-> Vojťas: Něco málo je v odkazu na youtube, cca od osmé minuty.
Více prozatím ne.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karosérii jsem koupil od Myschaka z Kutné Hory, který ji kupoval od Tuner#2 z Plzně.Přesné datum pořízení karosérie nemám zapsáno, ale byl to tuším rok 2009.Od té doby se na autě více či méně pracuje pořád.
Karta původního auta: skoda-virt.cz/cz/.../463- tuner-2-skoda-120-gls
Dosavadní provedené úpravy:
Karosérie:
- Zbavena plastizolu,odhlučnění,gum osfaltu
- Přední část kompletně přepracována a vše potřebné vyrobeno z trubek
- Uchycení přední nápravy předěláno pro širší nápravnici +150mm
- Vše spojeno s vnitřním rámem
- Rám vyroben dle přílohy J
- Zadní část rámu včetně uchycení motoru dle vlastního návrhu
- Karosérie v oblasti hlavního oblouku odřezaná a pevně spojená s hlavním obloukem
- Trubky na rozvod vody vedeny středovým tunelem.
- Přepracovaná podlaha z 1mm hliníkového plechu která vzadu přecházející v difuzor, v podlaze pod motorem umístěny malé nasávače pro přívod vzduchu do motorového prostoru
- Prahy vyrobeny z hliníkového plechu vnitřní prostor prahu je propojen s motorovým prostorem, přední část prahu jo otevřená pro přívod vzduchu do motorového prostoru.
- Přední kapota laminátová,upravené ocelové výztuhy
- Přední hliníkový spojler s integrovaným splitterem ve spodní části vyrobeno nasávání k brzdám
- Přední okno je původní ostatní makrolon síla 4mm.
- Předělány B sloupky včetně uchycení zadních dveří
- Hlinikové benzínové nádrže přemístěny těsně za sedačky a co nejníže to šlo.Objem jedné nádrže cca. 8 litrů
- Hrdlo nádrží posunuto do zadních dveří
- Víčko nádrží z Trabantu
- Přední světla z vozu Golf II
- Přepracován mechanismus stěračů,táhla vyrobeny z hliníkových trubek
- Štěrče použity z Avie 31
- Zadní velká kapota včetně hliníkové malé kapoty a světel váží cca 35 Kg
- Zadní hliníková kapota výztuhy vyřezané - váha zadní kapoty cca 4,5 Kg
- celková váha vozu je cca 980-1000 kg v závislosti na množství paliva a použitých pneu
Prostor pro posádku:
- Sedačky OMP ARS carbon a OMP RS-P.T
- Čtyřbodové bezpečnostní pásy Sabelt
- Držáky sedaček posunuty a 150mm dozadu a 70mm směrem k podlaze,samotný držák spojen s rámem
- Seřiditelný sloupek řízení posunut o 200mm směrem řidiči a o 100mm dolů
- Prodloužená volantová tyč
- Konzola řazení dle vlastního návrhu posunutá co nejblíže k volantu
- Bowdeny řazení vyrobené na zakázku
- Rychlospojka volantu vlastní konstrukce
- Carbonový volant
- Palubní deska vyrobena podle vlastního návrhu - váha paluboky včetně elektroinstalace 5Kg
- Interiér očalouněn černým flísem
Elektroinstalace:
- Otáčkoměr Sandtler se nastavitelnou signalizací max. otáček(tři diody)
- Budík teploty vody Sandtler
- Motorek stěračů z Felície
- Řídící jednotka Wolf Racing
Nápravy:
Přední:
- Nápravnice rozšířená o 150mm ve střední části
- Držáky řízení uzpůsobeny šířce nápravnice
- Přední stabilizátor průměr 18mm, uchycen v tvrdé gumě nad mostem nápravy uchycen k nápravě pomocí táhel kterými lze
upravovat stabilizační účinek
- Pružiny od Tunera_2
- Tlumiče Gaz
Zadní :
- Rameno vlastní konstrukce
- Tlumiče a těhlice nápravy použity z vozu Ford Escort
- Navrženy a vyrobeny vlastní kloubové hlavice pro pružné uchycení ramena do rámu
- Výškově nastavitelné tlumiče HP
- Horní uložení vlastní konstrukce s možností nastavení odklonu kola
Motor a převodovka spojka a chlazení motoru:
- Motor včetně převodovky a poloos pochází z vozu Ford Escort RS 2000
- Uchycen v rámu
- Externí palivové čerpadlo tlak 5 barů
- Chladič použit z neznámého typu Mercedesu (seděl rozměry tvarem i váhou a hlavně netekl)
- Plastový ventilátor uchycen na chladiči s vrtulí průměru 16"
- Hliníková expansní nádobka
- Škrticí klapka Weber
- Prodloužené hliníkové sání pro uchycení volnoběžného ventilu
- Expansní celo nerezový tlumič výfuku
- Původní mechanické ovládání spojky překonstruováno na ovládání hydraulické HSV/PSV Škoda 120/Honda Civic Type R
Kola:
- Braid winrace 16x8 přední ET25 zadní ET0
Pneu:
- 210/605 R16 suchý slick výrobce Matador
- 215/45 R15 Bridgestone Turanza
Brzdy:
- Přední brzdiče a kotouče použity z vozu Porsche 911
- Zadní brzdiče a kotouče použity z vozu Ford Escort RS2000
- Brzdová kapalina DOT5
- Pedáková konzola včetně pedálů dle vlastního návyrhu
- Vahadlo brzdového pedálu
- Dva brzdové válce pro každý okruh jeden
- Rozvod brzd nerezovou opletenou teflonovou hadicí
Videa:
Video z prvního testu motoru finálně zabudované ho v autě test chlazení + ovládání rok 2014:
První testovací jízda vozu z roku 2017:
Oficiální představení vozu na srazu Pohofest 2020
První "velké" testování v roce 2020:
- celé testování bylo ovlivněno utženým plynovým pedálem bylo velice těžké držet plyn na pomocné páce levou nohou brzdit a ovládat spojku řezení byla kapitola sama pro sebe.
Zahřívání:
Ke konci testu už to nebylo zas až tak špatné jako na začátku:
Problémy...
27.9 a 28.9 2021 proběhl dvoudenní test.
- bez problémů se ježdění neobešlo, ale bylo jich výrazně méně než loni.Po odladění všeho co nebylo dobře lze vyjet na první závod popř. ježdění na okruhu.
On boardy
Karta původního auta: skoda-virt.cz/cz/.../463- tuner-2-skoda-120-gls
Dosavadní provedené úpravy:
Karosérie:
- Zbavena plastizolu,odhlučnění,gum osfaltu
- Přední část kompletně přepracována a vše potřebné vyrobeno z trubek
- Uchycení přední nápravy předěláno pro širší nápravnici +150mm
- Vše spojeno s vnitřním rámem
- Rám vyroben dle přílohy J
- Zadní část rámu včetně uchycení motoru dle vlastního návrhu
- Karosérie v oblasti hlavního oblouku odřezaná a pevně spojená s hlavním obloukem
- Trubky na rozvod vody vedeny středovým tunelem.
- Přepracovaná podlaha z 1mm hliníkového plechu která vzadu přecházející v difuzor, v podlaze pod motorem umístěny malé nasávače pro přívod vzduchu do motorového prostoru
- Prahy vyrobeny z hliníkového plechu vnitřní prostor prahu je propojen s motorovým prostorem, přední část prahu jo otevřená pro přívod vzduchu do motorového prostoru.
- Přední kapota laminátová,upravené ocelové výztuhy
- Přední hliníkový spojler s integrovaným splitterem ve spodní části vyrobeno nasávání k brzdám
- Přední okno je původní ostatní makrolon síla 4mm.
- Předělány B sloupky včetně uchycení zadních dveří
- Hlinikové benzínové nádrže přemístěny těsně za sedačky a co nejníže to šlo.Objem jedné nádrže cca. 8 litrů
- Hrdlo nádrží posunuto do zadních dveří
- Víčko nádrží z Trabantu
- Přední světla z vozu Golf II
- Přepracován mechanismus stěračů,táhla vyrobeny z hliníkových trubek
- Štěrče použity z Avie 31
- Zadní velká kapota včetně hliníkové malé kapoty a světel váží cca 35 Kg
- Zadní hliníková kapota výztuhy vyřezané - váha zadní kapoty cca 4,5 Kg
- celková váha vozu je cca 980-1000 kg v závislosti na množství paliva a použitých pneu
Prostor pro posádku:
- Sedačky OMP ARS carbon a OMP RS-P.T
- Čtyřbodové bezpečnostní pásy Sabelt
- Držáky sedaček posunuty a 150mm dozadu a 70mm směrem k podlaze,samotný držák spojen s rámem
- Seřiditelný sloupek řízení posunut o 200mm směrem řidiči a o 100mm dolů
- Prodloužená volantová tyč
- Konzola řazení dle vlastního návrhu posunutá co nejblíže k volantu
- Bowdeny řazení vyrobené na zakázku
- Rychlospojka volantu vlastní konstrukce
- Carbonový volant
- Palubní deska vyrobena podle vlastního návrhu - váha paluboky včetně elektroinstalace 5Kg
- Interiér očalouněn černým flísem
Elektroinstalace:
- Otáčkoměr Sandtler se nastavitelnou signalizací max. otáček(tři diody)
- Budík teploty vody Sandtler
- Motorek stěračů z Felície
- Řídící jednotka Wolf Racing
Nápravy:
Přední:
- Nápravnice rozšířená o 150mm ve střední části
- Držáky řízení uzpůsobeny šířce nápravnice
- Přední stabilizátor průměr 18mm, uchycen v tvrdé gumě nad mostem nápravy uchycen k nápravě pomocí táhel kterými lze
upravovat stabilizační účinek
- Pružiny od Tunera_2
- Tlumiče Gaz
Zadní :
- Rameno vlastní konstrukce
- Tlumiče a těhlice nápravy použity z vozu Ford Escort
- Navrženy a vyrobeny vlastní kloubové hlavice pro pružné uchycení ramena do rámu
- Výškově nastavitelné tlumiče HP
- Horní uložení vlastní konstrukce s možností nastavení odklonu kola
Motor a převodovka spojka a chlazení motoru:
- Motor včetně převodovky a poloos pochází z vozu Ford Escort RS 2000
- Uchycen v rámu
- Externí palivové čerpadlo tlak 5 barů
- Chladič použit z neznámého typu Mercedesu (seděl rozměry tvarem i váhou a hlavně netekl)
- Plastový ventilátor uchycen na chladiči s vrtulí průměru 16"
- Hliníková expansní nádobka
- Škrticí klapka Weber
- Prodloužené hliníkové sání pro uchycení volnoběžného ventilu
- Expansní celo nerezový tlumič výfuku
- Původní mechanické ovládání spojky překonstruováno na ovládání hydraulické HSV/PSV Škoda 120/Honda Civic Type R
Kola:
- Braid winrace 16x8 přední ET25 zadní ET0
Pneu:
- 210/605 R16 suchý slick výrobce Matador
- 215/45 R15 Bridgestone Turanza
Brzdy:
- Přední brzdiče a kotouče použity z vozu Porsche 911
- Zadní brzdiče a kotouče použity z vozu Ford Escort RS2000
- Brzdová kapalina DOT5
- Pedáková konzola včetně pedálů dle vlastního návyrhu
- Vahadlo brzdového pedálu
- Dva brzdové válce pro každý okruh jeden
- Rozvod brzd nerezovou opletenou teflonovou hadicí
Videa:
Video z prvního testu motoru finálně zabudované ho v autě test chlazení + ovládání rok 2014:
První testovací jízda vozu z roku 2017:
Oficiální představení vozu na srazu Pohofest 2020
První "velké" testování v roce 2020:
- celé testování bylo ovlivněno utženým plynovým pedálem bylo velice těžké držet plyn na pomocné páce levou nohou brzdit a ovládat spojku řezení byla kapitola sama pro sebe.
Zahřívání:
Ke konci testu už to nebylo zas až tak špatné jako na začátku:
Problémy...
27.9 a 28.9 2021 proběhl dvoudenní test.
- bez problémů se ježdění neobešlo, ale bylo jich výrazně méně než loni.Po odladění všeho co nebylo dobře lze vyjet na první závod popř. ježdění na okruhu.
On boardy
David R/Škoda RS2000 - komentáře:
16:42:40
25.11.2024
25.11.2024
David R
06:53:14
19.11.2024
19.11.2024
Vojťas
a nějaké video ze Třince nebude?
18:04:08
13.04.2021
13.04.2021
Péďa17
Vítej zpět.Super stavba
22:56:19
05.04.2021
05.04.2021
MATTESS
Skvělé, na to se dobře dívá
20:14:23
05.04.2021
05.04.2021
David R
Všem děkuji!!
17:39:12
05.04.2021
05.04.2021
radekp
-> David R: Vítej zpět, kamaráde!
16:55:21
05.04.2021
05.04.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David R: Vítej zpět a jsem rád, že jsi na mě počkal. Je to přesně jak jsi říkal, netřeba dělat radost těm co za to vůbec nestojí
14:01:27
05.04.2021
05.04.2021
Skili
Taky jsem rád ze jsi zpět a že jsem tebe a auto potkal na pohofestu
12:58:40
05.04.2021
05.04.2021
Fifa
Paráda že jsi se rozhodl vrátit tak parádní stavbu zpět na virt. Rád jsem tě na Pohofestu poznal osobně
12:39:08
05.04.2021
05.04.2021
Milan 136
Vítej zpět
12:34:26
05.04.2021
05.04.2021
U-Geen
áá, super comeback :-) dík.
12:20:54
05.04.2021
05.04.2021
Eidy
Vítej zpátky.
12:12:52
05.04.2021
05.04.2021
HefiMP
Parádna stavba, kopa dobrej práce.