Netuším jestli to na novejch kolech vypadá líp, nebo hůř, ale rozhodně to vypadá ,,jinak"
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
19:33:58
15.07.2014
15.07.2014
vhml
Dneska jsem koupil tabuli hliníku a ,,zadal" výrobu ližin pro pocit sucha a bezpečí.
Néé, pořád to není rally auto, jen trochu jinak směrovaná srazovka
A přesunuli nám opět termín Rally Krkonoše, takže další svezení zřejmě až na Agropa Rally Pačejov, kterou jsme loni vyhráli.
Néé, pořád to není rally auto, jen trochu jinak směrovaná srazovka
A přesunuli nám opět termín Rally Krkonoše, takže další svezení zřejmě až na Agropa Rally Pačejov, kterou jsme loni vyhráli.
22:28:10
08.07.2014
08.07.2014
vhml
-> Luky 08.07.14 20:41:25: já to ten motor nějak naučím :-)
20:41:25
08.07.2014
08.07.2014
Luky
-> vhml 08.07.14 20:00:05: takže pro tvoje potřeby je to dost nepoužitelný, co?
20:00:05
08.07.2014
08.07.2014
vhml
-> m8rinek 08.07.14 19:17:02: už teď tam jsou 50tky :-D
Ono to není o tom, že by se to zeblilo, jen to nevystřelí tak bezprostředně jako předtím. Hůř se tak přechází do driftu. Předtím jsem jen zaklapnul, hned dal plnej a už byla šou...
Ono to není o tom, že by se to zeblilo, jen to nevystřelí tak bezprostředně jako předtím. Hůř se tak přechází do driftu. Předtím jsem jen zaklapnul, hned dal plnej a už byla šou...
19:17:02
08.07.2014
08.07.2014
m8rinek
-> vhml: Zvětši akceleračky
19:10:39
08.07.2014
08.07.2014
vhml
Vejfuk namontován a krátce ozkoušen. Výkonově určitě zase znatelnej krok vpřed. Nahoře to s přehledem točí o 500 víc a ani tak rychle neupadá. Volnou jízdou se to taky chová slušně, nemá to nějakou díru ve výkonu. Jediný co se zhoršilo je prudký přidání plynu. Zřejmě jak to teď nemá žádnej protitlak a otevřou se ty 32mm difuzory, tak motor neví co si s tím počít. Určitě to bude chtít celý znova natryskovat a naladit. Hlukově vevnitř je to v pohodě, až jsem překvapen. Zato z venku je to pekelnej rachot, takovej vysokej řezavej zvuk, z kterýho strašně bolí uši.
Během montáže jsem i nějak rozleštil tu nerezovou koncovku, takže to nevypadá tak blbě. Přes zimu to přijde našopovat. Stejně tak sací potrubí aby to vypadalo stejně a asi nalakuju nový zadní čelo, protože tohle má výřez na příčnák a čumi tam teď příčka a řemenice.
Během montáže jsem i nějak rozleštil tu nerezovou koncovku, takže to nevypadá tak blbě. Přes zimu to přijde našopovat. Stejně tak sací potrubí aby to vypadalo stejně a asi nalakuju nový zadní čelo, protože tohle má výřez na příčnák a čumi tam teď příčka a řemenice.
14:09:07
08.07.2014
08.07.2014
castrol
-> vhml: tak potom jezko je to správne označenie
11:58:34
08.07.2014
08.07.2014
vhml
-> castrol 08.07.14 11:53:22: tyhle svody jsou asi využitý hodně naplno. Dozadu to jde k poloose skoro až na dotyk a i trubka co vede skrz tlumič je ze šikma aby mohla být co nejdelší a v nejdelším oblouku... Proto tam nejde nikudy pořádně promotat.
11:53:22
08.07.2014
08.07.2014
castrol
-> vhml: tak umna presne naopak
11:51:40
08.07.2014
08.07.2014
vhml
-> castrol 08.07.14 11:25:31: to ne, to šlo bez problému. Zpracování je špičkový. Problém byl to promotat dolů. Pořád jsem do něčeho narážel.
11:25:31
08.07.2014
08.07.2014
castrol
-> vhml: bolo ich problematické natiahnuť na steft?lebo umna celkom ano
09:39:04
08.07.2014
08.07.2014
francomk
-> m8rinek: Díky za ozrejmenie
-> vhml: Alebo chyba v matrixe
-> vhml: Alebo chyba v matrixe
09:38:38
08.07.2014
08.07.2014
vhml
-> francomk 08.07.14 09:29:21: zřejmě chyba v překladu :-) viz. m8
09:32:13
08.07.2014
08.07.2014
m8rinek
-> francomk: Tak jinak, krajní a prostřední....
09:29:21
08.07.2014
08.07.2014
francomk
-> vhml: Nejaké divné priemery trubiek " Vnější trubky 35x1,5 , vnitřní je 38x1,5 "
(necháp ma zle )
(necháp ma zle )
09:06:03
08.07.2014
08.07.2014
vhml
Fotka jak vypadal původně. Koncovka je zřejmě nerezová ( aktuálně natřená na černo ), tak jí zkusím rozleštit
22:14:59
07.07.2014
07.07.2014
vhml
Tak už mám ježka v kleci doma. Docela hezká práce p. Hlušičky. Sice jsou ukrutně domlácené, ale přes zimu přijdou našopovat. Chtěl jsem to nasadit, zkusit, vyndat a našopovat, ale když jsem viděl dneska co je to práce, tak se to na to můžu leda vybodnout a spojím to zjara s výměnou výfuku na STK. Současnej výfuk stačilo jen povolit od hlavy a byl venku. Na tohohle ježka v kleci jsem musel sundat celý sání, saharu, celej chladič ven atd. a i tak to tam šlo dostat jen hrubým násilím.
Ale práce je to docela pěkná. Vnější trubky 35x1,5 , vnitřní je 38x1,5 , má to přípravu na lambdu. Hrozím se hluku tlumiče kterej je kratší než koncovka, která mimochodem vypadá strašně. Místo koncovky schovaný za čelem mám rovně čumící trubku...
Takže zatím pocity rozporuplný. Uvidíme co výkon.
Ale práce je to docela pěkná. Vnější trubky 35x1,5 , vnitřní je 38x1,5 , má to přípravu na lambdu. Hrozím se hluku tlumiče kterej je kratší než koncovka, která mimochodem vypadá strašně. Místo koncovky schovaný za čelem mám rovně čumící trubku...
Takže zatím pocity rozporuplný. Uvidíme co výkon.
22:01:33
26.06.2014
26.06.2014
vhml
V příštím týdnu by měly přijít tři kouzelné trubky od p.Hlušičky. To jsem na ten zázrak zvědav
21:22:39
25.06.2014
25.06.2014
vhml
-> Toušík 25.06.14 21:20:15: já vím jak to měli zkvaltovaný. Jen mi sere trojka, která má asi jen o jedinej zub jinak než série. To je skoro škoda to vyrábět. Ale ono těžko ve 4 kvaltu něco vymýšlet aby to trochu jelo a zároveň to nemělo maximálku jízdního kola.