skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
17:04:42
24.08.2014
24.08.2014
vhml
-> Adam59 24.08.14 11:27:06: to mi děsíš, já mám průměr vrtule asi 385mm :-) Snad to tam nějak nanutím :-)
11:27:06
24.08.2014
24.08.2014
Adam59
-> vhml 21.08.14 00:00:26: - taky se připojuji ke gratulacím ... mě "TO" čeká za měsíci
Jinak průměr je kolem 300 mm (podobně jak si měl na fotce ze 20.8. ty - možná lehce menší) no a moc to tam vejít nechtělo protože kdy odděláš chladič tak za ním se ta "podlaha" lehce zvedá takže horní okraj vrtule mám zároveň s horní hranou chladiče (ne lamel, ale celého chladiče - tedy napřed jsem oddělal vrtuli, hodil ju za chladičovku pak přidělal chladič a až byl na místě tak jsem přidělal vrtulu) myslím že lepší by byla tlačná vrtule o průměru tak 200 mm. Přidělaný ho mám na třech prolisovaných pásovinách, jedna vede dolů (na spodku chladiče je M8 matka tak k ní) a po dejme tomu 120° jsou další dvě co vedou k M8 matkám na boku chladiče ... no fotky bohužel nemám, ale pošli když tak SZ s dotazy pokusím se odpovědět, nebo dodatečně nafotím
Jinak průměr je kolem 300 mm (podobně jak si měl na fotce ze 20.8. ty - možná lehce menší) no a moc to tam vejít nechtělo protože kdy odděláš chladič tak za ním se ta "podlaha" lehce zvedá takže horní okraj vrtule mám zároveň s horní hranou chladiče (ne lamel, ale celého chladiče - tedy napřed jsem oddělal vrtuli, hodil ju za chladičovku pak přidělal chladič a až byl na místě tak jsem přidělal vrtulu) myslím že lepší by byla tlačná vrtule o průměru tak 200 mm. Přidělaný ho mám na třech prolisovaných pásovinách, jedna vede dolů (na spodku chladiče je M8 matka tak k ní) a po dejme tomu 120° jsou další dvě co vedou k M8 matkám na boku chladiče ... no fotky bohužel nemám, ale pošli když tak SZ s dotazy pokusím se odpovědět, nebo dodatečně nafotím
11:08:17
24.08.2014
24.08.2014
Péďa17
-> vhml: gratulace
23:31:03
23.08.2014
23.08.2014
Arnold
-> vhml: též se přidávám s gratulací
22:11:07
23.08.2014
23.08.2014
sikula
-> dragon_cb_cz 23.08.14 22:01:19: třeba se svezeš jinak
22:01:19
23.08.2014
23.08.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: Ještě jednou gratulace... a pokud jsi vyvolenou vyvolil dobře, tak ten jeden podnik rád oželíš
22:00:37
23.08.2014
23.08.2014
castrol
-> vhml: gratulujem
21:59:03
23.08.2014
23.08.2014
vhml
Tak jsem konečně přidal pár fotek z tý slávy
Ale jelikož každá sranda něco stojí, tak nám nějak nezbyly peníze na Kramolín
Ale jelikož každá sranda něco stojí, tak nám nějak nezbyly peníze na Kramolín
00:00:26
21.08.2014
21.08.2014
vhml
-> Adam59 20.08.14 23:56:08: super. Jakej máš průměr? Vešlo se to v pohodě? Kde to máš uchycený? Ať nevymejšlím vymyšlený.
23:56:08
20.08.2014
20.08.2014
Adam59
-> vhml 20.08.14 23:30:45: no těch 10°C je už možná přehnaný zaručím že to dá těch 5°C víc už je asi závislé na okolí a asi hlavně na rychlosti ... prý už v rychlostech nad 70km/h je kolem "žáber" už podtlak
Jinak foto mám v kartě img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_101_6343__2014 -07-11_20-24-37_18.jpg
Jinak foto mám v kartě img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_101_6343__2014 -07-11_20-24-37_18.jpg
23:30:45
20.08.2014
20.08.2014
vhml
-> Adam59 20.08.14 23:28:10: tak jestli to da 10 stupnu dolu, tak mam všechny problémy vyřešený :-) Jak to máš udělaný ty nevím. Máš fotky?
23:28:10
20.08.2014
20.08.2014
Adam59
-> vhml 20.08.14 22:48:32: nevím jestli si koukal na to jak to mám já a fakt to žádná sláva není ... u mě to dá 5°C max 10°C teplotu níž víc ani prd ... ikdyž je pravda že jsem s tím větrákem ujel 600 km se zavřeným termostatem
23:12:40
20.08.2014
20.08.2014
vhml
-> Eidy 20.08.14 22:54:38: jo, jen mám obráceně pohozenej chladič
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.08.14 22:59:31: mě to služební notebook dělá taky
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.08.14 22:59:31: mě to služební notebook dělá taky
23:11:55
20.08.2014
20.08.2014
Jozka
-> m8rinek:
23:10:10
20.08.2014
20.08.2014
m8rinek
-> Jozka: -> Jozka: Jsem v DE a nemám svůj NTB. Nicméně až budu doma tak si na tom postavím svůj image ;).
23:09:06
20.08.2014
20.08.2014
Jozka
-> m8rinek: Jsem si říkal, že to asi neděláš schválně už kolik dní..
23:02:13
20.08.2014
20.08.2014
m8rinek
-> Tuner#2: -> Tuner#2: jo, klepnu jednou a hodí to tam dva nicky. Kvůli Tobě to mazat nebudu, sry...
22:59:31
20.08.2014
20.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek: Máš nějaký tik v ukazováčku? To už je poněkolikátý, co vidím odkaz na nick 2x vložený...
22:56:56
20.08.2014
20.08.2014
m8rinek
-> vhml: -> vhml: Ano s takovouhle srágorou to fakt neuchladíš, tvoje kroky jdou uplně špatnym směrem...
22:54:38
20.08.2014
20.08.2014
Eidy
-> vhml: Hlavně jestli je ten větrák tlačný.