skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
-> Kurier Grobar: jako kráv.
-> djmaso: tak čo ako to ide?
-> Dušan: abych řekl pravdu, už si to nepomatuji , ale bylo to z virtu
ten zadni stabilizator je od koho ?
-> havlik: ne v pohodě :) ale musím říct , je to strašný maso :D , hodím videjko od řidiče (až natočím )
otázka mam doma dva druhy olej. čerpadel
jedno asi 135 - má mazací drázky ke středu
druhá asi škoda 120 nemá mazací drázku
co použít na sací koš š120
jedno asi 135 - má mazací drázky ke středu
druhá asi škoda 120 nemá mazací drázku
co použít na sací koš š120
-> djmaso: aha sry
-> havlik: podívej se na videa,
slyšel jsem divné klepání při snižování otáček,
usoudil jsem to na rezonace ojničních šál, tak jsem o5 sundal vanu - tento týden již po x-té , sundal jsem šálu z 3 ojnice středovku hlavní. Dneska jsem zašel k panu Mudrovi a ten mi řekl že klika Hl šála ok , ale ojniční KO, průmerová vůle tuším 0,08
slyšel jsem divné klepání při snižování otáček,
usoudil jsem to na rezonace ojničních šál, tak jsem o5 sundal vanu - tento týden již po x-té , sundal jsem šálu z 3 ojnice středovku hlavní. Dneska jsem zašel k panu Mudrovi a ten mi řekl že klika Hl šála ok , ale ojniční KO, průmerová vůle tuším 0,08
-> djmaso: a uz to jezdi nebo jen na mistě
vyměnil jsem turbo z forda za lancie delty a v jednu chvíli jsem nechtěně při 4t ot/min natlačil 2 bary :D tak si budu muset hrát ,
pro jistotu budu dávat nové šály na ojnice
pro jistotu budu dávat nové šály na ojnice
zotrvak je hustyyy ale uplne zbytocny a ked sa rozleti, dokaze byt aj nebezpecny...
-> djmaso: Radši pojd na skype :D Je tady nuda jak v hrobě.
-> havlik: asi se v čistírně trochu srazil 
-> djmaso: z jakýho auta ten rám je? To neděláš dobře Jaromíre s tim rámem...

-> djmaso: z jakýho auta ten rám je? To neděláš dobře Jaromíre s tim rámem...
-> djmaso: ty woe a co ten rám 
