jmenovalo. Jaké využití tohodle plánuješ? Kopce v nějaké volné třídě a nebo jen jednou za čas na letiišti blbnout?



-> eRkař: Krásná práce, pamatuju na Tvé auto ještě na erzetce Tmáň nebo jak se to tam jmenovalo. Jaké využití tohodle plánuješ? Kopce v nějaké volné třídě a nebo jen jednou za čas na letiišti blbnout?